Ja, endte 1-1 da.. Virker som vi kan se langt etter 4 plassen nå tror jeg. Synes virkelig vi fortjente seier i dag men.
Etter stabæk-LSK
Collapse
X
-
Etter stabæk-LSK
Terje Bekkelund
----------------------
For alle Kanaris i Bergen sjekk ut:
Kanaris i Bergen på KFL-Forumet og
Bergen Kanaris på FacebookStikkord: Ingen -
Typisk, og som vanlig bytter ikke Erlandsen ut noen spillere før det er igjen 5 minutter, men det var gledelig at Soltvedt kom utpå.....
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLA -
Synes gutta starter brukbart i 1. omgang....men begynner å slå langt etter hvert. I 2. omgang prøver gutta å spille fotball...selv om ikke det var altfor lett på det håpløse underlaget. Syntes Koren var stor i 2. omgang..spesielt defensivt...Gylvi er etter min mening LSK's beste...kriger og fighter i så og si hele match'n,og får til en del bra ting med ballen..synd ikke brassesparket satt spikra i krysset.Kommentar
-
Synes vi spilte greit i dag, og fortjente seieren. Vi var på grensen til veldig gode i starten av andre omgang hvor vi presset Stabæk langt tilbake, og hadde flere gode sjanser på dødball. Synd ikke headinga til Powell 1 min før slutt gikk inn. Gylfi var god i dag, men synd med det selvmålet han lagde. Kippe var vår bestemann synes jeg. Winsnes og Mifsud prøvde mye, men fikk ikke til all verden. Stoffe var god offensivt i dag.
Kasey var forresten på mcdonalds på bekkestua før kampen og spiste en bigmac meny og drakk cola uten sugerør... Bare så det er ute i det åpneUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Gir langt f i hva han spiste i allefall.....
Er utrolig skuffet selom vi til tider spiller bra, er ikke godt nok med 1 poeng mot bunnlag!!
Syntes Kippe tapte en del luft dueller utover i 2 omgang, han tapte t.o.m mot lille Pal Gunnarson?!?!?! Ellers godkjent, samme med Gylfy og Koren var nok disse de beste.
Men en annen ting jeg irriterer meg så faen over er hvor rasshøl denne lille kødden på midten med midtskill. Å han er på landslaget, sperker ned Baron, etterslenger mot Kippe.... Hvem trur han at han er. Håper jeg møter han i en mørk bakgate en kveld?!?!!!! :evil:Kommentar
-
Jeg vil ikke si at vi er sjanseløse på 4. plass....
Jeg satte opp en julenisseteori som forutsetter at vi MÅ vinne de tre siste kampene..vi har igjen både Lyn og Brann...og dem må slås...Lyn har i tillegg Viking og Rosenborg på bortebane..så mitt tips er at Lyn får 1 poeng på de siste 3 matchene.Brann har igjen Fredrikstad på bortebane...samt oss på Åråsen...og Viking på hjemmebane.Fredrikstad er i slaget og kan gjøre livet surt for medaljekåte bergensere..og Viking har begynt å forstå alvoret.Når det gjelder Ham - Kam har dem Molde borte...enga på hjemmebane og Odd på bortebane....relativt tøft spørr du meg. Tromsø taper mot Odd på bortebane...spiller uavgjort mot Fredrikstad på bortebane..og slår Sogndal....
Vi havner på 3. plass etter min julenisseteori...slår Tromsø,Brann og kamma på målforskjell...alle m 41 poeng.
Mye som skal klaffe....men gjør vi jobben og vinner de 3 siste matchene så får vi se hva det holder til.Kommentar
-
Jeg trur vi tar 6. plassen, med 39 poeng. Forutsatt at vi slår Glimt og Brann hjemme, og klarer uavgjort mot Lyn. Lyn taper mot RBK og vinner mot Viking og får også 39 poeng. Kommer på 7. med dårligere målforskjell enn Fugla.
KimFLKommentar
-
Jeg synes at hvis man tar spilleforholdene i betraktning, så var det helt ok med 1-1. Hadde været vært pent er jeg sikker på at Fugla hadde vunnet. Så ikke lett ut å sparke fotball på en bane med masse vann og vind, hehe.
Må si det var meget koselig å stå på en tribune uten tak i to timer mens det regnet som helvete, hehe. Blir hjemmeværende i noen dager nå ja... :lol:Kommentar
Kommentar