Interessant hvis han velger oss, men for å være helt ærlig så er ikke dette noe jeg bryr meg veldig mye om. Jeg blir neppe skuffa om han velger Viking. Vet altfor lite om spilleren, samtidig som vi har nok spisser.
U21-landslagsspiller Tore Andreas Gundersen klar for LSK
Collapse
X
-
han hadde vært interessant hvis lsk hadde spilt 4-4-2, men neppe i 4-3-3... føler at vi har de på topp som skal til, med reserver på så godt som alle plasser i det øverste ledd.."en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"Kommentar
-
Han får gjennomgå på KILs debattforum, men det er kanskje ikke så rart..
Vet for lite om han til å ta stilling til om han er god nok, men 14 mål i 1.div, der ca 50 % er på straffer, er ikke noe å hoppe i taket for.
Myklebust scoret vel langt flere det året han nesten ble toppscorer i 1.div for Hødd."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Kommentar
-
Jeg tenker på de senere årene (Østenstad, Nevland), men har nok vært for snill med Viking. Prøvde å gi sammenlikningen et skinn av objektivitet.Kommentar
-
Gundersen ga sent igår kveld Viking ledelsen beskjed om at han ikke kom til til å spille i blått kommende sesong. Familiere årsaker skal være årsaken.Han ønsker å fortsatt bo på østlandet. Da har vi kanskje en ny kanarifugl her. Nylig uttatt på U-21 landslaget.Kommentar
-
"Det er en myte at je er en dårlig teknikker...."
mvh
Gammer´nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
får da håpe det ordner seg.gutten er ung og vil spille fotball på høyest mulig nivå.skjønner at kil vil ha penger for gutten og LSK skal vistnok være inntressert i å betale.hvis jeg ikke tar feil så fikk vel kil Ole Einar Martinsen gratis fra LSK da han hadde igjen ett år av kontrakta si noe som var gull verdt for kil,men tviler på at det har noe å si i denne situasjonen her.Kommentar
-
Kan ikke si jeg blir skuffa om detta går i vasken. I mine øyne er han bare en forsterkning av LSK 2. Er så langt frem for spill på a-laget at han kommer til å dra lenge før han er aktuell for a laget uansett..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Ålesund inn i kampen om Gundersen:
Håper virkelig ikke vi er villig til å betale 3 millioner sånn sunnmøringene, de kan få han selv. De er nok ganske desperate etter forsterkninger også, sliter med å få nye spillere.Last edited by Kølla Riisa; 04.02.2007, 04:38.Kommentar
-
Gutten har ingen høy stjerne i KIL, verken i ledelsen eller blant supporterne. I de dype skoger står janteloven sterkt - du skal ikke tro du er noe, og er du klar over egne kvaliteter og agerer deretter, blir du fort uglesett. Når gutten i tillegg kommer fra en "fin" familie gjør ikke akkurat det saken noe bedre. Trøbbelet rundt denne overgangen er et takk for sist fra KIL's ledelse, ikke spesielt rettet mot LSK, men mot spilleren.Kommentar
-
Strengt talt har han vel kun hatt en halv god sesong...Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Jo, strengt tatt. Men hvor mange venter du deg av en 20-åring? Og det var litt av en halvsesong. Han scora ganske nøyaktig halvparten av målene til KIL i høstsesongen i fjor. 11 mål på 15 matcher er ikke håpløst uansett hvilken klubb du spiller for, og særlig ikke for en middelhavsfarer. Litt imponerende er det kanskje også at han stort sett scora mot de beste lagene i divisjonen, bl.a. Godset (2), Glimt (2), Hønefoss (3), AaFK og Moss.Kommentar
Kommentar