Treningsrapport 21/11 -06

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kissi_Fjellhamar
    Medlem
    Hoffnarr
    • May 2005
    • 69

    Treningsrapport 21/11 -06

    Var bortom LSK treningsfelt bare for å sjekke om det var noe trening. Der ser jeg en mann alene løpende frem og tilbake med ball. Arild Sundgot meldes i god form!

    Ellers hadde jeg en kjempetrivelig prat med Arild og jeg fikk forståelse av at han syns det kom til å bli spennede med TN, men han påpekte samtidig at UR hargjort en god jobb de to siste sesongene.

    Av andre småviktigheter fortalte Gilbert at han så frem til å kjempe med OO om midtspissplassen i 4-3-3, og at han håpet at formasjonendringen ville få frem det beste i ham. Som Arild sa selv: "Eg er ikkje typen som mottar ballen på midten og spring fra et par før eg fintar ut keeperen og scorer"
    Herlig kar denne Sundgoten!

    Kanskje ikke så overaskende var han ikke akkurat lei seg over at MM ser ut til å forlate LSK. Der er nok de fleste spillerne i spillergruppa enig!

    Hilsen Kissi Klam, Kåtest i Brasseberget sammen med Bakken!
    De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!
  • fjacob82
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 1507

    #2
    Godt å høre at Sundgot er på vei til å bli i toppform.

    Spørsmålet er jo hvordan OO følte det da Kippe fikk prisen for lengste lem.
    Har'n lagt seg i hardtrening med bla. vekter for å leve opp til kallenavnet sitt Meter'n?
    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
    *Brasseberget*

    Kommentar

    Working...