Ble fart på sakene når fjøra var ferdig som trener gitt!
Brenne klar for Lillestrøm!!
Collapse
X
-
Midtbanespiller ut!!!!?????
Hvis vi skal kvitte oss med noen ville jeg kanskje tippet Wehrman, men nå går vel han for å være norsk ( 5 år i Norge) , Men vil tro at det må være anker på midtbane som evt. skal ut hvis Essidiri kommer, har vi dobbel dekning på hver side og vel så det (Husar, Strand og Riise, Essidiri/Mykle?) mens på midten i anker rolle har vi 3 . Da tror jeg Wehrmann ryker. Men den som lever får se.... for her kommer det til å skje mer etterhvert.
Vil få takke Jan Åge for en kjempe jobb både som trener og manager, DU GJØR EN KJEMPE JOBB FJØRA!;-) Den samme takken går til Per Berg, uten deg hadde vi ikke vært der vi er i det hele tatt, TAKK!Kommentar
-
8 mill?
"Etter det FB kjenner til skal overgangssummen ligge omkring åtte millioner kroner. Det ønsker ikke FFK-direktør Morgan Andersen å si noe om.
- Jeg vil ikke kommentere summen. Men kan si vi er fornøyd med avtalen når situasjonen ble som den ble, sier Andersen til f-b.no."Kommentar
-
hentet fra fredrikstad blad:
"Etter det FB kjenner til skal overgangssummen ligge omkring åtte millioner kroner. Det ønsker ikke FFK-direktør Morgan Andersen å si noe om.
- Jeg vil ikke kommentere summen. Men kan si vi er fornøyd med avtalen når situasjonen ble som den ble, sier Andersen til f-b.no."Kommentar
-
- Jeg vil ikke kommentere summen. Men kan si vi er fornøyd med avtalen når situasjonen ble som den ble, sier Andersen til f-b.no."
Simen Brenne gjorde det motsatte av Robert Koren: Brenne forlenget kontrakt med FFK tidligere i høst, noe som nå altså har gjort ham dyrere.Kommentar
-
Hvis vi skal kvitte oss med noen ville jeg kanskje tippet Wehrman, men nå går vel han for å være norsk ( 5 år i Norge) , Men vil tro at det må være anker på midtbane som evt. skal ut hvis Essidiri kommer, har vi dobbel dekning på hver side og vel så det (Husar, Strand og Riise, Essidiri/Mykle?) mens på midten i anker rolle har vi 3 . Da tror jeg Wehrmann ryker. Men den som lever får se.... for her kommer det til å skje mer etterhvert.
Vil få takke Jan Åge for en kjempe jobb både som trener og manager, DU GJØR EN KJEMPE JOBB FJØRA!;-)
Er rimelig sikker på at Brenne er aktuell som indreløper og at Kiko og Wherman (eventuellt Søgård) fremdeles er de eneste konkurrentene som anker.Kommentar
-
Samma om han og klubben har vært lure eller ikke, hvis det er sant at summen ligger på 8 mil så er det veldig mye. Har vel ikke råd til en nye Ollie. får bare håpe at begge får full klaff i neste sesong..Kommentar
-
"Kan du si hva den er?
- Nei, jeg kommenterer aldri slikt.
Dreier det seg som en- eller to-talls millioner?
- Jeg kommenterer som sagt aldri slikt.
Kan du si om klubbene har blitt enige om å holde overgangssummen hemmelig?
- Nei, jeg er lojal ovenfor klubbene vi forhandler med og kommenterer aldri slike detaljer"
Virker som at vi ikke får vite noe sumKommentar
-
Hva tror vi han har i lønn? 2 mill? I tilfelle 18 mill over 5 år. Det er sykt mye penger for en som ikke er på landslaget. Klarer han å stå frem som Koren har gjort det de siste årene er han verdt det dog.
Time will tell...Kommentar
-
Hvis det stemmer at prisen er 8 millioner så må jeg si at prisen er høy. Altfor høy for en spiller med 1 år igjen av kontrakten.
På den andre siden så viser dette at LSK satser, og det er jo et ordtak som sier at "man ikke skal spare seg til fant"."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Kommentar
Kommentar