Hvilken pub før Lillestrøm-Hammarby?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

Men jeg reagerer på at innehaveren av martins sier at det er det tryggeste utestedet i Lillestrøm. Har det ikke vært et par voldtekter og en haug med slagsmål der det siste året?
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa

Kommentar

• LSK-jenta
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2004
      • 656

Opprinnelig skrevet av hoyt
      Men jeg reagerer på at innehaveren av martins sier at det er det tryggeste utestedet i Lillestrøm. Har det ikke vært et par voldtekter og en haug med slagsmål der det siste året?
      Det er uansett mer vakter og mer synlige vakter der enn på de andre utestedene. Voldtekter har det jo vært på klimt også. Og de fleste slagsmålene skjer vel i gatene?
      Er vel ikke noe vits å prøve å svartmale noe, hvertfall ikke et utested du sikkert aldri har vært på.

Vi STORTRIVES hehe
      Yvonne

Kommentar

• hoyt
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 2850

Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
        Er vel ikke noe vits å prøve å svartmale noe, hvertfall ikke et utested du sikkert aldri har vært på.

Vi STORTRIVES hehe
        Har jeg aldri vært på martins Yvonne?
        - Nosa

Kommentar

• okb
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2377

Vi STORTRIVES hehe
          Mye kan sies om Martins, men at det er en bra pub er det liten tvil om. Selv var jeg for noen år siden en av deres største kritikere. Puben hadde jo ingen LSK-effekter, og det var vanskelig for meg å svelge. Nå derimot er det snudd om, og puben har fått sjel. LSK-sjel.

.. men ingen overgår Lægreid-puben i Sogndal. Ingen.

-okb!
          Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

Alt er relativt.

Kommentar

• hoyt
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 2850

Opprinnelig skrevet av Torolf
              Alt er relativt.
              Det har du rett i. Jeg har aldri følt meg utrygg der, men jeg reagerte bare på den uttalelsen med tanke på det som har skjedd der det siste året.
              - Nosa

Kommentar

• LSK-jenta
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2004
                • 656

Har jeg aldri vært på martins Yvonne?
                Mulig du gjemmer deg i en krok. Men har ikke sett deg ute der før
                Og da syns jeg det blir litt teit å si at det ikke er trygt å være der.
                Yvonne

Kommentar

• iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

Det har du rett i. Jeg har aldri følt meg utrygg der, men jeg reagerte bare på den uttalelsen med tanke på det som har skjedd der det siste året.
                  Bor ikke du i Halden? dvs du er bare på Martins i forbindelse med LSK matcher? Skjønner ikke helt hva du mener med at du følger deg utrygg der.

Martins er det stedet jeg føler meg mest trygg på i Lillestrøm, men så vanker jeg ikke der på fredager lengre, ei heller "henger" jeg på utsida, der 99% av alle slagsmål er.
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• hoyt
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 2850

Mulig du gjemmer deg i en krok. Men har ikke sett deg ute der før
                    Og da syns jeg det blir litt teit å si at det ikke er trygt å være der.
                    He he, jeg har riktignok aldri vært på martins annet enn kampdager o.l.
                    På lørdager er jeg ute i Halden og gjemmer meg i en krok.
                    Men jeg leser da aviser, og jeg synes ikke uttalelsen fra innehaveren av Martins sto i stil med det siste årets hendelser der. Men det var ikke noe forsøk på å svartmale noe i det hele tatt, jeg bare stusset litt. Martins er så trygt atte..
                    - Nosa

Kommentar

• hoyt
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 2850

Opprinnelig skrevet av iL
                      Bor ikke du i Halden? dvs du er bare på Martins i forbindelse med LSK matcher? Skjønner ikke helt hva du mener med at du følger deg utrygg der.
                      Nå må du lese ordentlig Kjetil! Hehe. Jeg har aldri sagt at jeg føler meg utrygg der.
                      Last edited by hoyt; 23.11.2006, 14:19.
                      - Nosa

Kommentar

• iL
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 10771

Men jeg leser da aviser, og jeg synes ikke uttalelsen fra innehaveren av Martins sto i stil med det siste årets hendelser der. Men det var ikke noe forsøk på å svartmale noe i det hele tatt, jeg bare stusset litt. Martins er så trygt atte..
                        Som sagt alt er relativt, desuten ville enhver eier av en tatt sosialt selvmord med å si at pøbben hans er utrygg, ikke sant?

Martins er jævla trygg i forhold til hva den var for noen år sida, da det vanket gjenger der.

Og jeg stiller meg iallefall bak utalelsen.

Nå må du lese ordentlig Kjetil! Hehe.
                        jada
                        Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• LSK-jenta
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2004
                          • 656

Tror nok innehaverens uttalelser stemmer bra med hvordan vi som ER der i helgene opplever det hvertfall Hvordan du som ikke er der opplever det, spiller vel ikke så stor rolle
                          Yvonne

Kommentar

• hoyt
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2004
                            • 2850

Hvordan du som ikke er der opplever det, spiller vel ikke så stor rolle
                            Så sant så sant. Men jeg kjeder meg på jobb, og da liker jeg å uttale meg om ting jeg ikke har noe med, hehe
                            - Nosa

Kommentar

• Frøkna
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Apr 2006
                              • 129

En skikkelig saklig diskusjon. Gå på Martins om du liker det, ikke gjør det om du ikke liker det. Sånn, ferdig med dass..

Og, Tim kan jo faktisk bli hyggelig, der låner han tilom ut mic til den som vil synge karaoke...

Petter????
                              Forza Flisbyn!

Kommentar

• okb
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2377

Opprinnelig skrevet av Frøkna
                                Og, Tim kan jo faktisk bli hyggelig, der låner han tilom ut mic til den som vil synge karaoke...

Petter????
                                En ting er i alle fall helt sikkert. Jeg skal ikke på Tims ;-) ... Fikk nok av karokebarer i Stockholm forrige helg. Noen har i tillegg munndiaré hvis de får en mic mellom hendene. Haha

-okb!

Kommentar

• Frøkna
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Apr 2006
                                  • 129

Opprinnelig skrevet av okb
                                  En ting er i alle fall helt sikkert. Jeg skal ikke på Tims ;-) ... Fikk nok av karokebarer i Stockholm forrige helg. Noen har i tillegg munndiaré hvis de får en mic mellom hendene. Haha

-okb!
                                  Ja, som hvis feks Arild får tak i den, da er kjørt!
                                  Forza Flisbyn!

Kommentar

• okb
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2377

Opprinnelig skrevet av Frøkna
                                    Ja, som hvis feks Arild får tak i den, da er kjørt!
                                    Nettopp. Det var det jeg siktet til. Finnes det ingen steder i Lillestrøm hvor man IKKE har en mikrofon? ;-)

-okb!

Kommentar

• Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

Dersom det er noen som ike vet hvor Solhemimsgata 1 er:
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Lasse
                                        Juniormedlem
                                        Bøffelpromp
                                        • Jul 2005
                                        • 15

Og gjemme seg på Kongens Brygge er rett og slett feigt :P

Kommentar

Working...