Trist. Ingen tvil om at du blir savnet! Lykke til i Odd, Anders. Ser frem til å kunne ta i mot deg på Åråsen nesten år! (Og til oss i fansen, regner med vi hyller han, for det fortjener Anders!)
Rambekk takket ja til Odd
Collapse
X
-
Lykke til i Odd, Anders. Er veldig synd for klubben å miste en slik kjernekar og en såpass god spiller. Rambekk er antageligvis den jeg liker best i LSK, så dette var virkelig synd.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Lykke til i Odd.Forza fugla!
LSK for evig og alltidKommentar
-
Kommentar
-
Derfor sender jeg det på nytt.RoyVaadal.Kommentar
-
I tillegg er det vanskelig å avslå et bud i millionklassen på en spiller som snart er "over the top", som snart er bosman og som mest sannsynlig vil bort når kontrakten går ut. Et salg av han vil også gi penger til å hente en mer spillende stopper som det jo er etterlyst."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Må si jeg nesten håper LSK tar hensyn til Rambekk, og selger han. For Rambekks skyld. I tillegg er ikke budet fra Odd dårlig.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Kjempe synd å miste Rambekk Virker som en ordentlig kar! Syns han er tøff som står fram som kristen på den måten! Digger han for det!
Stå på videre og lykke til!!Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
I følge TV2-sporten nå har LSK takket nei til odds bud på 3 mill, og vil i stedet ha enten Jacob Sørensen eller Espen Ruud i bytte. Dette pga de passer i Nordlies 4-3-3 system. Begge er kantspillere."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
-
Dette er rett og slett et resultat tilbud og etterspørsel samt hvor klubben helst vil at spilleren skal gå.Kanskje LSK ser at Odd vil være villig til å gå høyere i pris?Kanskje LSK ser på Odd som en større trussel enn Godset?
I en fotballovergang er det pengene som rår,man kan ikke sitte ned å være snill for å være snill.Kommentar
-
Hadde aldri trodd at jeg skulle sitte og håpe at Rambekk forsvinner til en annen klubb, slik jeg gjør nå. Synes ikke noe særlig om Fjørtofts uttalelser om Odd-treneren heller. Fjøra bæsjet på leggen når han gav strømsgodset tilslaget, så nå burde han la Rambekk gå.Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.Kommentar
-
Det er ingenting som forplikter oss til å selge Rambekk for samme sum som vi godtok fra Godset. Det var et tidsbestemt tilbud. Og det forandrer seg over tid, særlig fordi man har fått ny trener, fordi man ser at markedsverdien er høyere enn antatt (når flere klubber er interessert), eller at man rett og slett angrer på at man sa ja til Godset.
Rambekk for Fugla 2007!RoyVaadal.Kommentar
-
Jo, men hva gjør du med en misfornøyd Rambekk som blir nektet overgangen han har vært forespeilet i to uker nå, og som han antakeligvis har tenkt nøye gjennom? Sure spillere er det siste vi trenger, heldigvis er vel Anders den mildest stemte av alle i stallen. Vi får håpe det beste; jeg ønsker at han blir, og mener han er en nøkkelbrikke i forsvaret vårt.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Jo, men hva gjør du med en misfornøyd Rambekk som blir nektet overgangen han har vært forespeilet i to uker nå, og som han antakeligvis har tenkt nøye gjennom? Sure spillere er det siste vi trenger, heldigvis er vel Anders den mildest stemte av alle i stallen. Vi får håpe det beste; jeg ønsker at han blir, og mener han er en nøkkelbrikke i forsvaret vårt.Kommentar
Kommentar