Sist Fugla spilte 4-3-3

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #21
    Occean/Gilbert
    Myklebust/Husar----------------------------------Riise/JPW

    Kiko/Wehrman

    Supermann-------------------Sørgård


    Shane---------- PSA-------------Kippe------Danton/Kali

    Heinzyboy


    Da regner jeg ikke med Koren, som sannsynligvis ikke er med i vår stall i 2007.
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • Raskolnikov
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1453

      #22
      Forslag til lagoppstilling i 4-3-3

      Strand/Husar - Occean - Myklebust

      Koren - - Riise
      Wehrman

      Stefanutto - Andresen - Kippe - Danton

      Müller

      Müller gir seg selv, det samme gjør Stefanutto, Andresen og Kippe der bak. Regner da ikke med Rambekk, men uansett foretrekker jeg Kippe og PSA i tospann. Danton har ikke imponert, men Kali vet jeg ingenting om. JPW er et annet ikke alt for godt alternativ.

      Ankerrollen på midten står mellom Kasey og Kiko. Tror ingen av de kan spille indreløper. Da foretrekker jeg Kasey klart foran Kiko. Syntes Kiko fortsatt har til gode å virkelig markere seg i en kamp. Koren er selvskreven hvis han blir, hvis ikke tror jeg vi vil erstatte ham. BHen tror jeg kunne vært spennende i en indreløperrolle. Han har stor løpskraft i tillegg til gode offensive kvaliteter.

      Samtidig baner det vei for Myklebust som jeg virkelig håper man satser på neste år. Gutten har potensiale i bøtter og spann han trenger bare litt tillit. Spissrollen står mellom Sundgot og Occean. Jeg velger Occean da jeg mener han har et bedre høyeste nivå. Så får vi se om han får en bedre sesong neste år enn i år. Sundgot kan eventuelt gå inn i midtbanen også, der han sammen med Søgård og islendingen vel er alternativer som indreløpere. På venstrekanten er det litt åpent. Påsan er god når han er i form, men det er håpløst å satse på en spiller som ikke har hatt en hel sesong i form de siste 5 årene. Husar har vist individuelle ferdigheter, men har også virket veldig uferdig og ustabil. Det blir spennende å se hvordan han utvikler seg i løpet av vinteren.

      Skal man forsterke laget bør en ny høyreback stå høyt oppe på lista. Kanskje også en indreløper avhengig av hvor Riise er tiltenkt en rolle neste år. Bortsett fra det må eventuelle forsterkninger være av meget høy kvalitet, for vi har et lag som faktisk ser veldig bra ut.
      Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #23
        Ikke misforstå meg, jeg er ikke av de som synes Shane er møkk, noe siste HK vel viser ganske greit i og med at jeg utroper ham til seriens nestbeste venstreback.

        Synes bare det hadde vært spennende å prøve påsan i den posisjonen igjen, kan jo hende han hadde tacklet det bedre nå. Bare en idé, slettes ikke et krav.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #24
          Håper Husar blir satset på men da må han begynne på en enkelt plass, alternatvit kun på venstre side.

          Alle byttene han fikk borte mot Hammarby og til slutt benken etter 65 min og null minutter i neste kamp, gir ikke akkurat selvtillit.

          Kommentar

          Working...