Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Veldig bra bilder, er du fotograf?? Kan du ta like fine bilder av meg ?? ^^
Hva er grunnen til at det tar så lang tid å bla gjennom bildene? Bildene er jo ikke no store(100 kb), men det tar nesten 5-10 sekunder før bilde er ferdiglastet. Sitter på 10 mbits linje.
Bildene i det "gamle" galleriet lastes inn mye kjappere(og jeg har ikke lagret dem i cachen/proxy)
Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.
Er det mulig å få tak i de originale bildene i original størrelse, og da tenker jeg på alle bildene i galleriene. Hadde vært kult å få igang litt ordentlige bakgrunnsbilder...
Hva er grunnen til at det tar så lang tid å bla gjennom bildene? Bildene er jo ikke no store(100 kb), men det tar nesten 5-10 sekunder før bilde er ferdiglastet. Sitter på 10 mbits linje.
Bildene i det "gamle" galleriet lastes inn mye kjappere(og jeg har ikke lagret dem i cachen/proxy)
Bildene varier mellom 150-600 kB. I det gamle galleriet var det ingen database-spørringer. Nå kjøres det minst fire spørringer (i tillegg til beregning av paging) mot flere databasetabeller for hver bildeside, i tillegg til at den andre teksten lastes også. Uansett, burde det ikke gå så mye treigere, men jeg har notert å se på optimaliserings-muligheter på to do-lista etter nyttår.
Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
Er det mulig å få tak i de originale bildene i original størrelse, og da tenker jeg på alle bildene i galleriene. Hadde vært kult å få igang litt ordentlige bakgrunnsbilder...
Da anbefaler jeg deg å sende en PM til Seb.R. Det er han som sitter på originalbildene, samt rettighetene. Så det er han som avgjør eventuell videre bruk av bildene.
Kommentar