Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
U21-landslagsspiller Tore Andreas Gundersen klar for LSK
Husk at nyheter (som angår alle) skal til nyhetstråden, og ikke til diskusjonstrådene. Og siden alle leser nyhetstråden, så er det da unødvendig å sende samme informasjon til diskusjonstråden.
Uansett, en meget god nyhet. Og fint at petter gjør at kfl.no er først ute.
Ønsker dere lykke til i Tippeligaen da man følger selvsagt godt med Lillestrøm da man bor i Romerike.
Da jeg er KIL suporter så er også dette en gledens dag for oss da vi slipper å bli irritert over en spiller som jeg ikke gidder å nevne med navn lenger.
Hvis noen av dere tror vi KIL suportere er lei oss for salget så bør dere ta en liten titt på vår suporterside.......
Om en spiller slår til har mye med tilfeldigheter å gjøre, om han får tillitt, om han er i god form de få gangene han får prøve seg osv. Man må prøve å feile når man henter en ung og lovende spiss.... Jeg har trua på han som en fremtidig spiss, akkurat det samme jeg har hatt noen år nå med Myklebust.
Om en spiller slår til har mye med tilfeldigheter å gjøre, om han får tillitt, om han er i god form de få gangene han får prøve seg osv. Man må prøve å feile når man henter en ung og lovende spiss.... Jeg har trua på han som en fremtidig spiss, akkurat det samme jeg har hatt noen år nå med Myklebust.
kunne ikke vært mer enig med deg. Dessuten virker det som om Nordli er ganske så flink til å gi alle sjansen uansett om du er Kong Salomon eller Jørgen Hattemaker. har ikke trua på at han kommer til å slå igjennom med det første, men med god coaching fra støtteapparatet tror jeg vi kan få se noen gode innhopp denne sesongen. Men så er han vel heler ikke kjøpt inn for å forserke første elveren, men forsterke stallen. Så folk bør ha det litt i tankene når de gjør seg opp en mening om han er god nok eller for dårlig.
ja.. vi har fått et nytt talent til klubben! jeg mener dette burde glede alle! det gleder hvertfall i meg at vi invister og bruker penger på yngere spillere
Kommentar