20 år gammel spiss som har scoret en del mål i år.www.kil.no
U21-landslagsspiller Tore Andreas Gundersen klar for LSK
Collapse
X
-
Tore Andreas Gundersen
han har brutt kontrakten med kil og dette er en meget god spiller.lsk burde ta han på prøve spill.www.glomdalen.noKommentar
-
Tviler på at det er mannen som skal skyte oss til medaljer i 2007. I artikkelen i Glomdalen står det også at fyren nærmest er klar for Viking.
Edit: Hvorfor i all verden lager du en tråd til om denne spilleren, når du allerede har en fra før?..................Kommentar
-
Her er litt info fra KILs sider om han: http://www.kil.no/spillere/vis.php?id=21
Noen som har sett han i aksjon?Last edited by hoyt; 16.01.2007, 00:33."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
-
En spiss som putta 14 mål på høst sesongen for et middelmådig KIL er alltids interesant å få sjekket ut. Jeg går for å prøve denne figuren.Kommentar
-
-
For en ny fremadstormende spiss...Hva kan være bedre for han selv enn å kunne "danke" ut Ollie eller en annen. Det er PR for seg selv det...Han må tenke langsiktig. L-A-N-G-S-I-K-T-I-G !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Derfor vil LSK være et veldig naturlig valg for han. LSK er et langt bedre utstillingsvindu enn hos siddisene...FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Kommentar
-
Lillestrøm eller Viking for Gundersen
Gundersen nær en avgjørelse
Tore Andreas Gundersen bestemmer seg snart for hvem han vil spille for - Viking eller Lillestrøm. ( Foto: Digitalsport )
Relaterte klubber
Kongsvinger
Stiftet: 21.02.1892
Hjemmebane: Gjemselund
Mer om Kongsvinger
Lillestrøm
Stiftet: 02.04.1917
Hjemmebane: Åråsen
Tilskuerrekord: 13595
Neste kamp: 11.02.2007 Lillestrøm-Brann
Mer om Lillestrøm
Viking
Stiftet: 10.08.1899
Hjemmebane: Viking Stadion
Tilskuerrekord: 19800
Neste kamp: 20.01.2007 Viking-Rapid Bucuresti
Mer om Viking
Relaterte artikler- - Opp til Gundersen
- LSK kan snappe Gundersen
- Sa opp i Kongsvinger
- KIL presses til å slippe Gundersen
- Viking ønsker KIL-spiss
STAVANGER: Tore Andreas Gundersen opplevde gårsdagens møte med Viking som positivt. Nå skal ha bruke helgen til å bestemme seg om han kler seg i mørkeblått eller gult neste sesong.
Av: Olav Rege Olsen
Publisert: 20.01.2007 kl. 11:21
21-åringen har tidligere vært i møte med Lillestrøm. I går møtte han Viking og sportsdirektør Egil Østenstad på Gardermoen.
- Det var et positivt møte, og jeg merker at det kommer til å bli vanvittig vanskelig å bestemme seg for en av de to klubbene. Det er nesten slik at jeg må skrive opp en liste og sortere ut fordeler og ulemper, sier Gundersen, som har sagt opp sin kontrakt i Kongsvinger som følge av at klubben ikke har holdt sin del av avtalen.
- Jeg kommer ikke til å spille mer for Kongsvinger. Nå står det mellom Lillestrøm og Viking, og jeg bestemmer meg i løpet av helgen, sier Gundersen.
Viking har imidlertid ikke fått akseptert budet klubben har lagt inn på angriperen. Det skal ligge på rundt 1,5 millioner kroner.
- Tvisten mellom Tore Andreas og Kongsvinger blir mellom dem. Det viktigste for oss er å finne ut om han ønsker seg til Viking før vi eventuelt fortsetter jobben med å få ham til Stavanger, sier Østenstad.
-After Dark Ultras-Kommentar
-
for håpe han velger oss da. så får vi en spiller på U21 landslaget igjen. og alltid bra å ha talenter i klubben.*Fugla4Life*
Team HaddadKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Gundersen- Det var et positivt møte, og jeg merker at det kommer til å bli vanvittig vanskelig å bestemme seg for en av de to klubbene. Det er nesten slik at jeg må skrive opp en liste og sortere ut fordeler og ulemper, sier Gundersen, som har sagt opp sin kontrakt i Kongsvinger som følge av at klubben ikke har holdt sin del av avtalen.
Sportslige utfordringer:
LSK: 5
Viking: 4
Trener:
LSK: 6
Springbrett mot proffspill i utlandet:
Supportere:
LSK: 6
Viking: 3
Konkurranse om spissplassene:
LSK: 3
Viking: 5
Lønnsbetingelser:
Viking: 5
Stadion:
Viking: 6
Avstand til mors kjøttkaker:
Viking: 3
Sum:
LSK: 35
Viking: 31Kommentar
-
Og kanskje det viktigste:
Hvem av Nordlie og Røsler har fått flest talenter til å blomstre?
Nordlie !Kommentar
-
Tar avgjørelsen mandag
Tore Andreas Gundersen tok ingen avgjørelse i helgen. Men mandag er det klart.
Ifølge Gundersen selv har han valgt å drøye med avgjørelsen til mandag.
Det som er helt klart er at det står mellom Viking eller Lillestrøm.
Til Glåmdalen sier Gundersen søndag kveld at han dras til en av sidene, men ikke vil si hvilken. Han er altså ennå ikke ikke helt sikker
Følg avgjørelsen på glomdalen.no mandag!Kommentar
Kommentar