Men jeg reagerer på at innehaveren av martins sier at det er det tryggeste utestedet i Lillestrøm. Har det ikke vært et par voldtekter og en haug med slagsmål der det siste året?
Hvilken pub før Lillestrøm-Hammarby?
Collapse
X
-
Er vel ikke noe vits å prøve å svartmale noe, hvertfall ikke et utested du sikkert aldri har vært på.
Vi STORTRIVES heheYvonneKommentar
-
Kommentar
-
.. men ingen overgår Lægreid-puben i Sogndal. Ingen.
-okb!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Martins er det stedet jeg føler meg mest trygg på i Lillestrøm, men så vanker jeg ikke der på fredager lengre, ei heller "henger" jeg på utsida, der 99% av alle slagsmål er.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
På lørdager er jeg ute i Halden og gjemmer meg i en krok.
Men jeg leser da aviser, og jeg synes ikke uttalelsen fra innehaveren av Martins sto i stil med det siste årets hendelser der. Men det var ikke noe forsøk på å svartmale noe i det hele tatt, jeg bare stusset litt. Martins er så trygt atte.."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Last edited by hoyt; 23.11.2006, 14:19."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
He he, jeg har riktignok aldri vært på martins annet enn kampdager o.l.
Men jeg leser da aviser, og jeg synes ikke uttalelsen fra innehaveren av Martins sto i stil med det siste årets hendelser der. Men det var ikke noe forsøk på å svartmale noe i det hele tatt, jeg bare stusset litt. Martins er så trygt atte..
Martins er jævla trygg i forhold til hva den var for noen år sida, da det vanket gjenger der.
Og jeg stiller meg iallefall bak utalelsen.
jadaKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Tror nok innehaverens uttalelser stemmer bra med hvordan vi som ER der i helgene opplever det hvertfall Hvordan du som ikke er der opplever det, spiller vel ikke så stor rolleYvonneKommentar
-
Kommentar
-
En skikkelig saklig diskusjon. Gå på Martins om du liker det, ikke gjør det om du ikke liker det. Sånn, ferdig med dass..
Og, Tim kan jo faktisk bli hyggelig, der låner han tilom ut mic til den som vil synge karaoke...
Petter????Forza Flisbyn!Kommentar
-
-okb!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Dersom det er noen som ike vet hvor Solhemimsgata 1 er:
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
He he, jeg har riktignok aldri vært på martins annet enn kampdager o.l.
Men jeg leser da aviser, og jeg synes ikke uttalelsen fra innehaveren av Martins sto i stil med det siste årets hendelser der. Men det var ikke noe forsøk på å svartmale noe i det hele tatt, jeg bare stusset litt. Martins er så trygt atte..Kommentar
Kommentar