Hva med Eddie Gustafsson?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7097

    Hva med Eddie Gustafsson?

    Moldekeeperen er en glimrende mann helt bakerst, og står uten kontrakt etter sesongen. Vi trenger en stabil keeper som ikke er skadet halve sesongen. Gustafsson ville vært strålende i så måte.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • Oslo-kanari
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Feb 2004
    • 26

    #2
    Det er jeg enig i! Ikke bare Gustavsson hadde vært en forsterkning, men f.eks Aleksander Aas, Bernt Hulsker, Peter Kopteff og Hannes Sigurdsson skulle jeg likt å se i LSK-drakt...Sikkert flere spiller også, men jeg skriver ikke alle...

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7097

      #3
      Hulsker *grøss*. Nei takk. Og Kopteff er en vanvittig ustabil spiller. Kjempegod på sitt beste, ubegripelig dårlig på sitt verste. Vi HAR Pål Strand fra før av...

      Hannes derimot. Kjempeinnhopp som snudde kampen borte mot Hamkam og ganske bra med ballen i beina. Likevel alltid på Viking-benken, man må lure på hvor mye han ville kunne styrke LSK. Jeg savner en 33 år gammal ringrev med masse erfaring fra en stor liga a la Rösler. Det ville kunne gjøre en virkelig forskjell. Alan Shearer er vel snart ferdig i Newcastle...
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • bøllefrø
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2004
        • 462

        #4
        hehe

        Terje Skjeldestad er også en god keeper....

        regner med gutta i ledelsen har tenkt mange av disse navnene FØR VG skriver dem

        Kommentar

        • Röshbærj
          Medlem
          Hoffnarr
          • Sep 2004
          • 57

          #5
          Opprinnelig skrevet av bøllefrø
          hehe

          Terje Skjeldestad er også en god keeper....

          regner med gutta i ledelsen har tenkt mange av disse navnene FØR VG skriver dem

          Det skal du f*** ikke være så sikker på at dem har gjort! hehe

          Enig med du! Terje Skjeldestad hadde vært en meget god mann å ha!

          Kommentar

          • MedlemNR35
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 905

            #6
            Vi bør da ikke tenke på ny keeper!Det er isåfall en feil proritering så det holder!

            -God midtstopper ved siden av Kippe.

            -En høyreving med tempo og finter.(gode innlegg)

            -En spiss som kan dunke inn mål så det holder.Vet vi har Sundgot men det holder ikke med bare 1..Når Sundgot er ute av form bør vi ha en annen som scorer masse.

            -Drar Gylfi trenger vi en ny sentral!

            Ikke keeper..for all del!

            Kommentar

            • bøllefrø
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2004
              • 462

              #7
              helt enig, i alle de spillertypene du sier vi trenger, men jeg mener helt bestemt at vi trenger en ny keeper. Året har vist at Misund ikke er brukanes, og Baron er ustabil. Jeg tror Baron trenger konkurranse for å heve seg, sånn det er nå virker det som AE stoler så lite på Misund at han lar Baron spille bare han stort sett kan stå på beina. En reserve keeper er jo en man skal kunne sette på og stole på at fikser jobben.

              Kommentar

              • Trønderkanari
                Medlem
                Møteplager
                • Aug 2004
                • 84

                #8
                Helt enig. Vi trenger en god og stabil keeper. Gustavsson er et utmerket navn. Jeg tror også Hulsker kunne ha slått til for fugla. Mannen HAR et stort potensiale,men trenger å komme seg vekk fra Molde! Uwe villa nok ha fått banka inn litt folkeskikk i gutten!

                Kommentar

                • Guling
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 484

                  #9
                  Hai Lam, nå Ham-Kam er uten kontrakt ved sesongslutt..vi bør sikre oss ham.

                  Aner ikke hvem han er, men et kanonnavn - bokstavelig talt.

                  Kommentar

                  • Franken
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2004
                    • 1036

                    #10
                    Kommer Hulsker til LSK så tar jeg seriøst en tenkepause. Makan til usympatisk mongo skal en lete lenge etter! Nei, glem den karen!
                    Fra Baillsund

                    Kommentar

                    • bøllefrø
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2004
                      • 462

                      #11


                      nei, han er mer klyse enn Christer Falck - men helt ærlig: på slutten av åttitallet var heller ikke Fjørtoft særlig populær blant andre fans enn oss - men målet er vel heller ikke å få hele landet til å like deg? Om ikke annet så hadde vi unngått at Hulsker hadde kommet og stjålet poeng av oss hvert eneste år...

                      Så forresten Ødegård scoret mot RBK nå... Nå er Sogndal nede, og jeg tror ikke han er vanskelig å overtale til å komme seg vekk fra 1. div - selvom han nettopp skrev ny kontrakt. Det var kanskje en grei sånn at klubben skulle få litt penger for han? Sånn som kanskje Gylfi burde gjort hvis han hadde hatt litt klubbfølelse?

                      Kommentar

                      • Guling
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 484

                        #12
                        Ødegaard har virkelig imponert i år. Er vel oppe i et tosifra antall mål og litt til for Sogndal-lag på nedrykksplass.

                        Kommentar

                        Working...