Ber bare alle om å huske at det er en 4-3-3-trener som må inn. Er mange gode trenere som er foreslått, men få av de er 4-3-3-trenere. Jeg er enig meg Geirfugl.
Hvem blir ny assistenttrener etter Halle?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Rydje er et veldig godt forslag. Han bør i alle fall være en sterk kandidat, i og med at han er 4-3-3-trener, har D-trenerkurs (høyeste trenerutdanninga i Norge) og har gjort en bra jobb i Strømmen. I tillegg kjenner han klubben veldig godt fra før.Kommentar
-
Kommentar
-
Ærlig talt. Torgeir er til stadighet å se på Åråsen. At han også er der i disse dager er naturlig, hverken mer eller mindre.
Utrolig hvor lite som skal til for å starte et rykte om dagen.Kommentar
-
.. men så er jeg noe paranoid også da ;-)
-okb! - ikke medlem av ultras paranoia..Kommentar
-
Altså, det kan godt være at TB presenteres som ny assistenttrener i morgen. Ingen av oss vet. Poenget er at det at noen så ham på Åråsen ikke er godt nok grunnlag for å anta noe som helst, når man vet hvor mye han vanker der.
Forumet har flommet over av mer eller mindre begrunnede spekulasjoner og rykter de siste ukene - det hele er ganske farseaktig og slitsomt.
Fritz, mer og mer grinete gubbe etterhvert som årene gårKommentar
-
Jeg var ikke klar over at Bjarmann støtt og stadig vanket i gangene på Åråsen for å drikke kaffe. Så da beklager jeg på det sterkeste at jeg spurte om det lå noe mer bak.
Yvonne - som lurer på om Fritz har mensenYvonneKommentar
-
Så vidt jeg husker sa TN at han kunne spille 4-4-2 og så, men det kom ann på stallen han hadde til rådighet.
En annen ting er vel at assistenttreneren skal fungere som en samtalepartner i strategiske valg. Ut fra dette så er det vel best at det er en som har en litt annen filosofi en TN.
Jeg er ingen ekspert, men to mennesker som tenker likt utfyller hverandre dårlig og det blir kjedlige diskusjoner. Lite utvikling i en slik tankegang.Født i glasshus med lomma full av småsteinKommentar
-
Kommentar
-
[quote=Fritz;136119]Innrømmer glatt at jeg virket grinete - jeg blir sånn når jeg har mensen.
Da bør du kanskje vurdere P-piller. I enkelte tillfeller kan det stabilisere hormonene. Kanskje det blir slutt på å være grineteLiten, tøff og smart. Født kanarifugl så klart
Støtt FuglaTifo, sett inn penger på:
Kontonummer: 6201 05 41919Kommentar
-
Jeg tror på Bjarmann til Fugla. Underenes tid er ikke forbi.
-okb!Kommentar
-
Hvorfor mener du at det må en 4-3-3 trener inn som assistentrener?
Så vidt jeg husker sa TN at han kunne spille 4-4-2 og så, men det kom ann på stallen han hadde til rådighet.
En annen ting er vel at assistenttreneren skal fungere som en samtalepartner i strategiske valg. Ut fra dette så er det vel best at det er en som har en litt annen filosofi en TN.
Jeg er ingen ekspert, men to mennesker som tenker likt utfyller hverandre dårlig og det blir kjedlige diskusjoner. Lite utvikling i en slik tankegang.Kommentar
-
Kjell Lier er etter hva jeg vet 61 år nå. Mulig han ønsket å trappe ned med å gå over i halv stilling sammen med Per Magne Misund. Lier har vel vært lærer i alle år samtidig som han har jobbet i LSK.
-okb!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Hva med Per Brogeland? Erfaren, dyktig, og enorme fotballkunnskaper. Han driver vel å suller med noe talentutvikling et eller annet sted om jeg ikke husker feil. Tror vel ikke han ville sutra over en sånn jobb.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
Kommentar