Opprinnelig skrevet av King_Raymond
GYLFI
Collapse
X
-
-
gylfi
Gylfi er Lillestrøms beste spiller. Og kanskje den beste midtbanespilleren i Norge. Kan ikke forstå at Lillestrøm lar en slik spiller gå. Jeg tror ikke det har blitt gjort nok for å beholde ham. Virker på meg som om ledelsen investerer mer i å få Martin Andresen til klubben, enn på å beholde Gylfi. Dette er for meg meningsløst. Gylfi er en bedre spiller, han er en av fugla og han er en av oss. - for alltid.e.dKommentar
-
Re: gylfi
Opprinnelig skrevet av espenGylfi er Lillestrøms beste spiller. Og kanskje den beste midtbanespilleren i Norge. Kan ikke forstå at Lillestrøm lar en slik spiller gå. Jeg tror ikke det har blitt gjort nok for å beholde ham. Virker på meg som om ledelsen investerer mer i å få Martin Andresen til klubben, enn på å beholde Gylfi. Dette er for meg meningsløst. Gylfi er en bedre spiller, han er en av fugla og han er en av oss. - for alltid.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av espenGylfi er Lillestrøms beste spiller. Og kanskje den beste midtbanespilleren i Norge. Kan ikke forstå at Lillestrøm lar en slik spiller gå. Jeg tror ikke det har blitt gjort nok for å beholde ham. Virker på meg som om ledelsen investerer mer i å få Martin Andresen til klubben, enn på å beholde Gylfi. Dette er for meg meningsløst. Gylfi er en bedre spiller, han er en av fugla og han er en av oss. - for alltid.
At "ledelsen" investerer mer i få Martin er antagelser du har null belegg for å påstå.Kommentar
-
GYLFI
Gylfi er hos LEEDS i dag!
Jeg håper virkelig han får kontrakt hos oss som er The Rich!
Lykke til Gylfi!!!!
La oss se du presterer for LUFC når du allikevel ikke vil være hos Fugla!
Du kan ikke velge et alterntiv i England som er bedre!!!!!!Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegullKommentar
-
Opprinnelig skrevet av espenGylfi er Lillestrøms beste spiller. Og kanskje den beste midtbanespilleren i Norge. Kan ikke forstå at Lillestrøm lar en slik spiller gå. Jeg tror ikke det har blitt gjort nok for å beholde ham. Virker på meg som om ledelsen investerer mer i å få Martin Andresen til klubben, enn på å beholde Gylfi. Dette er for meg meningsløst. Gylfi er en bedre spiller, han er en av fugla og han er en av oss. - for alltid.
Jeg sier ikke at man skal spille for luselønn for oss(selvom det hadde vært bra for klubben da :lol: ), men det at han ikke har avvist tilbudet fra Brann stiller jeg meg også litt undrende til...............------eLSKe-------Kommentar
Kommentar