Dagens trening 8/12

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    Dagens trening 8/12

    Det blåste, regnet og var i utgangspunktet ufyselig på KGB i dag.
    Men egentlig var det veldig trivlig - den lille timen jeg holdt ut.

    Tom Nordli og assistent Svein Cato Bakkemo overvar treningen, etter at de hadde hatt et kort møte med spillerne på forhånd. Tror møtet mest var en rask presentasjon, og kjenner jeg Tom rett, trolig et par kraftig beskjeder om hvilken form de forventer at gutta skal komme tilbake i etter ferien.
    De nye trenerne så også kampen i går.

    Har aldri møtt Bakkemo før, men han virket som en meget sympatisk, ryddig og målbevisst kar. Kommer til å utfylle Tom veldig bra, tror jeg.

    Selve treningen besto av lett løping, uttøying/gymnastikk ( i følge Nordli akkurat som å se Kari Jaqeusson på TV) og skudd. Hva de drev med den siste halvtimen vet jeg ikke.

    Umulig å si noe om hvilket lag vi stiller med på søndag, men det får vi kanskje vite på treningen lørdag (PS: Husk årets siste LSK-kafe)

    PS: TVRomerike laget et innslag med de nye trenerne. Kommer sikkert i sendingene kl 17.30, 18.30 og 23.40.

    Mvh
    Gammer´n
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • Guling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 484

    #2
    Du sier at de nye trenerne "overvar" treningen. Ledet de den, eller var de passive tilskuere?

    Kommentar

    • gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

      #3
      Opprinnelig skrevet av Guling
      Du sier at de nye trenerne "overvar" treningen. Ledet de den, eller var de passive tilskuere?

      De var "passive tilskuere".
      I den grad Nordli er passiv uansett hvilken rolle han har i nærheten av en fotballbane....

      Nei, da - Fjøra ledet treningen. De andre bare obeserverte og småpratet med de fotballnerdene som var til stede, inkl undertegnede.


      Mvh
      Gammer´n
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

      Kommentar

      Working...