U21-landslagsspiller Tore Andreas Gundersen klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    #81
    4 års-kontrakt forresten.

    Petter

    Kommentar

    • RoyVaadal
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 4055

      #82
      Husk at nyheter (som angår alle) skal til nyhetstråden, og ikke til diskusjonstrådene. Og siden alle leser nyhetstråden, så er det da unødvendig å sende samme informasjon til diskusjonstråden.

      Uansett, en meget god nyhet. Og fint at petter gjør at kfl.no er først ute.
      RoyVaadal.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #83
        Velkommen Gundersen måtte hell og lykke følge Deg i 4 år framover.

        Kommentar

        • ken36
          -Kongsvingersupporter-
          Bøffelpromp
          • Feb 2007
          • 11

          #84
          Ønsker dere lykke til i Tippeligaen da man følger selvsagt godt med Lillestrøm da man bor i Romerike.

          Da jeg er KIL suporter så er også dette en gledens dag for oss da vi slipper å bli irritert over en spiller som jeg ikke gidder å nevne med navn lenger.

          Hvis noen av dere tror vi KIL suportere er lei oss for salget så bør dere ta en liten titt på vår suporterside.......

          Vi møtes i 2008/09

          Kommentar

          • woody
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2005
            • 374

            #85
            Har vi fått en ny Trond Olsen ?
            woody

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #86
              Hva for no spørsmål er det???

              Om en spiller slår til har mye med tilfeldigheter å gjøre, om han får tillitt, om han er i god form de få gangene han får prøve seg osv. Man må prøve å feile når man henter en ung og lovende spiss.... Jeg har trua på han som en fremtidig spiss, akkurat det samme jeg har hatt noen år nå med Myklebust.

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #87
                Opprinnelig skrevet av Paddis
                Hva for no spørsmål er det???

                Om en spiller slår til har mye med tilfeldigheter å gjøre, om han får tillitt, om han er i god form de få gangene han får prøve seg osv. Man må prøve å feile når man henter en ung og lovende spiss.... Jeg har trua på han som en fremtidig spiss, akkurat det samme jeg har hatt noen år nå med Myklebust.
                kunne ikke vært mer enig med deg. Dessuten virker det som om Nordli er ganske så flink til å gi alle sjansen uansett om du er Kong Salomon eller Jørgen Hattemaker. har ikke trua på at han kommer til å slå igjennom med det første, men med god coaching fra støtteapparatet tror jeg vi kan få se noen gode innhopp denne sesongen. Men så er han vel heler ikke kjøpt inn for å forserke første elveren, men forsterke stallen. Så folk bør ha det litt i tankene når de gjør seg opp en mening om han er god nok eller for dårlig.
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • sten
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2005
                  • 873

                  #88
                  har vi fått en ny Trond Olsen????Tror kanskje det er det dummeste spørsmålet her.

                  Kommentar

                  • lsk_fugl
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2004
                    • 864

                    #89
                    ja.. vi har fått et nytt talent til klubben! jeg mener dette burde glede alle! det gleder hvertfall i meg at vi invister og bruker penger på yngere spillere

                    Kommentar

                    Working...