Fjøra til Rapid Wien??
Collapse
X
-
Enig. Slike håpløse kommentarer hører hjemme på Dagbladet's artikkel-debatter.
KimFLKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av maypayneJeg hadde rett om Rösler og det skulle ikke forundre meg om jeg får rett om Fjørtoft også.
Når dette er sagt så lover jeg på tro og ære og ikke skrive så mye som et ord til om Jan Åge Fjørtoft her på forumet.
Hva skal man si? At klubben sparket Rösler, gav deg rett i diskusjonen...blir vel noe av det samme som å si at Nordlie var en for dårlig trener for Start, siden han ble sparket derfra.
Du kan godt skrive noe om Fjørtoft hvis du har noe å skrive. Generelt eksempel, "dette Fjørtoft gjorde nå, synes jeg er bra/dårlig, fordi". Ikke "jeg synes Fjørtoft er teit og dårlig [punktum]".
Samtidig skal det ikke være slik at man forventer noe annet av maypayne fordi han er uenig med de fleste, enn det man forventer av de andre. Jeg synes maypayne ofte kan komme med gode poenger, og ser vedkommende som en nyttig korreksjon til andre innlegg.BølerkanarisKommentar
-
Jan Åge Fjørtoft har tidligere dratt kone og unger på kryss og tvers i Europa på noe som må ha fortont seg som en tolv år lang interrailtur. Han har to barn som for første gang i livet endelig har fått slå rot, og som nå lever det gode liv der ute hvor sola alltid skinner og eiendomsskatten, om de hadde hatt behov for sånt, kunne utfordret olja i å bli landets fremste inntektskilde. Jeg gjetter at Fjørtoft-barna har de rette vennene, vitser lekent på tunet med alltid blide onkel Hallvard, og har glidd rett inn i både seile- og golfgruppa. Hvem vet, kanskje de til og med lærer seg å tjene til livets opphold ved å klippe plenen til Wenche Myhre og noen Rema-arvinger. Og Fjøra sjæl får være på tv så mye han vil når han ikke sitter på Kunstnernes Hus med Ari, ministeren og de andre guttene.
Er det virkelig noen som er reelt bekymret for at han skal forlate Norge for å bli manager for bunnlaget i Østerrike?Kommentar
-
Kommentar
-
Lasse stiller et spørsmål til maxpayne:
Det er ikke ofte det skjer, men innlegget under illustrerer at maxpayne ikke alltid er negativ (min utheving):
Jeg ser i pressen at det ofte blir nevnt at det er storbyklubber som Rosenborg, VIF, Brann og Viking som sitter på fundament som gjør at de stiller så mye sterkere enn andre. Da glemmer man at Lillestrøm og omegn er en av de raskest voksende stedende i landet både befolkningsmessig og økonomisk. Utfordringen er jo selvsagt å få folk og næringsliv til å backe opp om LSK. Så jeg tror at det er vel så viktig å ha en strategi rundt dette fra klubbledelsen enn nødvendigvis å ønske kjappe sportslige resultater, men det er klart at med bra fotball og resultater så vil dette gå mye lettere.RoyVaadal.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Hørte på radioen at Per "Penge" Berg var ute og slang litt med leppa igjen...Garantert for å fremprovosere nok en avgang. Pokker heller; Fjøra blir! Virkelig fått fart på ting i klubben har han.
Virker som rene "opphørssalget" om dagen! Lei....Kommentar
-
Jan Åge Fjørtoft har tidligere dratt kone og unger på kryss og tvers i Europa på noe som må ha fortont seg som en tolv år lang interrailtur. Han har to barn som for første gang i livet endelig har fått slå rot, og som nå lever det gode liv der ute hvor sola alltid skinner og eiendomsskatten, om de hadde hatt behov for sånt, kunne utfordret olja i å bli landets fremste inntektskilde. Jeg gjetter at Fjørtoft-barna har de rette vennene, vitser lekent på tunet med alltid blide onkel Hallvard, og har glidd rett inn i både seile- og golfgruppa. Hvem vet, kanskje de til og med lærer seg å tjene til livets opphold ved å klippe plenen til Wenche Myhre og noen Rema-arvinger. Og Fjøra sjæl får være på tv så mye han vil når han ikke sitter på Kunstnernes Hus med Ari, ministeren og de andre guttene.
Er det virkelig noen som er reelt bekymret for at han skal forlate Norge for å bli manager for bunnlaget i Østerrike?Kommentar
-
Nå ser jeg frem til i kveld og håper på en saftig revansj etter vårens kjedelige tap mot FCK.Kommentar
-
Tviler sterkt på at Fjøra stikker til Wien.
Her har han mulighet til å være med og bygge opp laget som han elsker.
Og familien har det godt og har fått slått seg ned.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Fjøra kan ikke stikke nå.
Sentrallinja fra i fjor er nesten borte. Rambekk blir forhåpentlgvis, mens Koren og Mifsud er borte. Han kan ikke stikke nå som vi trenger spillere. Da vil vi bli satt flere måneder tilbake. Fjørtoft og Uwe har jo kikket på mange spillere og hvis begge blir borte, vil klubben måtte bruke mye ressurser til å få oversikt over spillemarkedet.Kommentar
-
Er det virkelig noen som er reelt bekymret for at han skal forlate Norge for å bli manager for bunnlaget i Østerrike?
Alternativt må kanskje Stockholm og stureplan være en ny arena...Kommentar
Kommentar