en del intressante spillere?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PA
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 500

    en del intressante spillere?

  • Rawe
    Medlem
    Hoffnarr
    • Mar 2004
    • 60

    #2
    Kopteff, Aas og Skjelestad tar jeg gjerne! Gode spilelre alle sammen, selv om de 2 førstnevnte sikkert vil til utlandet. Håper selvsagt Gylfi skriver ny kontrakt, men det skjer nok ikke! :!:
    eLSKer

    Kommentar

    • FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

      #3
      ønskelista:

      Aas (evt flytte andersson opp på høyrekanten selv om han helst vil spille back)
      Skjeldestad (hadde nok fått fart på baron)
      Arne Vidar Moen (Arne arne arne vidar moen, lalalalalalala)

      ellers syntes jeg ikke så mange av de andre bør bli gule
      kanskje hannes sigurdsson, men er litt usikker på han
      Kim
      Styremedlem KFL

      Kommentar

      • kanari76
        Medlem
        Møteplager
        • Jan 2004
        • 90

        #4
        KJÆRE NISSEN:

        jeg har vært snill og trofast i over 20år og ønsker meg

        1.Alexander Aas
        2.Bernt Hulsker
        3.Terje Skjeldestad
        4.Peter Kopteff
        5.Felix Ademola

        +ny kontrakt med Gylfi

        takk snille nissen om du i det minste ga meg TO ønsker oppfylt!!!
        I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
        -Bill Hicks

        Kommentar

        • Koren
          Medlem
          Hoffnarr
          • Feb 2004
          • 43

          #5
          Av spillerne på lista ville jeg likt å se Heinz muller(som ikke står der, men som er bosman), hannes sigurdsson og david hanssen. mange kommer nok til å være uenig i sistnevnte, men han putter alltid mange mål og jeg tror derfor han hadde vært en god erstatter for gylfi.

          Kommentar

          • fredpet76
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 1227

            #6
            Tommy Øren fra Sogndal ville vært en glimrende innvestering. En spiller med et stort potensiale, og som vil passe perfekt inn i vår spillestil.

            Kommentar

            • heidar
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2122

              #7
              Hannes Sigurdsson hadde vært noe... Og christian flint bjerg, så vi slipper at han scorer mot oss. Ellers kunne jo godt sportsklubben bla opp noen millioner for alexander ødegaard, brann/idar vollvik og lerkendal-benken kan jo ikke ha monopol på gode spillere...
              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

              Endelig er mørketida over.

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #8
                samme link lenger ned

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7056

                  #9
                  Som sagt før, jeg vil ha følgende:

                  1. EDDIE GUSTAVSSON
                  2. Alexander Ødegaard

                  Og Romanus Orjinta inn i midtforsvaret.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • SuperErik
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 535

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av fredpet76
                    Tommy Øren fra Sogndal ville vært en glimrende innvestering. En spiller med et stort potensiale, og som vil passe perfekt inn i vår spillestil.
                    Her er jeg helt enig med deg.
                    Tommy har i flere år vært en av Norges største og mest ettertraktede talenter.
                    Så ble han skadet,og siden har han omtrent vært glemt og andre Sogndal-spillere har tatt over spalteplassen hans.
                    Tommy Øren er uten tvil en god spiller,og innehar de fleste kvaliteter en spiss bør ha.Teknisk meget god spiller.

                    Anders Stadheim hadde også vært kjekk å hatt.
                    Han har et voldsomt potensiale.Når det gjelder dribleferdigheter og teknikk så er det svært få som kan matche han i Norge,og han er sterk og aggressiv i spillestilen.

                    Ødegaard regner jeg med blir solgt til en annen klubb i vinter.
                    Når sant skal sies,så har Sogndal ekstremt mange gode individuelle spillere,men de presterer ikke som lag.

                    Øren og Stadheim tror jeg kunne utviklet seg og blomstret i LSK.
                    - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                    <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                    Kommentar

                    • Kristian
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 690

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Koren
                      Av spillerne på lista ville jeg likt å se Heinz muller(som ikke står der, men som er bosman), hannes sigurdsson og david hanssen. mange kommer nok til å være uenig i sistnevnte, men han putter alltid mange mål og jeg tror derfor han hadde vært en god erstatter for gylfi.
                      ALDRI David Hansen!!

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #12
                        Aldri???? Han er jo møkk bra

                        Kommentar

                        • Kristian
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 690

                          #13
                          haha?

                          Kommentar

                          • Koren
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Feb 2004
                            • 43

                            #14
                            Hanssen scorer ihvertfall garantert 5 mål per sesong når han spiller, det er vel mer enn søgård, påsan og de vi har hatt på høyrekanten de siste årene klarer til sammen!

                            mulig det sier mer om våre midtbanespillere enn om hassen, men uansett er det lite tvil om at uten mål blir det få 3-poengere..

                            Har sett en del vif treninger de siste årene og hanssen putter alltid mye og overraskende nok virker han å være ydmyk og en spiller som alltid gir 100%. ble egentlig litt overrasket over akkurat det første gangen jeg så han, men etter å ha sett flere treninger er det snarere en regel enn et unntak.

                            Er overbevist om at uten en midtbanespiller som scorer jevnt og trutt gjennom hele sesongen kan vi bare drite i å bli bedre enn 5-6 plass neste sesong også. og i dagens stall(uten gylfi) ser jeg desverre ingen slike.

                            Og ikke kom med ønsker om ødegård da rbk allerede har opsjon på han..

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4377

                              #15
                              david hanssen vil vel NEPPE til oss? :wink:
                              ..................

                              Kommentar

                              • King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Koren
                                Hanssen scorer ihvertfall garantert 5 mål per sesong når han spiller, det er vel mer enn søgård, påsan og de vi har hatt på høyrekanten de siste årene klarer til sammen!

                                mulig det sier mer om våre midtbanespillere enn om hassen, men uansett er det lite tvil om at uten mål blir det få 3-poengere..

                                Har sett en del vif treninger de siste årene og hanssen putter alltid mye og overraskende nok virker han å være ydmyk og en spiller som alltid gir 100%. ble egentlig litt overrasket over akkurat det første gangen jeg så han, men etter å ha sett flere treninger er det snarere en regel enn et unntak.

                                Er overbevist om at uten en midtbanespiller som scorer jevnt og trutt gjennom hele sesongen kan vi bare drite i å bli bedre enn 5-6 plass neste sesong også. og i dagens stall(uten gylfi) ser jeg desverre ingen slike.

                                Og ikke kom med ønsker om ødegård da rbk allerede har opsjon på han..
                                Hva for noe gleder har du av å gå på vif treninger? Hvorfor kan man ikke ønske seg en spiller selv om ett annet lag har opsjon på han? Ikke sikkert det laget kommer til å benytte seg av opsjonen...
                                Ultras Felt C Lillestrøm

                                Kommentar

                                • pondus73
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2004
                                  • 612

                                  #17
                                  stian ohr skal visstnok ha sagt at han skulle tenke seg å spille for fugla. er dette en spiller vi kunne ha bruk for??
                                  sjansen for at det blir noen ledige stabækspillere er jo også tilstede. kanskje vi skal få Jon Knudsen tilbake i gult og sort, ville vel også fått fart på Baron vil jeg tro :lol:

                                  pondus
                                  ------eLSKe-------

                                  Kommentar

                                  • KFL41
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 3648

                                    #18
                                    Stian Ohr hadde passet veldig bra under spillestilen til Arne. Jeg går ut ifra at en slik spiller vil være ønsket av Røssler også, men vi vet jo faktisk ikke hvilken spillestil han står for enda... I start var han kanongod og var vel i nærheten av landslaget også. Så gikk han til enga og der fikk han ikke bruke sine egenskaper av Rekdal. Banker vi Stabæk er det større sjanser for at han blir ledig neste år...

                                    Jeg er enig i at vi trenger en keeper som UTFORDRER Baron om keeperplassen. Misund er ikke like gpd nå som han var. Han var en meget habil keeper i 2001-sesongen og hadde noen kanon-kamper da. Men i år har han desverre vært et par hakk svakere og siden Baron ikke har noen skikkelig utfordrer til plassen sin, er han ikke like sjerpet som han burde være. Da hadde noen av tabbene vært ungått (tror jeg). Baron har faktisk gjort tabber i de tre viktigste kampene iår. Tromsø hjemme, RBK borte ("seriefinalene") og Lyn i semien. En skikkelig utfordrer er på sin plass.

                                    I tillegg må vi ha en skikkelig backup/utfordrer til Pål Strand. Vi må ha noen som pusher han til å ta det lille steget ekstra.

                                    Kommentar

                                    Working...