Fjøra til Rapid Wien??

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LasseN
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 1610

    #21
    Avsporing (se opp for tog!) men:

    Opprinnelig skrevet av maxpayne
    Det eneste Jan Åge Fjørtoft har tilført klubben er klovnerier og sirkus. Jeg kan gjerne leve med Fjørtoft, men jeg vil ikke gråte et sekund den dagen han forlater kontoret.
    Er det i det hele tatt _noe_ med LSK du er fornøyd med?
    LasseN

    Kommentar

    • KimFL
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1410

      #22
      Opprinnelig skrevet av Kimito
      Du kan godt skrive noe om Fjørtoft hvis du har noe å skrive. Generelt eksempel, "dette Fjørtoft gjorde nå, synes jeg er bra/dårlig, fordi". Ikke "jeg synes Fjørtoft er teit og dårlig [punktum]".

      Enig. Slike håpløse kommentarer hører hjemme på Dagbladet's artikkel-debatter.


      KimFL

      Kommentar

      • Bolsen3
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 1061

        #23
        Noen ganger er det best å bare holde kjeft, maxpayne, slitsomt å lese de til tider ekstremt unødvendige innspillene dine. Kom i det minste med begrunnelser!

        Kommentar

        • MedlemNR35
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2004
          • 905

          #24
          Tragedie om vi mister Fjøra til en bakgårdsklubb i Østerrike.

          Kommentar

          • chrissp
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 2403

            #25
            Opprinnelig skrevet av maypayne
            Jeg hadde rett om Rösler og det skulle ikke forundre meg om jeg får rett om Fjørtoft også.
            Når dette er sagt så lover jeg på tro og ære og ikke skrive så mye som et ord til om Jan Åge Fjørtoft her på forumet.


            Opprinnelig skrevet av Kimito
            Hva skal man si? At klubben sparket Rösler, gav deg rett i diskusjonen...blir vel noe av det samme som å si at Nordlie var en for dårlig trener for Start, siden han ble sparket derfra.

            Du kan godt skrive noe om Fjørtoft hvis du har noe å skrive. Generelt eksempel, "dette Fjørtoft gjorde nå, synes jeg er bra/dårlig, fordi". Ikke "jeg synes Fjørtoft er teit og dårlig [punktum]".
            Opprinnelig skrevet av KimFL
            Enig. Slike håpløse kommentarer hører hjemme på Dagbladet's artikkel-debatter.KimFL
            Opprinnelig skrevet av Bolsen3
            Noen ganger er det best å bare holde kjeft, maxpayne, slitsomt å lese de til tider ekstremt unødvendige innspillene dine. Kom i det minste med begrunnelser!
            At flere bør komme med begrunnelser gjelder ikke bare maypayne, men de aller fleste forumdeltakere (undertegnede inkludert til tider). Type innlegg som "helt enig" o.l. er unødvendig.

            Samtidig skal det ikke være slik at man forventer noe annet av maypayne fordi han er uenig med de fleste, enn det man forventer av de andre. Jeg synes maypayne ofte kan komme med gode poenger, og ser vedkommende som en nyttig korreksjon til andre innlegg.
            Bølerkanaris

            Kommentar

            • 10.09.50
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2005
              • 1410

              #26
              Jan Åge Fjørtoft har tidligere dratt kone og unger på kryss og tvers i Europa på noe som må ha fortont seg som en tolv år lang interrailtur. Han har to barn som for første gang i livet endelig har fått slå rot, og som nå lever det gode liv der ute hvor sola alltid skinner og eiendomsskatten, om de hadde hatt behov for sånt, kunne utfordret olja i å bli landets fremste inntektskilde. Jeg gjetter at Fjørtoft-barna har de rette vennene, vitser lekent på tunet med alltid blide onkel Hallvard, og har glidd rett inn i både seile- og golfgruppa. Hvem vet, kanskje de til og med lærer seg å tjene til livets opphold ved å klippe plenen til Wenche Myhre og noen Rema-arvinger. Og Fjøra sjæl får være på tv så mye han vil når han ikke sitter på Kunstnernes Hus med Ari, ministeren og de andre guttene.

              Er det virkelig noen som er reelt bekymret for at han skal forlate Norge for å bli manager for bunnlaget i Østerrike?

              Kommentar

              • okb
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2377

                #27
                Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                Er det virkelig noen som er reelt bekymret for at han skal forlate Norge for å bli manager for bunnlaget i Østerrike?
                Jeg tror rett og slett at Fjørtoft er for pr-kåt til å forlate Norge ;-)

                -okb!
                Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                Kommentar

                • Øyvind
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2006
                  • 292

                  #28
                  Og pengemessig har han vel klart å legge seg opp litt, så lønn er vel ikke den viktigste motivasjonen...

                  Kommentar

                  • RoyVaadal
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 4055

                    #29
                    Lasse stiller et spørsmål til maxpayne:
                    Opprinnelig skrevet av LasseN
                    Er det i det hele tatt _noe_ med LSK du er fornøyd med?
                    Det er ikke ofte det skjer, men innlegget under illustrerer at maxpayne ikke alltid er negativ (min utheving):

                    Opprinnelig skrevet av maxpayne
                    Jeg ser i pressen at det ofte blir nevnt at det er storbyklubber som Rosenborg, VIF, Brann og Viking som sitter på fundament som gjør at de stiller så mye sterkere enn andre. Da glemmer man at Lillestrøm og omegn er en av de raskest voksende stedende i landet både befolkningsmessig og økonomisk. Utfordringen er jo selvsagt å få folk og næringsliv til å backe opp om LSK. Så jeg tror at det er vel så viktig å ha en strategi rundt dette fra klubbledelsen enn nødvendigvis å ønske kjappe sportslige resultater, men det er klart at med bra fotball og resultater så vil dette gå mye lettere.
                    RoyVaadal.

                    Kommentar

                    • Ballkunstneren
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 780

                      #30
                      Fjøra sang??

                      Hva med å gi fjøra litt støtte i dagens kamp?? har vi en fjørtoft sang??

                      Kommentar

                      • Øyvind
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2006
                        • 292

                        #31
                        Hva med en enkel banner;

                        "Glem det, Fjøra er vår"

                        Kommentar

                        • Ballkunstneren
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 780

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Øyvind
                          Hva med en enkel banner;

                          "Glem det, Fjøra er vår"
                          spørs om noe har tid til det... noen som har et hvitt laken hjemme??

                          Kommentar

                          • AG-3
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 1081

                            #33
                            Hørte på radioen at Per "Penge" Berg var ute og slang litt med leppa igjen...Garantert for å fremprovosere nok en avgang. Pokker heller; Fjøra blir! Virkelig fått fart på ting i klubben har han.

                            Virker som rene "opphørssalget" om dagen! Lei....

                            Kommentar

                            • maxpayne
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 1252

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                              Jan Åge Fjørtoft har tidligere dratt kone og unger på kryss og tvers i Europa på noe som må ha fortont seg som en tolv år lang interrailtur. Han har to barn som for første gang i livet endelig har fått slå rot, og som nå lever det gode liv der ute hvor sola alltid skinner og eiendomsskatten, om de hadde hatt behov for sånt, kunne utfordret olja i å bli landets fremste inntektskilde. Jeg gjetter at Fjørtoft-barna har de rette vennene, vitser lekent på tunet med alltid blide onkel Hallvard, og har glidd rett inn i både seile- og golfgruppa. Hvem vet, kanskje de til og med lærer seg å tjene til livets opphold ved å klippe plenen til Wenche Myhre og noen Rema-arvinger. Og Fjøra sjæl får være på tv så mye han vil når han ikke sitter på Kunstnernes Hus med Ari, ministeren og de andre guttene.

                              Er det virkelig noen som er reelt bekymret for at han skal forlate Norge for å bli manager for bunnlaget i Østerrike?
                              hehe sant nok

                              Kommentar

                              • maxpayne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 1252

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                Lasse stiller et spørsmål til maxpayne:


                                Det er ikke ofte det skjer, men innlegget under illustrerer at maxpayne ikke alltid er negativ (min utheving):
                                Bra med litt støtte iallefall, men jeg skal ta til meg noe av kritikken å prøve å fokusere litt mere på det positive som skjer.
                                Nå ser jeg frem til i kveld og håper på en saftig revansj etter vårens kjedelige tap mot FCK.

                                Kommentar

                                • Fritz
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2004
                                  • 1033

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av AG-3
                                  Hørte på radioen at Per "Penge" Berg var ute og slang litt med leppa igjen...
                                  Kan du utdype hva han sa?

                                  Kommentar

                                  • fjacob82
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 1507

                                    #37
                                    Tviler sterkt på at Fjøra stikker til Wien.

                                    Her har han mulighet til å være med og bygge opp laget som han elsker.
                                    Og familien har det godt og har fått slått seg ned.
                                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                    *Brasseberget*

                                    Kommentar

                                    • KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

                                      #38
                                      Fjøra kan ikke stikke nå.

                                      Sentrallinja fra i fjor er nesten borte. Rambekk blir forhåpentlgvis, mens Koren og Mifsud er borte. Han kan ikke stikke nå som vi trenger spillere. Da vil vi bli satt flere måneder tilbake. Fjørtoft og Uwe har jo kikket på mange spillere og hvis begge blir borte, vil klubben måtte bruke mye ressurser til å få oversikt over spillemarkedet.

                                      Kommentar

                                      • Ola
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1651

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                                        Jan Åge Fjørtoft har tidligere dratt kone og unger på kryss og tvers i Europa på noe som må ha fortont seg som en tolv år lang interrailtur. Han har to barn som for første gang i livet endelig har fått slå rot, og som nå lever det gode liv der ute hvor sola alltid skinner og eiendomsskatten, om de hadde hatt behov for sånt, kunne utfordret olja i å bli landets fremste inntektskilde. Jeg gjetter at Fjørtoft-barna har de rette vennene, vitser lekent på tunet med alltid blide onkel Hallvard, og har glidd rett inn i både seile- og golfgruppa. Hvem vet, kanskje de til og med lærer seg å tjene til livets opphold ved å klippe plenen til Wenche Myhre og noen Rema-arvinger. Og Fjøra sjæl får være på tv så mye han vil når han ikke sitter på Kunstnernes Hus med Ari, ministeren og de andre guttene.

                                        Er det virkelig noen som er reelt bekymret for at han skal forlate Norge for å bli manager for bunnlaget i Østerrike?
                                        Hehe, vanvittig godt sagt. Jeg tror, som deg, at heller Fjøra vil være i Norge. Bygge videre på sitt brede og "riktige" kontaktnett, leke med Giske og Ari, ta et styreverv eller to, bli med i et par investorgrupper, ekspandere innen frimurerlosjen og generelt leve det søte liv.

                                        Alternativt må kanskje Stockholm og stureplan være en ny arena...

                                        Kommentar

                                        Working...