Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Til alle Dere som mener at Fjøra ikke gjør enn god jobb for Lsk,bit dere i leggen.Jeg sier bare en ting Tusen Takk Jan Åge for nok en fantastisk signering.( og kjenner jeg Jan Åge og Per Berg rett så er ikke dette den siste signeringa)Sender også en takk til Per Berg, nå bestiller jeg sesongkort med en gang..HERLIG.....
Brenne har tidligere vært koblet både til Vålerenga og Lillestrøm. I Lillestrøm håper man Brenne skal fylle tomrommet etter Robbie Koren i en sentral, offensiv midtbanerolle.
Følgende er hentet fra en VG diskusjon om Brennes overgang til LSK:
Jeg har sett alle FFKs kamper mot VIF de siste åra, tre hjemme, en borte og to på TV. Ikke i noen av disse kampene utmerket Brenne seg, og han ville ikke, med unntak av vårkampen i år, ha fått plass på Vålerengas midtbane.
Grattis og velkommen til klubben Simen, dette vil du garantert ikke angre et sekund på. Bra av Fjøra og Co, håper de som kritiserte han(fjøra) for en stund siden biter seg i tunga og tenker seg om neste gang.
Grattis og velkommen til klubben Simen, dette vil du garantert ikke angre et sekund på. Bra av Fjøra og Co, håper de som kritiserte han(fjøra) for en stund siden biter seg i tunga og tenker seg om neste gang.
Litt overivrig og glad nå
Etter reaksjonen fra FFK-supporterene her på jobb, har vi gjort en jævlig bra signing ihvertfall. Og ikke noen fjasete 3-års kontrakt heller! Hurra!
Fikk frysninger når jeg leste dette, gleder meg enormt til neste sesong. Er det noen som har noe formening om pris? fem seks mill kanskje. Virker ikke akkurat som FFK er altfor lei seg, det betyr nok at han har kostet ganske mye..
Brenne har jeg "siklet" på lenge.
Han fremstår som en veldig komplett spiller,men har itillegg utviklingspotensiale. Løpssterk,målfarlig,teknisk briljant,og gir alltid 110% innsats.
Tror han vil passe flott inn i LSK.
- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
Flott nyhet!!
Hvem er han Koren igjen forresten?
Stor tilhenger av å kjøpe inn norske talenter istedet for å fø opp utenlandske spillere med gigantisk selvbilde.
Det begynner å bli en stor stall nå...kan det være snakk om at noen går motsatt vei som del av handelen?
Flott nyhet!!
Hvem er han Koren igjen forresten?
Stor tilhenger av å kjøpe inn norske talenter istedet for å fø opp utenlandske spillere med gigantisk selvbilde.
Det begynner å bli en stor stall nå...kan det være snakk om at noen går motsatt vei som del av handelen?
Hadde det vært som en del av handelen hadde vi nok hørt det nå. Men tror nok en midtbanespiller skal ut i løpet av vinteren.
Dette var mildt sagt en kjempenyhet.
Sånn jeg ser det så er vi enten sikret en meget god spiller i 5 år, eller sannsynligvis en god slump med penger ved et salg. Det samme med Riise.
Herlig Fjøra!
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Snadder! En meget bra erstatning for Koren.
Å så smaker det jo ekstra godt å snappe han forran Søpla. Tyder på at han har forstått hvilke klubb han kan vinne noe med i årene som kommer
Kommentar