Medlemskap i Kanari-Fansen 2007
Collapse
X
-
-
hei jeg å brodern har ikke fått rota oss til bestille medlemskort ennå.
hvordan gjør jeg det, når vi ikke har vært medlem før?
blir bra med både sesongkort og medlemskort
forza furgla
20 dager igjenKommentar
-
Kommentar
-
-
Årets medlemskort er helt klart nydelig, men jeg syntes baksiden kunne vært bedre utnyttet.
En kollega av meg er medlem i Plankehaugen, og viste meg sitt medlemskort i dag. Det er riktignok bare et pappkort, men på baksiden av kortet var det trykket en oversikt over årets kamper.
Nå blir riktignok noen av kampene flyttet på i løpet av sesongen, men de gir allikevel en pekepinn på tidspunktet. Å ha dette lett tilgjengelig i lommeboka hadde vært gull!Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Gjort min plikt, sønnen min som ble født 5/3-07 ble samme dag meldt inn i kfl, lsk og Åkrene. Men ennå ikke sett noe mdl-kort. (ikke at det er så farlig)Kommentar
-
Vil her rette en takk til medlemsansvarlige, Silje, for kjempegod service. Jeg fikk kortet mitt for noen uker siden, men sønnen min på 12 - som også er medlem - savnet sitt. Jeg sendte en mail til Silje, som ordnet opp umiddelbart - og det midt i hektiske førpåske/førsesong-tider. Veldig bra !Kommentar
-
Må kontakte medlemsansvarlig Silje H et eller annet, viss du ikke har gjort det. Har hørt at det skal gjøre susenKommentar
-
Ellers er det bare å stikke innom kanarikaféen imorgen der finner ud noen som kan få videreformidlet det til henne.
Evt send meg medlemsnr, eller navn og telefonnummer på pm så skal jeg få Silje til å sjekke det opp.Kommentar
Kommentar