Jeg lager en tråd hvor vi kan diskutere alt om LSK i forkant av neste sesong.
Sesong 2007
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sesong 2007
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeStikkord: Ingen -
Det blir flere interessante oppgjør neste sesong.
LSK møter to av sine gamle trenere i Rösler og Erlandsen. Begge lagene er per idag å regne som bånnlag, så det blir spennende å se hva de overnevnte herrer får ut av sine nye lag.
Får vi reprise av 7-2-seieren over Godset?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Det blir flere interessante oppgjør neste sesong.
LSK møter to av sine gamle trenere i Rösler og Erlandsen. Begge lagene er per idag å regne som bånnlag, så det blir spennende å se hva de overnevnte herrer får ut av sine nye lag.
Får vi reprise av 7-2-seieren over Godset?For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)
Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#Kommentar
-
Kommentar
-
han forsnakket seg sikkert:P
Kamma er jo i 1. divisjon, JordbakkeLillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Kommentar
-
2007 blir et Tøft år!
Familien vår er egentlig fra Drammens området og både fattern og Onkel er godset fans, i tillegg til at forloveden til fetteren min er godset fan. Tante derimot er fra Ålesund, mens alle barna i begge familiene er KanariFans! Det blir et tøft år med mange "Lokal Oppgjør".
Vi får bare passe på at de eldre ikke blir for kjepphøye og at vi går seirende ut! Ja til 7-2 mot godset!Kommentar
-
Var det ikke du som hadde gym og matte på programmet idag, mr. Jordbakke? ;-) Hold hodet kaldt! HØHØ
Med tanke på at Per Berg syntes at 4. plass var et nederlag bør det bli i alle fall en medalje på LSK. Jeg tror det avhenger på alle måter om Nordlie får den rette flyten med en gang. Det bør også handles inn en erstatter for Rambekk, Koren og Mifsud. Jeg går ut i fra at Koren går.
-okb!Kommentar
-
Jeg er imponert over hvor dårlig langtidsminne jeg har. Jeg var sikker på at jeg har sett LSK vinne 7-2 over Godset. Kanskje jeg stod i pølsekø da de to siste målene til Godset kom? Husker en langhåra hippi, som senere spilte for Søpla IF, putta mot oss.
7-2, det er vel heller et resultat som ikke er verdt å nevne i LSK-sammenheng...
Håper mod. sletter alle mine innlegg idag, for det ser ut som jeg har drekki maling med så manga fatale feil på noen få linjer.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Gruer meg til å møte Aalesund! Hater den gjengen...Ekle drakter, fryktelig "oppesen" gjeng som tror de er helt i Europa-eliten -uansett hvor i systemet de befinner seg, ekkelt Lego-stadium, "våre" sanger...for en gjeng. Dessuten er vi ofte svært elendige mot fiskelaget. Men Werni er vel med og det er alltid en opptur..
Opptur blir å hylle Uwe på Åråsen - rett før vi skamjuler Viking og sender de hjem med 0 poeng. Nok en gang.
Gleder meg også til å se "Pene-Martin" lage vrengtryne i vilt sinne og klage masse på dommeren. Nesten like mye som RBK-Vidar kommer til å klage og lage vrengtrne til samme mann.
Lekestue med Søpla er jo alltid gøy og blir det igjen. Men det begynner jo å bli en tradisjon.
Det som ikke blir gøy er å bli slått ut i semifinalen i cupen etter å ha dominert kampen...
Men er det lov å håpe på InterToto, sol & sommer, ferielønning og bortekamp mot Newcastle igjen?Kommentar
Kommentar