det kan jo være sjenking av mindreårige, og sjenking av drita folk, dette er ikke lov og det er kanskje derfor den er stengt en stund. hvem vet...
Hvilken pub før Lillestrøm-Hammarby?
Collapse
X
-
Nesten så det ikke gjør noe om Martins er stengt, det har vell aldrig vært så lite bråk i Lillestrøm som i helga. Det var en fryd og gå nedover storgata uten og måtte se seg over skuldern etter bråkete utlendinger og fulle fjortiser i helgen.
Jeg syns personlig at Kanarifansen bør inngå avtaler på noen andre steder også så vi som er litt over 18 og ikke gidder å gå på Martins har et eller to andre alternativer hvor vi kan møtes over en øl(eller et glass brus)personlig savner jeg Bryggeristua.
PetterKommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Det blir ikke mange folk på puben så tidlig på Søndag så Republic hadde holdt i massevis. Stusselig valg av pub synes jeg, eller pub er vel kanskje ikke riktig ord for Tims.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Tims På Søndag!!
Tim`s restaurante har i alle år den har eksistert, støttet Kanari-Fansen økonomisk.
De som er i besittelse av gamle Fanziner, kan se reklame fra Kims, etterfulgt av Tims helt tilbake til 1996.
Personlig synes jeg det er flott at KFL velger Tims som vorspiel sted før en kamp nå som Martins holder steng, selvom det ikke er en rein pub.
Tims er litt som tidligere nevnt, en noe brun restaurant, med en touch danskebåt preg over seg, men hva gjør vel det, så lenge man både får god mat og godt drikke her.
Oppfordrer alle som har tenkt seg på kampen om å ta turen innom Tims denne søndagen før kamp.
Frodethai
Frode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
prøvde å ringe martins nå men ingen svar.
men ble ikke tim's stengt av mattilsynet eller skadedyrkontrollen eller noe? eller husker jeg feil kanskje?! leste en liste over steder som var stengt etter de hadde vært rundtom og syns jeg husker at tim's var en av dem.Kommentar
-
men ble ikke tim's stengt av mattilsynet eller skadedyrkontrollen eller noe? eller husker jeg feil kanskje?! leste en liste over steder som var stengt etter de hadde vært rundtom og syns jeg husker at tim's var en av dem.
Tims er et bra sted å spise. Men noen fotballpub det er det ikke.Kommentar
-
"Martin’s holder stengt i tidsrommet man.13. nov. til søn. 26. nov.
Tiden vil bli brukt til å legge nytt gulv og pusse opp,
og installere trådløst nettverk til fri bruk for våre kunder.
Velkommen tilbake man. 27. nov."Kommentar
-
men ble ikke tim's stengt av mattilsynet eller skadedyrkontrollen eller noe? eller husker jeg feil kanskje?! leste en liste over steder som var stengt etter de hadde vært rundtom og syns jeg husker at tim's var en av dem.Kommentar
-
Vi har valgt Tims for en enkel grunn og det er at eieren av Tims alltid har støtta Kanari-Fansen og nå er det vår tur til å støtte ham.
Tim fra Hong Kong, eier av Tims, har alltid vært en sann Fugla- og Kanari-fan. Helt siden midten av 90-tallet har han støtta oss økonomisk og med å arrangere fester m.m. Han var også en av de første til å sette inn penger når vi hadde prosjektet med "Folkets Spiller" for en 6-7 år siden.
Folk skal vite at det er en del utesteder i Flisbyen og deres eiere som ikke har ville tatt i KFL med tang i gamle dager, som nå plutselig skal surfe på suksessen til KFL. Nå er det vår tur til å støtte dem som alltid har støtta oss, så enkelt er det. Uansett er det jo bare for noen timer, dette blir veldig bra.
HUSK: På kampene mot FCK 30/11 og Brøndby 7/12 er vi selvsagt tilbake på Martins.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Årsfest på Tims for mange år siden?
Mener bestemt at jeg var på en KFL-årsfest på Tims for en haug av år siden.
Klassisk sted var det. Synes det virker både fett og moralsk å ha vorspiel på Tims.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Mistet skjenkebevillingen
Her er den egentlige grunnen til at Martins pusser opp akkurat nå. De har mistet skjenkebevillingen for en periode på 14 dager, i følge RB.
mvh
Gammer´nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
det var også det det ble hinta til i tidligere poster.
Stygg sak egentlig, at kontrollører kan holde på sånn er utrolig.
Det er vel ikke til å stikke under en stol at slikt skjer på samtlige utesteder i Lillestrøm nesten hver eneste helg, og at de velger å straffe Martins som eneste aktør er utrolig.
Det hadde vært bedre og satt seg ned og pratet med alle utestedene og fått til en dialog, med mulig forbedringstiltak.
Slike straffer har jeg inten tro på, det skader mer en det hjelper.
Sikkert moro for nesten 60 ansatte å få mindre lønn i 2 uker.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar