GI OSS NY STOPPER FOR 2005!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trønderkanari
    Medlem
    Møteplager
    • Aug 2004
    • 84

    GI OSS NY STOPPER FOR 2005!!

    Tror den viktigste forsterkningen vi trenger foran neste sesong er en god og ikke minst erfaren stopper. Andresen har talent,men jeg tror ikke vi kan la han få 3-4 år på å få erfaringen han trenger. Lei han ut til en 1.div.klubb,for så å få han tilbake om noen år som en erfaren spiller. Vi så hvor bunnsolid vi var i 2001 med Bjarmann/Arne Vidar Moen. To erfarne og knallharde spillere. Nei,gi oss erfaren mann på siden av Kippe neste år!!
  • Mor_10
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jun 2004
    • 131

    #2
    Født: 12.08.1981
    Posisjon: Forsvar
    Draktnummer: 14
    Høyde: 175 cm
    Vekt: 75 kg

    Litt uerfaren men hans navn er :Romanus Orjinta
    --------------------------------------------
    Mor10

    Kommentar

    • Baron
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Nov 2003
      • 187

      #3
      Opprinnelig skrevet av Mor_10
      Født: 12.08.1981
      Posisjon: Forsvar
      Draktnummer: 14
      Høyde: 175 cm
      Vekt: 75 kg

      Litt uerfaren men hans navn er :Romanus Orjinta
      Er helt enig i dette. Har sett mye av Romanus i år, både på 2 lagskamper og treninger. Og jeg er 99,9% sikker på at med heva konsentrasjon, en vinter med trening og tillit på første laget, vil gjøre mannen med det enorme smilet til en mann som LSK kan få god bruk for. Men da må både støtteapparat og spilleren selv ha troa på det.
      Baron!

      Kommentar

      • Anders_Bakken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 542

        #4
        Da må dem kvitte seg m Baron....noe som kanskje ikke hadde vært så dumt. Jeg har alltid hatt sansen for Baron...en keeper i verdensklasse når han er i form...men dessverre så gjør han så mye annet tull....småskadet hele tida...prioriterer andre ting enn det som er jobben hans. Kvitter dem m seg m Baron blir det betydelig lettere å ta ut et lag med de beste spillerne også...skjønner faen meg ikke hvorfor dem henta Romanus...uten å bruke nøtta å tenke på at dem hadde Baron og Kasey fra før av...i hvertfall ikke når dem bruker Romanus på andre 2. laget...sjanseløst!

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #5
          Tja, å kvitte seg med Baron hadde kanskje ikke vært helt bak mål, men da bør man sikre seg en ordentlig erstatter. Jævlig fint da, at det er en tilgjengelig som ikke bare er grusegod, men veldig gratis også. Terje Skjeldestad.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • kanari76
            Medlem
            Møteplager
            • Jan 2004
            • 90

            #6
            kan noen få Whermann til å skaffe seg ett norsk pass! det ville gjort alt så mye lettere. spesielt nå siden ryktene går på at Whermann har sagt nei til andre klubb tilbud å vil bli i Lillestrøm
            I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
            -Bill Hicks

            Kommentar

            • Koren
              Medlem
              Hoffnarr
              • Feb 2004
              • 43

              #7
              Håper Baron får en knall sesong og er skadefri neste sesong, skulle de derimot hente inn en ny keeper bør odd/grenlands Heinz muller være mannen. pga odds udugelige styreformann tom helge rønning vil de ikke signe han før de ser om holtan er skadefri før neste sesong, og det betyr at han er på bosman. tror også at uwe ville likt å ha denne knallgode lannsmannen i mål.

              Kommentar

              • heidar
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2128

                #8
                Men tippeligaens beste keeper vil vi ikke ha i mål???

                Og en briljant ide å hente tilbake en stopper som blei vraka for to år sia, la oss hente tilbake matigol også så er vi garantert seriegull!!!

                Skal vi ha en ny stopper, hent inn peter sørensen!! Eller bård borgersen, han sitter vel bare og varmer benken i ålborg???
                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                Endelig er mørketida over.

                Kommentar

                • vaadahl
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Feb 2004
                  • 156

                  #9
                  Heidar da... Hvis det er Arne Vidar Moen du mener så blei ikke han vraka i LSK ,snarere tvertimot.Lsk ville fryktelig gjerne ha han videre men Brann og TIL ble enig seg imellom om salg.LSK kjørte tilogmed knallhardt for å få leid ham året etter da TIL var i første div.Bård Borgersen har kun stått over en kamp i år ,så jeg vet ikke hva du mener med at han sliter benken.
                  Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

                  Kommentar

                  • fredpet76
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 1253

                    #10
                    Skal vi ha en ny stopper, hent inn peter sørensen!! Eller bård borgersen, han sitter vel bare og varmer benken i ålborg???
                    Prøv å diskuter litt realistisk her. Vi henter da ikke spillere som har passert 30 for lengst! Skal vi hente en ny stopper må det evt være en som vi kan bygge opp laget rundt, evt et talent som kan blomstre om noen år. F.eks en på u21 landslaget.

                    Kommentar

                    • Håkon Henriksen
                      Administrator
                      • Nov 2003
                      • 6411

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av fredpet76
                      Skal vi hente en ny stopper må det evt være en som vi kan bygge opp laget rundt, evt et talent som kan blomstre om noen år. F.eks en på u21 landslaget.
                      Og i våre rekker er det allerede ett slikt talent, han heter Pål Steffen Andresen...
                      Håkon Henriksen
                      -
                      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                      -
                      ALT FOR FUGLA

                      Kommentar

                      • fredpet76
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 1253

                        #12
                        Og i våre rekker er det allerede ett slikt talent, han heter Pål Steffen Andresen...
                        Helt enig!! Det er ikke jeg som roper etter en ny stopper, men hvis det skal bli aktuelt å kjøpe ny, er det etter min mening slik vi bør tenke.

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          #13
                          Samme diskusjon litt lenger ned.

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7097

                            #14
                            Arne Vidar Moen blir vel 34 år i 2005. Ikke en mann for framtida.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            Working...