Mifsud krevde 6 mill. i årslønn

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Eikrem
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jun 2004
    • 119

Noen spillere er nok verd slike summer, Steffen Iversen skaffet RBK seriegullet og økte derved inntjeningen til RBK med en del millioner.

Koren ville muligens kunne være verd det, vis vi gjorde en god sesong og en del ekstra tilskuere møtte opp på åråsen for å se han spille.

Mifsud ville aldri vært verd slike summer.. fullstendig galskap å kreve noe slik av den lille Maltesern.

Kommentar

• Eikrem
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jun 2004
      • 119

Opprinnelig skrevet av LSKOG
      Jeg tror 8. mill er litt i meste laget, hvertfall i rein klubblønning, mange har jo lønnsomme "hobbyer" på siden også.
      Jeg mener å ha plukka opp ett sted at Martin Andresen er den best betalte i TL, men riktig hvor mye dette er veit jeg ikke.
      Martin Andresen er jo også arving til Skeidar konsernet så det vil vel også påvirke årsinntekten hans.

Kommentar

• MobBoss
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 900

Sier som Lars Bohinen fikk slengt etter seg i England:
        One greedy bastard

Invicta

Ingen er større en klubben

Kommentar

• Ganfugl
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Nov 2006
          • 165

Er egentlig veldig glad Mifsud er borte. Han er og blir aldri noen lagspiller. Og det eneste stedet han kommer til å bli/fortsette å være stjerne er på Malta. Vill ni se en sjerna...

Kommentar

• KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

Myklebust kan gjøre en minst like bra jobb til 7-8% av lønna....

Kommentar

• Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

I Mifsud-saken ble det også sagt at spillerlønningene i Norge nå er på nivå med Østerrike, Sveits, Belgia, en del klubber i Nederland og de dårligste klubbene i Bundesliga. I gårsdagens morgenutgave av Aftenposten ble Norge omtalt som Europas skatteparadis for fotballspillere. Norge lå desidert øverst på rankinglisten, bl.a. pga. en meget god pensjonsordning. I den andre enden av skalaen lå Slovenia. Det er ikke sikkert Mifsud og Koren vil få så veldig mye bedre betingelser i utlandet. Da må de i tilfelle til Premier League eller La Liga, og det spørs om de er gode nok til å være interessante der.

Kommentar

• Raskolnikov
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 1453

Opprinnelig skrevet av xeR
                6 mill.... Sier meg ingen ting... Er det 6 Mill for 1 år er det latterlig høyt, er det over 3 år så er det akseptabelt og er det for mer enn 3 år er det grei pris..
                2 millioner i årslønn for Michael Mifsud er absolutt ikke en grei pris! De best betalte spillerne våre ligger vel vanligvis rundt 1 mill. 2 mill er alt for mye for en så dårlig spiller som Mifsud.
                Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• chrissp
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 2403

6 millioner kroner - et helt vanvittig krav. Snakk om totalt å mangle bakkekontakt. Og det fra en fyr som er nærmere bakken enn de fleste av oss....

Det som er vel så merkelig, er at dette tydeligvis var et råd fra agenten hans (Fosdahl, er det det han heter?). Da skal jeg jeg virkelig si at du mangler antenner som agent når du krever så mye.

Hvis vi i det hele tatt skulle nærme oss slike summer, håper jeg virkelig LSK er modige nok til å holde igjen. Per Mathisens uttalelse tyder på det.
                  Bølerkanaris

Kommentar

• _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4397

6 mill? Haha, latterlig. Vi får en mye bedre spiss for den summen der, pluss at vi har Myklebust som allerede er bedre.
                    ..................

Kommentar

• Kopperud
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2006
                      • 1697

jeg håper virkelig at han ikke kommer tilbake til norge!
                      Ultras Felt C 2005x2015

Lillestrøm & Bajen

Kommentar

• holmiz
                        The kjøkken-kanariz
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6064

Jeg leste dette i sporten i dagens dagbla' og datt nesten av stolen!
                        6mill i året, det blir ca kr 540.000 per mål det... (11mål, 6mill)
                        Say no more!

Og glemt var all støtten han fikk i forbindelse med dopingstyret fra hans kant forresten (den pakka i posten..)
                        Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Harix
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • May 2006
                          • 118

Jo la oss enderlig håpe han kommer tilbake til norsk tippeliga. For 6 mill i året så kan han godt tømme klubbkassa til Start, Viking eller Ålesund. For som spiller er ikke Mifsud noe å samle på...

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

Vel han lagde noen fine mål, sto for noen fine prestasjoner og senket Nålenga på Ullevaal. Det som gjør at han ikke er en spillr verdt å sats på er x antall ofside-avvinkninger (feilakte og riktige), O - null - målgivende pasninger og dårlige holdninger til klubben/arbeidsgiveren.

Det burde ikke være SÅ vanskelig å finne en erstatter som kan lage 10-15 mål i året, og samtidig stå bak en og annen målgivende. En lagspiller med sans for pasningsspill. Koren er nok verdt en høy pris, nettopp fordi han gjør medspillere bedre. Men også der er det en grense for hvor mye mannen skal få / hvor mye vi skal betale før det eventuelt vil være mer lønnsomt å hente en ny spiller. Et ytterligere aspekt er signaleffekten ved å matche andre norske klubbers tilbud og dermed sørge for at ikke motstanderne styrkes på LSK's bekostning.
                            LSK Norges beste lag

Kommentar

• Anders_Bakken
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 542

At Mifsud krever dette syntes jeg er latterlig.
                              Jeg begynner a mislike han mer og mer .....men et faktum er at uten hans nettkjenninger hadde vi vaka pa en 7-8 plass i ar. Na kan det selfolgelig spekuleres i om eventuelle erstattere for han hadde gjort det like bra etc.
                              Men nar dette kommer frem syntes jeg det er like greit a ikke gi etter...gi mer spilletid til Myklebust.

Kommentar

• holmiz
                                The kjøkken-kanariz
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6064

Ikke for å være vanskelig, men finnes det egentlig noen spiller i Europa som er verdt 540.000kr per mål? Tenker da på (og tydeligvis forbildene til primadonnaene våre) Henry, Chelsea, ja Italia... HVOR finner en en fotballspiller som koster kr 540k per kamp?
                                Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Bolsen3
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 1061

Opprinnelig skrevet av holmiz
                                  Jeg leste dette i sporten i dagens dagbla' og datt nesten av stolen!
                                  6mill i året, det blir ca kr 540.000 per mål det... (11mål, 6mill)
                                  Say no more!

Og glemt var all støtten han fikk i forbindelse med dopingstyret fra hans kant forresten (den pakka i posten..)
                                  De doping-greiene der hadde jeg helt glemt! Som sykkel-fan drukner man jo i doping-saker, så mifsuds pakke hadde gått i glemmeboka! Enda en grunn til ikke å tilby den mannen en eneste smule. Greit nok, ikke 100% sikkert at den pakka var til ham, men en viss sannsynlighet er det da! En ego spiller (både på banen og ellers) som krever 6 mill i årslønn og er muligens dopa, NEI TAKK!

Kommentar

• iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                                    De doping-greiene der hadde jeg helt glemt! Som sykkel-fan drukner man jo i doping-saker, så mifsuds pakke hadde gått i glemmeboka! Enda en grunn til ikke å tilby den mannen en eneste smule. Greit nok, ikke 100% sikkert at den pakka var til ham, men en viss sannsynlighet er det da! En ego spiller (både på banen og ellers) som krever 6 mill i årslønn og er muligens dopa, NEI TAKK!
                                    Bare fordi han er en grisk jævel så er han plutselig dopa?
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7131

Opprinnelig skrevet av holmiz
                                      HVOR finner en en fotballspiller som koster kr 540k per kamp?

Tore Andre Flo har vel kostet Vålerenga omtrent en million per mål han har scoret for dem. Årslønn på rundt 4 mill, og har vel ikke scora mer enn fire-fem mål tilsammen for dem.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

Hvor god tror denne idioten at han er??

Har en ting å si: For en tulling, du får ha lykke til i Bulgarsk 3 divisjon!:twisted:

Kommentar

• m_skedsmo
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Aug 2006
                                          • 212

Hehehe, det blir så jævlig artig å følge både Mifsud og Koren utover nå. De har jo faktisk ikke fått noen tilbud ennå. Hadde de vært så gode som de selv tror så burde de jo ha vært solgt for lenge siden.

Kan være Koren spiller i en annen norsk klubb neste sesong, men hva skal Mifsud gjøre? Sitte på Malta og angre på at han ikke takket ja til et i utgangspunktet sikkert bra tilbud? Hehehe.

Tror ikke helt han har skjønt noe ennå. Men like greit. Tror Mykle kan bli mye bedre. Han er like rask, scorer mål, men er også en lagspiller.

Kommentar

Working...