Medlemskap i Kanari-Fansen 2007
Collapse
X
-
-
Vil bare informere om at det (av en eller annen merkelig grunn) ikke dukker opp navn når folk betaler med telegiro.
oppfordrer derfor alle til å enten bruke nettbank, stand eller lignende da.
Og når det kommer til tifopenger; se signatur, eller ta kontakt med noen av oss i tifogruppa før eller på kamp så sørger vi for at pengene havner på rett sted.
og husk: Alle monner drar!
På forhånd takkKommentar
-
-
Har folk begynt å få medlemskortene sine? Har en mistanke om at jeg har glemt å betale giroen. Må begynne å undersøke hvis andre har fått sine kort...Lever etter laga regler hipp som happKommentar
-
Åssen ligger medlemstallet ann til nå? Er folk fortsatt like trege?Kommentar
-
Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Litt kjipt siden jeg verken har vaska det i maskinen eller prøvd å skrape bort bildet.Kommentar
-
Enig når det gjelder at korta blir hvite, men som Tony sier er det jo ikke noe vits eller mening at korta skal blir verken større eller mindre enn bankkort.
En ting jeg lurer på er om jeg må ha med både sesongkort og kfl kortet på kamper? Håper det holder med sesonkortet bare, kjøpe en key-string jeg kan ha rundt halsen.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar