knall knall!! gleder meg til å få
Medlemskap i Kanari-Fansen 2007
Collapse
X
-
Jeg betalte medlemsavgift i desember (har ikke vært medlem før), og har ikke mottatt medlemskort ennå; jeg fikk heller aldri noen bekreftelse på at betaling var mottatt. Bør jeg være bekymret?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hadde lest hele tråden jeg til din opplysning.
Men leste på et tidligere innlegg av Tony at de var sendt ut på torsdag
og posten burde jo ikke ta så lang tid...
Syntes noen ganger at det er litt lite høyde under taket her......:???:I med og motgang - vi er Lillestrøm!Kommentar
-
Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Påpekte bare at det ikke var noe å være urolig for. Påsto aldri når det skulle komme i posten.Kommentar
-
Helt enig. Det hadde en meget eksklusiv look. Bra jobba!
Kortet dumpet ned i postkassa i dag, i god til før sesongstart. Sesongkortet derimot, bestilt lenge før jul, har jeg ikke sett snurten av. Nok en gang virker det som om frivillige i KFL har bedre kontroll enn lønnede medarbeidere i LSK og underleverandører.
Vil benytte anledningen til å rette en stor takk til alle som står på frivillig i og rundt KFL. Dere gjør en kjempejobb. Dette går mot en stor sesong på tribunen, på tross av sannsynligvis nok en middelmådig sesong på banen.Last edited by BennyLem; 16.03.2007, 23:27.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Hvis dere ikke har fått medlemskort innen onsdag, kan dere sende meg en mail på silje@kanari-fansen.no. Så kan jeg sjekke opp hvorfor Ellers er det bare og ringe på 46693026.Evig og for alltid!Kommentar
-
Hvis dere ikke har fått medlemskort innen onsdag, kan dere sende meg en mail på silje@kanari-fansen.no. Så kan jeg sjekke opp hvorfor Ellers er det bare og ringe på 46693026.
PetterKommentar
-
Kommentar
Kommentar