Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hva skjer på bilde fronten?? Vi har da vitterligen spilt mer en 4 seriekamper i år.
Barnslig som jeg er, synes jeg det er stas å se bilder fra kampene/tribunelivet.
Alltid gøy å leite etter kjente tryner.
Du har rett der ja. KFL.no er daarlig paa bilde fronten! VELDIG daarlig. Vi har vel spilt rund 27 kamper eller no i aar, jeg ser bare 4 kamper jeg :shock:
Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!
er ikke så lett når det ikke finnes så mange som er villig til å hjelpe til....man kan ikke bare kreve hele vegen, det kan også lønne seg å bidra i ny&ne.
er ikke så lett når det ikke finnes så mange som er villig til å hjelpe til....man kan ikke bare kreve hele vegen, det kan også lønne seg å bidra i ny&ne.
Petter
red, kfl.no
Skulle gledlig bidratt med bilder jeg, men det blir litt vanskelig siden jeg er på andre siden av atlatern. Men når jeg kommer hjem i juni neste år, så skal jeg knipse bilder og gledelig gi dem til KFL!
Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!
Petter
red, kfl.no
Hallo Petter!
Tony J og jeg har blitt enige om at vi skal ta bilder. i hvertfall jeg.de gangene jeg selv ikke er med på noe TIFO-show el de gangene det ikke trengs så mange der.
Har en side de legges ut på pr dags dato,men er villig til og legge dem ut på kfl.no
Kommentar