LSK-interesse for Altas midtbanespiller Andreas Granerud

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

    LSK-interesse for Altas midtbanespiller Andreas Granerud

    Lsk har vist interesse, jf nyhetsposten. Kanskje pga denne kampen http://www.finnmarkdagblad.no/sport/article2350894.ece ?

    Han er visst løpssterk, har godt fotarbeid og gode holdninger jf denne artikkelen: http://www.altaposten.no/sport/article52868.ece

    Noen som har sett noe av ham?
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #2
    Spillere LSK har vist interesse for skal diskuteres i Hovedforumet. I denne Forumdelen skal man bare foreslå nye spillere.

    Kommentar

    • hoyt
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 2850

      #3
      Vet, en ekstrem glipp av meg. Jeg skylder på stresset jeg får av den antikke maskinen på jobben, som gjør at det tar 2 minutter å få opp en side. Trykket på feil sub-forum, og da ga jeg litt faen. Do you want me to go hang myself?

      Men da kan vel en moderator flytte den?
      Last edited by hoyt; 21.11.2006, 16:15.
      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
      - Nosa

      Kommentar

      • LSK-supp.
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 1023

        #4
        Hmmm meget skeptisk...

        En spiller fra 2. div. ?

        Er neppe spilleren som gir oss seriegull i 2007.
        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

        Kommentar

        • Raskolnikov
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 1453

          #5
          Det er vel her snakk om å hente en spiller man anser å ha et stort potensiale. Granelund er "bare" 22 år. I norsk målestokk er jo det et purungt talent. Hvis du tror LSK kan kjøpe seg til seriegull tror jeg du overdriver våre finansielle muskler. Vi er ikke i nærheten en gang av Rosenborg og Brann.
          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            #6
            John Carew spilte vel i sin tid i 2. div. Og veit dere hvem andre som også spilte på det nivået? Tom Lund. Og Ole Gunnar Solskjær. Og John Arne Riise. Bare tull å si at det ikke finnes spillere på det nivået som kan bli gode nok(veit at det ikke er ordrett det som blir sagt, men jeg tolker fritt ettersom det passer mine egne argumenter, så ædda bædda).
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • Dole
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 1590

              #7
              Opprinnelig skrevet av Grusom B
              John Carew spilte vel i sin tid i 2. div. Og veit dere hvem andre som også spilte på det nivået? Tom Lund. Og Ole Gunnar Solskjær. Og John Arne Riise. Bare tull å si at det ikke finnes spillere på det nivået som kan bli gode nok(veit at det ikke er ordrett det som blir sagt, men jeg tolker fritt ettersom det passer mine egne argumenter, så ædda bædda).
              Forskjellen er kanskje at flere av disse spillerene hadde debutert på landslaget - eller var i næærheten av å debutere i begynnelsen av 20-årene. Det er vel neppe Granerud?

              Men god kan han sikkert bli allikevel

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #8
                LSK har fulgt Granerud over en lengre periode og vet godt hva han står for. En av de beste spillerne i 2. divisjon i år. Han har også ett år i 1. divisjon med Alta i 2005.

                Mulig Nordlies inntreden gjorde Granerud ekstra interessant for LSK. Liten tass, men utrolig løpssterk, bra hurtighet og bra teknisk. Kanskje en veldig typisk indreløpertype dersom man ser på spillere som Strømstad, Hæstad, Tettey, Strand og Skjelbred som de mest typede indreløperne vi kjenner i Norge i nyere tid.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • sparwasser
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3185

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  LSK har fulgt Granerud over en lengre periode og vet godt hva han står for. En av de beste spillerne i 2. divisjon i år. Han har også ett år i 1. divisjon med Alta i 2005.
                  Så Strømsgodet mot Alta 16.mai 2005 (Ja, jeg vet - skulle ha vært i Bergen, men kom ikke lenger enn til Drammen.)

                  Absolutt ingen av Alta-spillerne overbeviste meg i denne kampen.
                  Slik jeg husker det spilte Andreas Granerud sentralt på midtbanen mot Godset uten å markere seg noe særlig. - Men det gjorde for så vidt ingen av hjemmelagets spillere heller. - Til tross for fem mål i løpet 90 minutter har jeg aldri gjespa så mye i løpet av en fotballkamp noen gang.

                  Er svært overrasket over LSKs interesse for Alta-spilleren.

                  Kommentar

                  • hoyt
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 2850

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av sparwasser

                    Absolutt ingen av Alta-spillerne overbeviste meg i denne kampen.
                    Slik jeg husker det spilte Andreas Granerud sentralt på midtbanen mot Godset uten å markere seg noe særlig.

                    Er svært overrasket over LSKs interesse for Alta-spilleren.
                    Du må huske på at alle kan ha en dårlig kamp. Lsk har sikkert sett han flere ganger, og sett noe de likte, men jeg tror først og fremst de er interessert i å ha han på et treningsopphold. Han virker som en type som passer i 4-3-3, han er ung, med gode ferdigheter, og ikke minst gode holdninger, og utfra det så tror jeg LSKs interesse er velbegrunnet.
                    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                    - Nosa

                    Kommentar

                    • LSK-supp.
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 1023

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                      John Carew spilte vel i sin tid i 2. div. Og veit dere hvem andre som også spilte på det nivået? Tom Lund. Og Ole Gunnar Solskjær. Og John Arne Riise. Bare tull å si at det ikke finnes spillere på det nivået som kan bli gode nok(veit at det ikke er ordrett det som blir sagt, men jeg tolker fritt ettersom det passer mine egne argumenter, så ædda bædda).
                      Ha ha ha! Flotte sammenligninger!

                      Nå er han 22 år, Vet du hvor gamle Carew og Riise var?

                      Carew var 17 år når han gikk til vif, Riise var 17 da han dro til Monaco.

                      Men det er klart at det finnes spillere i 2. div. som kan bli gode nok, men noe kjempetalent kan han neppe være da 2. div. i nord-Norge er den dårligste avdelingen i 2. div.
                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                      Kommentar

                      • Geirfugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 561

                        #12
                        negative!

                        Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                        Ha ha ha! Flotte sammenligninger!

                        Nå er han 22 år, Vet du hvor gamle Carew og Riise var?

                        Carew var 17 år når han gikk til vif, Riise var 17 da han dro til Monaco.

                        Men det er klart at det finnes spillere i 2. div. som kan bli gode nok, men noe kjempetalent kan han neppe være da 2. div. i nord-Norge er den dårligste avdelingen i 2. div.
                        Svært negativt dette var da. Vi må vel kunne stole på at LSK klarer å finne stortalenter på egen hånd. Og det fins mange eksempler på kvalitetsspillere som slått gjennom i voksen alder.
                        - I LSK hadde vi Tommy Berntsen, kom fra Løreskog som 24-åring.
                        - Espen Olsen ble solgt fra Lørenskog til Hamkam som 22-åring, tror jeg.
                        - Rune Bratseth kom til Bartene fra Nidelv e.l. 24 år gammel.
                        - Pål Strands Raufoss var vel heller ikke noe storlag da han ble henta 22 år (?) gammel.

                        Noen av mange gode eksempler. Gi gutten en sjanse!!

                        Kommentar

                        • Gardemoen
                          Juniormedlem
                          Bøffel
                          • Oct 2005
                          • 28

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                          Ha ha ha! Flotte sammenligninger!

                          Nå er han 22 år, Vet du hvor gamle Carew og Riise var?

                          Carew var 17 år når han gikk til vif, Riise var 17 da han dro til Monaco.

                          Men det er klart at det finnes spillere i 2. div. som kan bli gode nok, men noe kjempetalent kan han neppe være da 2. div. i nord-Norge er den dårligste avdelingen i 2. div.

                          Det finnes ikke en nord-norsk 2 divisjon. Alta hva i avd. 4 der bl.a. LSK 2 hva med.

                          Kommentar

                          • hoyt
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2004
                            • 2850

                            #14
                            Noen som vet hva som kom ut av møtet LSK hadde med Granerud i kveld?
                            "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                            - Nosa

                            Kommentar

                            Working...