Forvirring om barnebilletter på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

    Forvirring om barnebilletter på Åråsen

    Opprinnelig skrevet av Trondeo
    Vell å merke før neste runde er at vif lar alle under _18_ år få _GRATIS_ inngang til deres neste hjemmekamp mot AIK.

    http://ad.tv2.no/RealMedia/ads/Creat...06_448x350.gif

    Mens i Lillestrøm kjører de en helt annen linje. Jeg mottok i høst en giro på 600 kroner for sesongkort neste år. Jeg sendte da en mail for å spørre hvorvidt jeg skulle betale barnepris når jeg var fylt 16 år, og fikk da til svar at man til og med 16 år får kjøpe sesongkort for barn.

    Da jeg kom på Åråsen på torsdag regnet jeg så med at jeg skulle betale som barn (i og med at jeg aldri kjøper billett på matchdag lenger, jeg har sesongkort). Herren i luka nektet for at barn gjaldt til og med 16 år, og jeg måtte ut med voksenpris for å komme meg inn. Jeg synes dette er veldig merkelig, hvorfor skal man betale voksen på match, men barn på sesongkortet når man ikke har fylt år i perioden i mellom?
    Lauken er vår venn!
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    #2
    Opprinnelig skrevet av Fugl1120

    Da jeg kom på Åråsen på torsdag regnet jeg så med at jeg skulle betale som barn (i og med at jeg aldri kjøper billett på matchdag lenger, jeg har sesongkort). Herren i luka nektet for at barn gjaldt til og med 16 år, og jeg måtte ut med voksenpris for å komme meg inn.
    Merkelig... Jeg kom inn med barnebillett til tross for at jeg nettopp har fylt 39 år.

    Kommentar

    • KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

      #3
      Det er så mye som er forvirrende i luka på Åråsen

      Da jeg kom til Hammarby-kampen var det tvil om sesongkort for i år, sesongkort for neste år eller om ingen av dette gjelder.

      Kan dem ikke legge opp til klare retningslinjer på dette? Er det så vanskelig?

      Kommentar

      • Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

        #4
        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
        Mens i Lillestrøm kjører de en helt annen linje. Jeg mottok i høst en giro på 600 kroner for sesongkort neste år. Jeg sendte da en mail for å spørre hvorvidt jeg skulle betale barnepris når jeg var fylt 16 år, og fikk da til svar at man til og med 16 år får kjøpe sesongkort for barn.

        Da jeg kom på Åråsen på torsdag regnet jeg så med at jeg skulle betale som barn (i og med at jeg aldri kjøper billett på matchdag lenger, jeg har sesongkort). Herren i luka nektet for at barn gjaldt til og med 16 år, og jeg måtte ut med voksenpris for å komme meg inn. Jeg synes dette er veldig merkelig, hvorfor skal man betale voksen på match, men barn på sesongkortet når man ikke har fylt år i perioden i mellom?
        Jepp, men sender du en mail til iticket, eller hvem jeg sendte mail til. Så får du svar om at barn er UNDER 16. LSK henger etter, eller noe.

        Trondeo - som er PER DAGS DATO 16 år, og måtte betale voksenpris på sesongkort

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          #5
          Opprinnelig skrevet av Trondeo
          Jepp, men sender du en mail til iticket, eller hvem jeg sendte mail til. Så får du svar om at barn er UNDER 16. LSK henger etter, eller noe.

          Trondeo - som er PER DAGS DATO 16 år, og måtte betale voksenpris på sesongkort
          Stikk motsatt av hva LSK sier, for jeg sendte en mail til LSK hvor jeg skrev at jeg har fylt 16 år i år, og at jeg hadde fått en giro på barnekort. Da spurte jeg om tilbudet gjaldt til og med 16 år, eller om jeg måtte henvende meg til iticket for å få tilsendt ny giro med riktig sum. Jeg fikk da som svar at jeg til og med 16 år kunne betale for barn, dermed trodde jeg dette også var praksis på kampene. Om du så måtte betale voksenpris er det mot den forklaringen jeg fikk fra markedskonsulenten i LSK.
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • Trondeo
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3062

            #6
            Opprinnelig skrevet av Fugl1120
            Stikk motsatt av hva LSK sier, for jeg sendte en mail til LSK hvor jeg skrev at jeg har fylt 16 år i år, og at jeg hadde fått en giro på barnekort. Da spurte jeg om tilbudet gjaldt til og med 16 år, eller om jeg måtte henvende meg til iticket for å få tilsendt ny giro med riktig sum. Jeg fikk da som svar at jeg til og med 16 år kunne betale for barn, dermed trodde jeg dette også var praksis på kampene. Om du så måtte betale voksenpris er det mot den forklaringen jeg fikk fra markedskonsulenten i LSK.
            Jepp, LSK sa til meg også at jeg var barn..

            Men dette er en annen debatt! =)

            Kommentar

            • lsk_fugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 864

              #7
              gikk inn som barn selv jeg

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #8
                Håper at alle Dere som gikk inn på barnebillett ,som skulle betalt vosen billett er skikkelig stolte av og lure klubben i våres hjerter.

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Håper at alle Dere som gikk inn på barnebillett ,som skulle betalt vosen billett er skikkelig stolte av og lure klubben i våres hjerter.
                  Nå kjøpte jeg tre barnebilletter og en voksenbillett til meg selv for å pynte på tilskuertallene, så jeg føler ikke akkurat at jeg har lurt klubben. Ville bare sjekke kontrollrutinene, så jeg viste fram en av barnebillettene i billettkontrollen.

                  Kommentar

                  • fotball_marthe
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 1069

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    Håper at alle Dere som gikk inn på barnebillett ,som skulle betalt vosen billett er skikkelig stolte av og lure klubben i våres hjerter.
                    Hva mener du med det?
                    Det er jo ikke deres feil at noen i billettluka er dumme da!
                    Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                    Kommentar

                    • mr.Jordbakke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3845

                      #11
                      Ærlighet varer nok ikke alltid lengt, men kanskje oftere enn vi tror?
                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                      Mvh
                      Mr.Jordbakke

                      Kommentar

                      • Raskolnikov
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1453

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
                        Hva mener du med det?
                        Det er jo ikke deres feil at noen i billettluka er dumme da!
                        Jeg forventer at en 17-åring greier å kjøpe riktig billett. Det skulle vel ikke være for mye å forlange. En annen ting er at billettkontrollørene faktisk bør begynne å kontrollere billetten til folk.
                        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                        Kommentar

                        Working...