Hvis Robbie stikker, hvem skal ta få bruke nr 10? Er det noen som er i klasse nok til å ta den over etter Robbie? Eller skal KFL få den?
Hvem får draktnummer 10 etter Koren
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Simen Brenne kan få 10'ern, sammen med en solid 5-årskontrakt. En verdig arvtager.LSK Norges beste lagKommentar
-
Håper Brenne er så god som de fleste her ser ut til å mene, om han kommer. Skjønner egentlig ikke helt hvorfor alle er så begeistra for han. Han har ikke vært spessielt aktuell for landslaget og har ikke skilt seg nevneverdig ut de få gangene jeg har sett ffk. Synes i hvertfall det er mer aktuelt å gi nr 10 til rtiise som en nevnte her, men helst ser jeg at ingen får 10 med mindre noe helt spessielt dukker oppp på åråsen.Kommentar
-
Kan noen ringe Brenne og lokke med tier'n allerede nå? Ellers vil jeg nominere Sundgot, som tross alt er mestskårende og en godt over gjennomsnittlig intelligent spiller! Så var det dette med at nr 10 skal være teknisk da...gravinhoKommentar
-
Gutten har da ihvertfall et flott fornavn....Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Vær så snill å spar meg for Kanarifansen som nummer 10. Syntes det rett og slett bare var tåpelig. Myklebust forsvarer greit å ikle seg 10'ern. Husk at vi er i Norge og spiller i Tippeligaen. Det er veldig sjelden at noe lag spiller med en ren playmaker, slik vi har gjort med Koren. RBK har Vidar Riseth som nummer 10. Kom da ikke å klag om Sundgot skulle få den.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Utfra denne logikken kan da heller ikke du klage hvis Kanarifansen skulle få den? Eller mener du at Vidar Riseth er bedre enn KFL?Kommentar
Kommentar