Noen som vet om flere aktuelle kandidater, med en filosofi som er i samsvar med Nordlie sin....
Hvem blir ny assistenttrener etter Halle?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Stikkord: Ingen
-
Tja. Nordlie sa han ville ha en assistent som var meget god faglig. Spørs om ikke Grodås er bedre på gutsen og å skape engasjement, enn det faglige."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
La oss nå for all del få et trenerteam med ERFARING på toppnivå. Dersom Tom Lund virkelig er interessert i å bli en tippeligatrener kan han starte som Tom Nordlie selv - i andredivisjon.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Du tuller sikkert, men dersom du faktisk mener alvor med innlegget ditt foreslår jeg at du leser litt her: http://www.kanari-fansen.no/wiki/index.php/Tom_Lund
Og det har jo ikke Tommy gjort enda
PetterKommentar
-
Er det noen her inne som tviler på hva Tom Lund har betydd for denne klubben? jeg foreslår 1 års utestengelse og store mengder buksevann. Min sønn på 3 år vet hvem han er (det var hans 3 ord) Tom Nordlie og Tom Lund vill vært en våt drømJeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.ClausKommentar
-
Kommentar
-
Det burde være allmennkunnskap at Tommy trente LSKs a-lag i perioden 1985-1987 og 1990-1991.Kommentar
-
Kommentar
-
Tom Lund....
Dersom Tom Arne Lund blir ansatt som assistenttrener (noe jeg ikke tror), betyr vel det at han må tre ut av sportslig utvalg....
Blir litt rart (selv om han er levende legende på Åråsen) om han blant annet skal evaluere seg selv etter sesongen....
Nei, får ikke det til å rime.....
Bukken og havresekken osv.....Mvh
Martin RathsKommentar
-
Hva med Arne K. Hanssen som Nordlie tok med seg for å trene Viking?
Hører rykter om at han er en gammel ringrev, som også har samarbeidet tett med Nordlie tidligere. Faktisk tror jeg han var gymlærern til Nordlie en gang i tida.
Noe som vet noe om mannen?Kommentar
-
...sier Hanssen, som har fått signaler fra Tom Nordlie om at han ønsker at de jobber sammen også neste år. Men om det blir i Viking er fortsatt usikkert.
Jeg vet heller ikke mye om denne karen, men sitter litt med inntrykket av at han har mest kunnskap når det kommer til den fysiske treningen. Ettersom vi allerede har Jerome Brunier, som utenifra ser ut til å gjøre en meget god jobb, er det ikke det vi trenger.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Arne har trasket rundt på Åråsen tidligere. Jeg har flere ganger vekslet noen ord med ham på LSKs treninger.
Her er en sak om ham: http://www.rb.no/lokal_sport/article2306057.eceMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar