GYLFI

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fugla_4_ever
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 467

    #41
    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
    Opprinnelig skrevet av RSP
    Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
    OK da, om han går til Leeds, så kan jeg muligens tilgi at han ikke blir i LSK.
    Samme her, Leeds har alltid vært min engelske favorittklubb - så går Gylfi ditr blir pillen ikke så bitter å svelge !
    Håper han går til Leeds, spiller kjempe godt der, så United kan kjøpe han, sånn som dem gjør med alle gode Leeds spillere...
    Enig! Ingenting er som en Leeds spiller. De har den ALLER beste fighting-spirit jeg noen gang har sett! Dette kan jeg faktisk tilgi han for...

    Kommentar

    • espen
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Nov 2004
      • 7

      #42
      gylfi

      Gylfi er Lillestrøms beste spiller. Og kanskje den beste midtbanespilleren i Norge. Kan ikke forstå at Lillestrøm lar en slik spiller gå. Jeg tror ikke det har blitt gjort nok for å beholde ham. Virker på meg som om ledelsen investerer mer i å få Martin Andresen til klubben, enn på å beholde Gylfi. Dette er for meg meningsløst. Gylfi er en bedre spiller, han er en av fugla og han er en av oss. - for alltid.
      e.d

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #43
        Re: gylfi

        Opprinnelig skrevet av espen
        Gylfi er Lillestrøms beste spiller. Og kanskje den beste midtbanespilleren i Norge. Kan ikke forstå at Lillestrøm lar en slik spiller gå. Jeg tror ikke det har blitt gjort nok for å beholde ham. Virker på meg som om ledelsen investerer mer i å få Martin Andresen til klubben, enn på å beholde Gylfi. Dette er for meg meningsløst. Gylfi er en bedre spiller, han er en av fugla og han er en av oss. - for alltid.
        Har spilt 12-15 bra kamper i år, de 3 foregående sesongene var det veldig sjelden han var god, så han er på langt nær den beste midtbanespilleren i Norge. Hjelper ikke å tilby Gylfi masse penger når han vil til utlandet, aldri gunstig å ha spillere i klubben som ikke vil være der...
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          #44
          Re: gylfi

          Opprinnelig skrevet av espen
          Gylfi er Lillestrøms beste spiller. Og kanskje den beste midtbanespilleren i Norge. Kan ikke forstå at Lillestrøm lar en slik spiller gå. Jeg tror ikke det har blitt gjort nok for å beholde ham. Virker på meg som om ledelsen investerer mer i å få Martin Andresen til klubben, enn på å beholde Gylfi. Dette er for meg meningsløst. Gylfi er en bedre spiller, han er en av fugla og han er en av oss. - for alltid.
          Gylfi er bra han. Og LSK har gjort alt de kan for å beholde han. Han har fått klubbens beste betingelser i sin nye avtale, samt en klausul om at avtalen ligger til han har fått avklart forhold i andre klubber.

          At "ledelsen" investerer mer i få Martin er antagelser du har null belegg for å påstå.

          Kommentar

          • Gull-i-2004
            Medlem
            Møteplager
            • Jan 2004
            • 87

            #45
            GYLFI

            Gylfi er hos LEEDS i dag!
            Jeg håper virkelig han får kontrakt hos oss som er The Rich!

            Lykke til Gylfi!!!!

            La oss se du presterer for LUFC når du allikevel ikke vil være hos Fugla!

            Du kan ikke velge et alterntiv i England som er bedre!!!!!!
            Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegull

            Kommentar

            • pondus73
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2004
              • 612

              #46
              Re: gylfi

              Opprinnelig skrevet av espen
              Gylfi er Lillestrøms beste spiller. Og kanskje den beste midtbanespilleren i Norge. Kan ikke forstå at Lillestrøm lar en slik spiller gå. Jeg tror ikke det har blitt gjort nok for å beholde ham. Virker på meg som om ledelsen investerer mer i å få Martin Andresen til klubben, enn på å beholde Gylfi. Dette er for meg meningsløst. Gylfi er en bedre spiller, han er en av fugla og han er en av oss. - for alltid.
              En ting jeg ikke skjønner er hvordan en spiller som sier selv, det er jo ikke sånn at han ikke har fått kontraktstilbud fra oss, at han ikke vil spille for Fugla, men vil ut i verden kan være en av oss???? Virker jo på meg som han setter penger høyere enn sportslig kvalitet, men at de kan gi han mer lønn, det er jeg ikke i tvil om!
              Jeg sier ikke at man skal spille for luselønn for oss(selvom det hadde vært bra for klubben da :lol: ), men det at han ikke har avvist tilbudet fra Brann stiller jeg meg også litt undrende til...............
              ------eLSKe-------

              Kommentar

              Working...