Før kampen mot Ham-Kam

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan Banan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 809

    #21
    DRITT FØKKINGS LEI!

    Nå er jeg LEI av å tape!
    Nå er jeg LEI av å se gutta skuffe gang etter gang, år etter år!
    Nå er jeg LEI av spisser uten en millimeter teknikk!
    Nå er jeg LEI av å bruke penger på en gjeng tullinger som aldri leverer!

    HELVETE, JEG ER SÅ FORBANNA LEI!!!!!!
    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

    Stuart Baxter har forstått det.

    Kommentar

    • bøllefrø
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2004
      • 462

      #22
      Ja i dag synes jeg virkelig synd på gutta. Jeg synes virkelig de gjorde et godt forsøk, og det er ikke så jævlig lett å si at den eller den spilte dårlig. Alikevel stemmer rett og slett INGEN TING om dagen. Gode initiativ skjer ikke samtidig, når først innlegget kommer er det ingen i boksen, når gutta ER i boksen kommer ikke innlegget - det er rett og slett total sperre på siste tredelen av banen. Og når sjansene kommer, klarer man ikke å sette den - som da Powell bare skulle gjøre en god demping og legge ballen i kassa....

      Nå tror jeg det meste sitter oppe i hodene til gutta, og da må noen i støtteapparatet få dette her på plass.

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7097

        #23
        Pøh. Tapet var fullt fortjent. Hamkam spilte som et lag, LSK spilte som 11 enkeltspillere. Kasey var den eneste som leverte varene i går, og dersom han ikke er inne på laget de siste kampene etter å ha sona ferdig for kort nå så blir jeg rett og slett drit forbanna.

        Sundgot var en skandale i går og bør ikke starte neste kamp. Hadde vi hatt en annen venstreving å benytte oss av ville jeg sagt det samme om Pål Strand, som også var ræva i går. Og Gylfi kan faen meg bare skrive under for Cardiff og stikke. Han gjorde INGEN TING i går. Sett ham ut av laget!

        Det ser ut som om laget er totalt demoralisert. Dette er ingen formsvikt. Det er en kollaps, og jeg er sjeleglad for de poengene vi tok i juni. Fordi LSK spiller som om vi allerede har rykka ned nå.

        RÆVA!
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        Working...