Brenne klar for Lillestrøm!!
Collapse
X
-
Yes! Dette har jeg venta på. Nå begynner det å lukte fugl!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kjenner ikke så godt til brenne. MEn trodde han hadde masse offensive egenskaper og passa best som indreløper. Tror ikke han er et anker? Tror han erstatter koren og blir indreløper. Men som sagt trodde jeg alle andre kjente bedre til han enn det jeg gjør. Er litt kritisk denne gangen ettersom jeg var kjempepositiv til occean selv om jeg egentlig ikke hadde sett så mye til han, pga at alle hypa han på samme måte som brenne.Kommentar
-
Kommentar
-
Kjære Kanarivenner, dette er en stor dag for alle LSK-supportere. Simen Brenne er en perfekt indreløper med stor løpskapasitet, god teknikk, målfarlig, leser spillet godt og har i tillegg en viss sans for defensiv jobbing.
De som fabler om at Brenne skal spille defensivt anker, bør sporenstraks gå i skammekroken.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar