Nå som Kasey er blitt "norsk" tror jeg primært at det spøker for Sundgot (dessverre), Søgård og JPW av de navna som nevnes her. Husàr må vel nå etterhvert kjempe med Shane om venstrebackplassen, og den kan fort bli ganske jevn, mens Kasey og Kiko kommer til å gjøre opp om den sentrale midtbaneplassen. Uansett ser vi godt forspent ut nå, du verden.
Brenne klar for Lillestrøm!!
Collapse
X
-
En stor dag!!
Det er imponerende at vi henter en så etablert spiller som Brenne, viser at Berg, Fjøra og Fugla mener alvor.
Det blir spennende og følge utviklinga i klubben nå. Vi har en veldig god stall, men vi trenger en god h.back/midtstopper så er alt på plass.
Velkommen Simen Brenne!!!Kommentar
-
Tidlig julegave!! Sannsynligvis den beste og mest målfarlige indreløperen i hele Norge, og en "erstatter" for Koren i den forstand at han passer bedre i 4-3-3 enn det Koren ville gjort. Men uansett en mye bedre spiller enn de oppskrytte, og ikke akkurat målfarlige, dvergene på start... Konge!!!En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Er vi helt sikre på at Kasey er keen på å bli i Norge etter at ekteskapet sprakk? Etter at han trakk opp ankeret er det neppe like opplagt for ham å jobbe en halvklode hjemmefra. Jeg tror ikke vi skal se helt bort fra at han lengter hjem. En fyr som har med seg mora si på serieavslutning på Martins kan virke en anelse familiekjær. Han fyller 30 til sommeren, og jeg vil ikke utelukke at han ser seg om etter en skikkelig kontrakt veldig mye lenger sør mens han fortsatt ikke er for gammel. Dessuten tror jeg han får gå hvis sjansen byr seg.Kommentar
-
Mannen redder dem fra nedrykk og skaffer dem 8! millioner istedet for et fett signon-fee i egen lomme ved å gå signere for et ekstra år, og så får har 23 forumsider med dritt slengt etter seg. Hadde jeg vært brenne hadde jeg revet kontrakta i to, gitt FFK 0 innsats til høsten 2007 og så gått gratis.
Tenker det er mange spillere som kvier seg for å singnere med FFK når de ser hva slags holdninger supporterne der har. Trolig må flere av bussene deres lekke eksos inn i kupeen.Kommentar
-
Mannen redder dem fra nedrykk og skaffer dem 8! millioner istedet for et fett signon-fee i egen lomme ved å gå signere for et ekstra år, og så får har 23 forumsider med dritt slengt etter seg. Hadde jeg vært brenne hadde jeg revet kontrakta i to, gitt FFK 0 innsats til høsten 2007 og så gått gratis.
Tenker det er mange spillere som kvier seg for å singnere med FFK når de ser hva slags holdninger supporterne der har. Trolig må flere av bussene deres lekke eksos inn i kupeen.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Da vår egen judas dro var det vel enighet om at han hadde gått for lommepenger fordi han lurte klubben til å slippe ham pga et oppdiktet jobbtilbud - Det er helt i den andre enden av skalaen i forhold til hva Brenne har gjort.Kommentar
-
Fredrikstadfansen viser seg vel omtrent like høyverdige som team garbage og briskeby"banden". Åpenbart at dem er sultefora på ordentlig fotballkultur der nede, en spiller som signerer ny kontrakt så klubben skal få betalt for ham(GODT BETALT), og som går til en absolutt toppklubb på andre siden av tabellen, har IKKE på noen som helst måte å svikta klubben sin. I norge erdet veldig få eksempler på spillere som har gjort det. Judas og Odd Inge Olsen er vel de to eneste jeg kommer på i forbifarta, og med sistnevnte kunne det vel forsvares siden han tross alt bare oppfylte barndomsdrømmen sin før han la opp. Håpløs oppførsel. Underlig at dem ikke innser at vi per dags dato er en mye større og mer attraktiv klubb enn dem. Lav oppførsel.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
8 millioner for Riise er altfor dårlig.
Synes jeg ser reaksjonene her inne om vi hadde solgt Riise til Rosenborg for 8 mill...
Ung landslagsspiller med turbo utvikling..Han kan vi tjene gode penger på.Gode penger.Vi snakker nok fort LSK`s største salg gjennom tidene.Kommentar
-
gratulerer med noe jeg tror vil bli ett godt kjøp for dere.
selv om jeg håper han får like stor suksess som Olivier har hatt i tippeligaenKommentar
-
RBK kan nesten garantere Europa Cup spill.De har vel vært seriemester 14 av de 15 siste sesongene og har en økonomi andre norske klubber bare kan drømme om.
Jeg liker det ikke med det er fakta.
Når vi snakker LSK og RBK snakker vi to toppklubber såklart men steget FFK-LSK ligger omtrent på samme nivå som LSK-RBK.Man kan ikke undergrave det.Kommentar
-
Bra at vi har sikra oss han!: D
Hvor tror dere han vil bli brukt?Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
Kommentar