170 kr. for enkeltbillett på Kanarifeltet 2007 (170-270 på sitta)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #61
    Kjøp sesongkort og det koster deg ca 100 kr per mnd og følge laget i ditt hjerte,dette er noe alle har råd til.

    Kommentar

    • LSK-supp.
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 1023

      #62
      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Kjøp sesongkort og det koster deg ca 100 kr per mnd og følge laget i ditt hjerte,dette er noe alle har råd til.
      Nå vet jeg ikke hvor gammel du er tullebukk, men det er mange unge og studenter som ikke har 1200 kroner til overs i den største utgiftsmåneden i året.

      Men tilbudet er godt det.
      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

      Kommentar

      • RoyVaadal
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 4055

        #63
        Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
        Nå vet jeg ikke hvor gammel du er tullebukk, men det er mange unge og studenter som ikke har 1200 kroner til overs i den største utgiftsmåneden i året.
        Det er mange som har kjøpt sesongkort i oktober og november.
        RoyVaadal.

        Kommentar

        • Henrik
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2006
          • 2110

          #64
          Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
          Nå vet jeg ikke hvor gammel du er tullebukk, men det er mange unge og studenter som ikke har 1200 kroner til overs i den største utgiftsmåneden i året.

          Men tilbudet er godt det.
          Tja, det er jo en utgift vi vet kommer. Det er ikke vanskelig å sette av 100 NOK per mnd til sesongkort.

          Student

          Kommentar

          • BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

            #65
            Opprinnelig skrevet av Henrik
            Tja, det er jo en utgift vi vet kommer. Det er ikke vanskelig å sette av 100 NOK per mnd til sesongkort.
            Eller ønske seg det til jul.

            Jeg har fått det av Fatter'n i en årrekke.

            Det er den beste gaven, enten om man er den som får, eller den som gir...
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #66
              Er Du ung så blir det ikke mere enn 50kr per mnd.Billig spørr Du meg.

              Kommentar

              • heidar
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2129

                #67
                Poenget er vel at enkeltbillettene er dyre, iforhold til sesongkortet, og at dette kan gjøre det vanskelig å fylle tribunene med "medgangssupportere" eller supportere som ikke drar på kamp samma f! For en familie vil det fort koste 500 kr. å reise på kamp neste år, og dette er dyrt iforhold til å se kampee hjemme.

                I tillegg er nedfallsområdet til Lillestrøm spredt over et såpass stort område, at mange har en betydelig reisevei til kamp. Å sette opp prisene vil gjøre det lettere for mange, spesielt på Øvre Romerike, å bli hjemme. Iallefall hvis seriestarten ikke svarer til de (skyhøye) forventningene.

                At sesongkort er billig er vel alle enige om, det er vel enkeltbillettprisene som skal diskuteres i denne tråden. Som fattig student betaler jeg gladelig enkeltbillettpriser istedet for seongkort, siden jeg ikke har anledning til å få med meg mer enn 5-6 kamper i året (i tillegg til diverse cupkamper da)
                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                Endelig er mørketida over.

                Kommentar

                • A.Bilet
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2005
                  • 808

                  #68
                  Har aldri kjøpt sesongkort før, men i år skal jeg det, om jeg enten får det til jul eller må kjøpe det sjøl i romjula. Sinnsyke forskjeller økonomisk med å kjøpe sesongkort i forhold til å kjøpe enkeltbilletter.

                  Kjøp sesongkort folkens!
                  A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                  Twitter-bruker

                  Kommentar

                  • scages
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 1292

                    #69
                    Prisen på enkeltkamp bør ligge i området rundt en Flagstad. Fotballen har jo gått helt av skafftet etter Bosman dommen i 95.

                    Hallo, hvor mange gidder betale 170 kroner for å se LSK - Sandefjord?
                    Glad jeg har fleska til med sesongkort.

                    Kommentar

                    • lsk_fugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 864

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av scages
                      Hallo, hvor mange gidder betale 170 kroner for å se LSK - Sandefjord?

                      er enig.. for høy pris for å se ett lite attraktivt fotball-lag. kan skremme vekk de som ikke er der hver gang, uansett pris. burde kanskje begynt med varierende bilettpriser mot lagene, etter kvalitet osv.

                      Kommentar

                      • RoyVaadal
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 4055

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av lsk_fugl
                        burde kanskje begynt med varierende bilettpriser mot lagene, etter kvalitet osv.
                        God idé. Dette ble forsøkt for sju-åtte år siden. Men dette skapte store reaksjoner, noe som skyldtes at vif-klanen skapte et rabalder. De klarte tilogmed å overbevise enkelte av våre egne Kanaris til å være sterkt i mot et slikt opplegg. Et opplegg som brukes både i Sverige og England.
                        RoyVaadal.

                        Kommentar

                        • King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

                          #72
                          Latterlig av klubben å ha så stive priser. Det er mulig det er ett tiltak for å få solgt flere sesongkort, men hvis LSK gjør det dårlig i år så er det ikke mange som kommer til å kjøpe enkeltbilletter når det er så stive priser som det er nå...
                          Ultras Felt C Lillestrøm

                          Kommentar

                          • LSK-jenta
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2004
                            • 656

                            #73
                            Sorry meg!!
                            Skjønner ikke at folk kan syte side opp og side ned om dette her.
                            Gjerrigknarker, hvis dere syns det er så grusomt mye penger å støtte klubben med 170 kroner en gang hver 14. dag, så se kampen på TV da.
                            Kan ikke si at 170 kroner er mye når man må betale langt mer for å se annen type underholdning av samme kvalitet
                            Yvonne

                            Kommentar

                            • scages
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 1292

                              #74
                              Poenget er at dette prisnivået skremmer vekk de som ikke er fullt så ivrige og dediekerte som oss her inne. Jeg har et par kompiser som pleier å se 5-6 kamper i året. Med denne prisen regner jeg med at de kun vil stille på vif og rbk kampene til neste år. Så i sum vil LSK gå i tap på disse. Regner med at det er ganske mange som er i den båten.

                              Vi vil helt sikkert tape hundrevis av tilskuere hver hjemmekamp, med denne prisen. Så da kan en jo lure på om LSK i det hele tatt vil tjene på dette. Spesielt frykter jeg tilskuertallene ved sportslig motgang. ( Det skjer ikke!!)Noe reklame triks er det heller ikke. Er redd sportsklubben vil bli oppfattet som grådige og griske i en stor potensiell kundegruppe.

                              Kommentar

                              • LSK-jenta
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2004
                                • 656

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av scages

                                Vi vil helt sikkert tape hundrevis av tilskuere hver hjemmekamp, med denne prisen. Så da kan en jo lure på om LSK i det hele tatt vil tjene på dette. .
                                Så du mener at LSK skal drive veledighet for at folk som egentlig ikke er interessert i klubben skal gå på Åråsen?
                                Hadde det vært for 10 år siden, så hadde jeg skjønt argumentene deres. Men når man lever i 2007, i et av verdens rikeste land, så kan man ikke sitte hjemme å syte over at 200 kroner er mye!! Det er jo faktisk ingenting.
                                Yvonne

                                Kommentar

                                • occean-fan!
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 737

                                  #76
                                  barrnebilett

                                  vet noen hva prisen på barnebilett vil være???

                                  Kommentar

                                  • RoyVaadal
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2004
                                    • 4055

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av occean-fan!
                                    vet noen hva prisen på barnebilett vil være???
                                    100 kr.
                                    Se det aller første innlegget i tråden:

                                    Fra LSK.no: http://www.lsk.no/?did=9070308 Nå starter salget av sesongkort 2007 Vi lover mer action og jubel Med 32 år sammenhengende i Norges øverste divisjon er vi i en særklasse. For 2007-sesongen kan du nå sikre deg et sete på Åråsen med flere valgmuligheter med hensyn til pris og plassering enn noen gang
                                    RoyVaadal.

                                    Kommentar

                                    • ketil
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Feb 2004
                                      • 246

                                      #78
                                      Jeg synes det er dyrt. 170 og 270 kroner er mye penger. Dessuten for meg (sikkert mange andre også) som må reise til Lillestrøm hver kamp er det hundre kroner i tillegg i transport. Dessuten en pølse og en kaffe og et program (pølse og kaffe er jo penger jeg gir med glede, da de går til et godt formål). Summen blir fort litt over tre hundre kroner, en venn med ryggproblemer får da prisen justert opp til nesten fire hundre pr match. Da er det kanskje ikke så rart at noen velger å bli hjemme hjemme mot Odd, Sandefjord eller hva disse lagene kaller seg?

                                      En justering av prisene hvor man deler inn i attraktive kamper og mindre attraktive kamper kan være en vei å gå. Kampen mot Vif var annerledes i så måte. Da ble jo prisene justert opp til den kampen alene (og så vidt jeg husker kun for bortesupportere. Forumleser: Slå fast med bred penn hvis jeg tok feil. Jeg legger meg så fall i flat firer). Det er vel noe ganske annet enn å justere ned prisene for kamper mot mindre attraktive lag? Det er slik jeg oppfatter at det blir gjort i England. I England innrømmes det også student-rabatt (det samme gjør også Football Club Lyn Oslo) det er heller kanskje ikke så dumt? Det hadde vært spennende å se tall fra klubber med differensierte priser- det er jo selvsagt ikke sikkert det virker i det hele tatt.

                                      I diskusjoner som dette er det vel greiest å ta utgangspunkt i de som ikke har sesongkort, de som ikke drar på hver hjemmekamp. Det er de prisene går utover (selv om feltet ser ganske tomt ut mot Sandefjord og Odd og hva disse lagene velger å kalle seg) og det er de som velger å se kampen på TV hvis det kryper opp mot fire hundre kroner å se laget spille kamp. Det handler vel ikke så mye om gjerrigknarking, snarere om prioritering?

                                      Kommentar

                                      • Veloduce
                                        Juniormedlem
                                        Ferskenpels
                                        • Dec 2006
                                        • 7

                                        #79
                                        I OB (Danmark) koster en almindelig liga-billet 100 D.kr. til B-kamp og 130 D.kr. til en A-kamp, og så skal man tillægge et gebyr på 15 D.krk.
                                        170 N.kr er cirka 155 D.kr, og OB er et tophold i Danmark.
                                        A-kampe er imod FCK og Brøndby, resten er B-kampe.
                                        Håber det giver mening, og jeg ved godt det er dansk, men tænkte at oplysningen alligevel kunne være nyttig.

                                        Kommentar

                                        • Ballkunstneren
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2006
                                          • 780

                                          #80
                                          Sittepriser

                                          Nå er det billigere billetter i forhold til hvor man sitter da... 270 er for de dyreste plassene på sitta er de ikke?

                                          Selv om jeg synes det kunne vært litt billigere på Feltet, men jeg synes i hvertfall at alle på feltet burde kjøpe seg sesongkort... Vi er vel der hver gang er vi ikke?!?!?

                                          Kommentar

                                          Working...