Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Blåvitt storsatsar nästa säsong genom att försöka värva svenska landslagsmän som Lucic och Anders Svensson. Det enda som gäller nästa säsong är sm-guldet. Därför kanske det inte är så konstigt att Gylfi lämnar er för oss. Frågan är dock vad IFK ska med Gylfi till om lyckas värva Anders.
Jag har ingen aning vad "dere" kan betyda men gissar på att det var en fråga riktad till mig Vi har Rosenquist som är en mycket bra spelare när han är i form och skadefri. Tyvärr har han gått skadad i 3 år nu och är väl antagligen inget för er. Patric Andersson är en hyfsad anfallare, men är alldeles för vek. Magnus Erlingmark som leder vår interna Champions League skytteliga är väl alltid något men jag tror inte att han är så sugen på att flytta till Norge om han inte får en saftig lön. Vi har två spelare på lån som mycket väl kan bli bra. Patrice Kwedi som är ytterback men som tyvärr brister lite i defensiven och Justice Christopher som drabbades av en svår knäskada förra året, men som innan dess var ordinarie i Nigerias landslag. Justice lär inte få kontrakt med IFK eftersom det verkar som hans skada aldrig kommer läka, men om något lag lyckas få han frisk igen så skulle det vara en enormt bra värvning.
Gylfi skal til Cardiff og ett annet engelsk lag for å trene med dem.
Det andre laget ville han ikke ut med, eller hva Petter?
Nei, han ville ikke det....Sto du i drosjekø med meg på lørdag? Tok jeg drosje med deg og eller? Litt vanskelig å vite med alle de nickene her hvem som er hvem...
Gylfi skal til Cardiff og ett annet engelsk lag for å trene med dem.
Det andre laget ville han ikke ut med, eller hva Petter?
Nei, han ville ikke det....Sto du i drosjekø med meg på lørdag? Tok jeg drosje med deg og eller? Litt vanskelig å vite med alle de nickene her hvem som er hvem...
;o)
Petter
neh, sto bak Gylfi og overhørte hehe.
lett å vite hvem jeg er da...bare spør hvemsomhelst omtrent på martins
Kommentar