Feil på lsk.no: "første hjemmekampen" i RL mot FCK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Feil på lsk.no: "første hjemmekampen" i RL mot FCK

    Lsk.no presterer i dag og innvitere til første hjemmekamp i Royal League mot Fc Kjøpenhavn..Utrolig hvor dårlig og talentløs denne siden er.
  • Ballkunstneren
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 780

    #2
    Ansett noen!!

    De trenger å ansette noe til å oppdatere siden... det kan til og med være en deltids stilling et par kvelder i uka eller bare når de trenger det... Man kan jo redigere siden hjemmefra til og med...

    Kommentar

    • krisruds
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 839

      #3
      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Lsk.no presterer i dag og innvitere til første hjemmekamp i Royal League mot Fc Kjøpenhavn..Utrolig hvor dårlig og talentløs denne siden er.
      Den sto der faktisk igår også. Jeg sendte i mail til lsk@lsk.no men ser ikke ut som noe har skjedd.
      krisruds medlem av KFL siden 1996


      OI OI OI nå har vi det morro :)

      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

      Kommentar

      • runarM
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 565

        #4
        Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
        De trenger å ansette noe til å oppdatere siden... det kan til og med være en deltids stilling et par kvelder i uka eller bare når de trenger det... Man kan jo redigere siden hjemmefra til og med...
        Himmel og hav så elendig... Dette skulle vel hvem som helst her på forumet klart å gjøre bedre. Gratis. Melder meg frivillig.
        runarM

        Kommentar

        • Kølla Riisa
          Seniormedlem
          • Jun 2004
          • 1021

          #5
          Det går jo faktisk an å ta kontakt med LSK og høre om man oppdatere siden for dem.

          Kunne f.eks vært en gruppe med 5 stk som kunne gjort dette så man kunne veksle litt på det.

          Alt er bedre enn sånn som siden fremstår nå.

          Kommentar

          • okb
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2377

            #6
            Opprinnelig skrevet av runarM
            Himmel og hav så elendig... Dette skulle vel hvem som helst her på forumet klart å gjøre bedre. Gratis. Melder meg frivillig.
            Hyggelig det, Runar! Jeg skriver deg ned på lista. Send meg en pm med navn og nummer.

            Selv har jeg forsøkt å spørre tusenvis av ganger for å få til en prosjektgruppe rundt dette, og om noen ønsker å være med for å hjelpe til. Men folk vegrer seg og ikke minst trekker de seg etterhvert.

            -okb! - sporadiske jobber for lsk.no
            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

            Kommentar

            • okb
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2377

              #7
              Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
              Det går jo faktisk an å ta kontakt med LSK og høre om man oppdatere siden for dem.

              Kunne f.eks vært en gruppe med 5 stk som kunne gjort dette så man kunne veksle litt på det.

              Alt er bedre enn sånn som siden fremstår nå.
              Da foreslår jeg at alle de som er interesserte i å jobbe for LSK.no kan ta kontakt med meg. Jeg jobber ikke daglig opp mot nettsiden, men skriver som oftest kampreferat og saker i etterkant. Ikke verre enn at vi lager en prosjektgruppe rundt dette med frivillige interesserte mennesker. LSK er nok ikke negative til noe sånt.

              Send pm. Eventuelt send meg mail på okb1917@hotmail.com

              -okb!
              Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

              Kommentar

              • Ballkunstneren
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 780

                #8
                jeg er med å...

                Kommentar

                • Kay
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 763

                  #9
                  på papiret var vel dette første hjemmekamp, ettersom dagens kamp var runde 2, mens kampen mot hammarby var runde 3. Så på en måte er det jo riktig

                  Kommentar

                  Working...