Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Fredrikstad er omsider kommet på banen og tilbyr midtbanespilleren Simen Brenne (25) ny kontrakt, melder Fredrikstad Blad.
"Brenne har ikke lagt skjul på at han ønsker seg til utlandet.Lillestrømer kjent for å eksportere spillere til utlandet, og det kan bli avgjørende i klubbvalget."
Det bør vel ligge en Brenne-tråd i hovedforumet også, da Lillestrøm har vist interesse...
Det er godt mulig, men viser bare til eksisterende tråd med nyheter om dette. Moderator kan nok ta en avgjørelse om den skal flyttes eller ikke. To tråder er uansett ikke på sin plass.
Jeg synes det nå bør være bare en tråd, og som ligger i hovedforumet.
Dilemmaet er at det er nesten hundre innlegg i Brenne-tråden på "Forslag til nye spillere"-forumet. Hadde de fleste handlet om Brenne så hadde det vært greit, men det er veldig sprikende.
Jeg velger å ta en enkel løsning som ikke krever veldig mye jobb. Stenging av den gamle tråden. Protester hvis dere er uenig eller har spesielt gode innlegg i den forrige tråden som dere vil ha med over.
Jeg synes det nå bør være bare en tråd, og som ligger i hovedforumet.
Dilemmaet er at det er nesten hundre innlegg i Brenne-tråden på "Forslag til nye spillere"-forumet. Hadde de fleste handlet om Brenne så hadde det vært greit, men det er veldig sprikende.
Jeg velger å ta en enkel løsning som ikke krever veldig mye jobb. Stenging av den gamle tråden. Protester hvis dere er uenig eller har spesielt gode innlegg i den forrige tråden som dere vil ha med over.
Det er da en egen tråd om Simen Brenne i "Nye spillere"-forumet....
Jeg mener dette bør diskuteres der, siden han pr dags dato spiller i en annen klubb, og har således ingenting med LSK å gjøre.....enda
nei nei, med en gang lsk offentlig har gått ut og vist interesse har han noe med lsk å gjøre.
ihverfall når han selv sier at lsk er et fint utstillingsvindu..
Vil vi ha slike spillere da? Er vi ikke kun interessert i typer alla Bjarmann og Søgård?
Om vi vil? Selvsagt vil vi ha spillere som har ambisjoner. LSK er den klubben i Norge som har solgt flest spillere til utlandet. At vi derfor kan få inn en av de neste utenlandsproffene må jo bare være bra. I tillegg er det jo der pengene ligger, altså salg av spillere til utlandet.
Brenne er i tillegg en meget god fotballspiller. Tror han kan bidra stort til at LSK når målet om å ta seriegull.
For Brennes del vil jeg tro at han melder seg på i landslagsdiskusjonen med en gang han har skrevet under for LSK. Han tar steget opp i toppsjiktet av norsk fotball, og får lagkamerater som spiller for landslaget.
"Brenne har ikke lagt skjul på at han ønsker seg til utlandet.Lillestrømer kjent for å eksportere spillere til utlandet, og det kan bli avgjørende i klubbvalget."
Ja skal vi få en til som skriker opp hver gang han er i media om en større klubb å bedre liga.Lei det nå.Brenne må ihvertfall skrive under en 5 års kontrakt,ellers så syns jeg lillestrøm skal trekke seg og ønske han lykke til videre i karieren.
Om vi vil? Selvsagt vil vi ha spillere som har ambisjoner. LSK er den klubben i Norge som har solgt flest spillere til utlandet. At vi derfor kan få inn en av de neste utenlandsproffene må jo bare være bra. I tillegg er det jo der pengene ligger, altså salg av spillere til utlandet.
Brenne er i tillegg en meget god fotballspiller. Tror han kan bidra stort til at LSK når målet om å ta seriegull.
For Brennes del vil jeg tro at han melder seg på i landslagsdiskusjonen med en gang han har skrevet under for LSK. Han tar steget opp i toppsjiktet av norsk fotball, og får lagkamerater som spiller for landslaget.
-okb!
Jeg er helt enig med deg okb. Vil veldig gjerne se han i gult og svart. At spillere har ambisjoner om spill i utlandet er i mine øyne utelukkende positivt. Det samme vil jeg mene hvis han om tre år forsvinner som bosman..
Mitt innlegg var ment som et spark til alle de som er så oppgitt over Koren og hans uttalte ambisjon om spill i en større liga. Eksempelvis Kjutta..
Mitt innlegg var ment som et spark til alle de som er så oppgitt over Koren og hans uttalte ambisjon om spill i en større liga. Eksempelvis Kjutta..
Jeg skal ikke bruke mye tid på Robert Koren i denne tråden, for det er ikke det den handler om. Likevel bør det vel sies at Koren hele tiden har sagt at han ønsker seg til en større liga etter at han kom til LSK. Han har hele tiden vært ærlig om dette, kanskje litt vel ærlig? Negativt med denne situasjonen er at han går som bosman, og i tillegg at han muligens velger en svensk klubb, når han hele tiden har sagt at han vil opp et eller flere nivå. Jeg tror det er her det begynner å skurre for de fleste.. Ting rimer ikke helt.
Jeg forventer at LSKs spillere har ambisjoner med det de driver med. At de vil til utlandet er ikke negativt. Det spørs bare hvor raskt de vil dit, og hvor mye LSK får for de. ;-) Brenne er derfor en meget fin signing.
-okb! - som selvsagt også liker spillere som vil være i klubben karrieren ut.
Jeg forventer at LSKs spillere har ambisjoner med det de driver med. At de vil til utlandet er ikke negativt. Det spørs bare hvor raskt de vil dit, og hvor mye LSK får for de. ;-) Brenne er derfor en meget fin signing.
.
Ja på en 5 års kontrakt.Han er ung å har god tid.Bare se på riise.Han har jo en 5 års kontrakt å han bjeffer ikkke om noe større liga hver gang han er i media.Selvom vi vet jo selvfølgelig han vil ut i den store verden.
Ja på en 5 års kontrakt.Han er ung å har god tid.Bare se på riise.Han har jo en 5 års kontrakt å han bjeffer ikkke om noe større liga hver gang han er i media.Selvom vi vet jo selvfølgelig han vil ut i den store verden.
LSK har alltid hatt en policy om å selge spillere til utlandet hvis det riktige budet kommer. Derfor tror jeg ingen er redde for at de skal bli sittende igjen på Åråsen den dagen det blir aktuelt med et utenlandsopphold. Det har sikkert Brenne fått fortalt.
Brenne fyller 26 år den 17. mars. Ung? En femårskontrakt vil i så fall binde han til LSK til han er 31.
Skulle han signere en så lang kontrakt er vel sjansen for å miste han som bosman til et større liga liten. Og det er jo bra...
Bare vi ikke får enda en mediekåt proffdrømmer som maser om å bli solgt etter annenhver kamp...
Jeg vil tro at Brenne er en litt mer taktisk fyr enn det Koren og Mifsud var. Spiller man bra nok vil man gjøre seg aktuell for andre klubber i utlandet uansett.
At Brenne nå ønsker seg bort fra Fredrikstad etter sesongslutt synes jeg er helt naturlig. Det er en ærlig sak at man vil videre.
Bare vi ikke får enda en mediekåt proffdrømmer som maser om å bli solgt etter annenhver kamp...
Det er også jeg redd for.Lei det nå. 5 års kontrakt eller skygg unda.25 år er ingen alder..Jan ove pedersen holder vel på enda i utlandet.Han er vel 38 år..
Proff er jo strengt tatt gutten i dag... vi må vel heller si "utenlandsproffdrømmer", selv om dette uttrykket stammer fra tiden hvor man var amatør eller semipro i Norge.
Kommentar