GYLFI

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

GYLFI

Ser i dagens aviser at Gylfi fortsatt er avvisende til et videre liv på Åråsen. Han nevner blant annet at Brann er på banen, men at han helst vil ut av Skandinavia.
    I denne saken må alle krefter som er glad i LSK forene seg. Alle som kjenner Gylfi personlig må bruke all sin list og sjarm for å få ham til å fortsette.
    Denne mannen er blitt svært viktig for oss. Og særlig dersom Uwe fortsetter med 4-3-3 (må Gud sørge for at han gjør det), så er Gylfi en nøkkelmann.
    Dagens oppgave: Bearbeid Gylfi !

mvh
    gamle-perta
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

Re: GYLFI

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
    I denne saken må alle krefter som er glad i LSK forene seg. Alle som kjenner Gylfi personlig må bruke all sin list og sjarm for å få ham til å fortsette.
    Denne mannen er blitt svært viktig for oss. Og særlig dersom Uwe fortsetter med 4-3-3 (må Gud sørge for at han gjør det), så er Gylfi en nøkkelmann.
    Dagens oppgave: Bearbeid Gylfi !
    mvh
    gamle-perta
    Godt sagt, fullstendig enig !

Kommentar

• general
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2004
      • 1150

tilgir han aldri hvis han drar til brann...han har jo ikke akkurat vært strålende i alle åra han har vært her. Det er bare denne sesongen og det vet folk. Burde heller være i Lsk å utvikle seg mer
      Seriegull 2016!!!

Kommentar

• bøllefrø
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2004
        • 462

er faktisk helt enig. Vel har han kjemet OK i noen matcher, og han har spilt noen strålende noen der han scoret mye mål. Men: han har vært her god veit hvor mange år, og hvis han etter alle de åra har SÅ lite klubbfølelse at han vurderer Brann, kan han bare sette seg på første flyet for min del.

Tror ikke han spiller for LSK neste år, virker som han vil spille for alle andre ENN LSK...

Kommentar

• King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

Har en lei følelse av at han ikke er blant røsler`s menn neste sesong. Stikker han til utlandet bså er det greit nok, men hvis han går til Brann eller hvilken som helst annen norsk klubb så blir jeg utrulig skuffet. Vil helst ikke tenke på det...
          Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Perern
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Jun 2004
            • 19

Sign fee

Skuffende hvis Gylfis opplevelse av belønningsformer kun er ensidig. Sign fee er vel det som avgjør denne saken, og at klubber skal måtte kjøpe "egne" spillere hver gang kontrakten går ut? Lønnsøkning er en ting, men..........
            Lillestrøm

Kommentar

• gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

Gylfi sier til RB i dag (lørdag23/10) at det fortsatt ikke er noe konkret med andre klubber. - Blir jeg i Norge, så skal jeg snakke med LSK først, sier Gylfi.
              Forøvrig spiller islendingen med nesebrudd mot Lyn. Det ble han påført av Magnus Powell (!) i en duell foran mål i treningskampen mot Kisa.

mvh
              gamle-perta
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

Kommentar

• RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

La oss virkelig håpe at Gylfi blir !

Kommentar

• Kølla Riisa
                  Seniormedlem
                  • Jun 2004
                  • 1021

Velger Gylfi og dra til bergen, noe jeg tviler sterkt på så er han ikke noe å spare på.
                  Regner med at han havner i en dårlig engelsk klubb(cardiff) eller en eller annen bakgårdsklubb nede i europa hbor han tjener noen kroner mer enn i LSK.
                  Sportslig utfordring meg i ræva.
                  Hvis han skulle havne på Åråsen neste sesong så håper jeg vi ser en 100% motivert spiller. Vil ikke ha en sånn Kihlberg kontrakt på ett år som det lukter Bosman overgang av ang vei.
                  Velger Gylfi oss(noe jeg håper han gjør) bør det være en 2 eller 3 års-kontrakt.

La oss slippe en ny grådig spiller, er nok av dem i fotbalverden.

Kommentar

• Anders_Bakken
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 542

Han har jo ikke vist all verdens ting etter proffdrømmen begynte å svirre i hodet hans, personlig tror jeg han blir fordi han har vist dalende form og ikke er god nok for en TOPPKLUBB I EUROPA.Jeg har sett meg lei av proffkåte spillere...greit nok...du vil heller tjene 5 mill i året istedenfor 1..jeg driter i det....han kan dra om han vil. Vil være latterlig å ha en spiller under kontrakt som bare tenker på å komme seg ut i glamour og være stor...da vil jeg faen ikke ha'n..slike spillere blør ikke for klubben!

Kommentar

• King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

Etter suksessen hans, og proffryktene, så har han falt tilbake til den spilleren han har vært før årets sesong. En helt ok midtbanespiller, men ikke noe særlig mer. Håper han blir i Lillestrøm og finner tilbake til den formen han hadde i sommer...
                      Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• gamle-perta
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2418

Sveriges største avis, Aftonbladet, skriver i dag at Gylfi følger Erlandsen til IFK.

mvh
                        gamle-perta
                        Mvh
                        Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Soo
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Apr 2004
                          • 80

Tror David Vidarson kan bli en fin arvtager etter Gylvi. Så det er ikke sikkert vi kommer til å få et sååå stort savn egentlig. Det baner vei for nye spillere som ønsker å være i LSK.

Kommentar

• Joppe
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Dec 2003
                            • 173

hmmm...ser ut til at vi mister Werni, Gylfi og Powell.
                            Synes det blir for mange utskiftninger. Vi fikk mange nye i år og spørsmålet er om laget får satt seg skikkelig til at vi kan være med i toppen 1 2005?

Kommentar

• Soo
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Apr 2004
                              • 80

Forhåpentligvis kommer forsterkningene før vinteroppkjøringen og ikke så sent som i år. Da får man hvertfall bedre tid til samtrning

Kommentar

• vaadahl
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Feb 2004
                                • 156

Mister Werni Gylvi og Powell men skriver ny kontrakt med Winsnes.Tror ikke neste år blir no bedre enn i år.
                                Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

Kommentar

• Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

En fordel med å ikke ha kjempehøye forventninger, er jo at man ikke blir så inn i hel..... skuffet et stykke ut i sesongen.

Dersom vi ser litt bakenfor de målene Gylfi lagde midtveis i sesongen i år, hvor mye har han egentlig prestert de årene han har vært i LSK?
                                  Vil det være et så innmari stort tap egentlig?
                                  Jeg våger meg frempå med påstanden at David Vidarsson er en mer spennende spiller.

Og så får vi håpe at de som styrer og steller rundt laget også har de samme ønsker som fansen, og vilje til å oppnå dette.

[-o< [-o<
                                  Knurr...

Kommentar

• Playboy1
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 2192

Opprinnelig skrevet av vaadahl
                                    Mister Werni Gylvi og Powell men skriver ny kontrakt med Winsnes.Tror ikke neste år blir no bedre enn i år.
                                    Ingen av dem er uerstattelige.

Kommentar

• general
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2004
                                      • 1150

håper dette blir den unge islending sitt år.........med nr 4 på ryggen
                                      Seriegull 2016!!!

Kommentar

• iL
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 10771

Skjønner ikke hva Gylfi skal i IFK å gjøre. LSK er da like bra om ikke bedre en dette laget?
                                        Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

Working...