Brenne klar for Lillestrøm!!
Collapse
X
-
Helt enig. I tillegg til at drakt nr 9 blir ledig. Den hadde passet bedre på OcceanKommentar
-
Glimrende signering av Fjøra og co (og det har vel liggi litt i korta i et års tid, så tydelig at Fjøra er god til å bygge relasjoner og allianser!).
Morsomt å se at flere tror Søgård ryker pga Brenne-kjøpet. Som en tidligere påpekte, så er det supporterne som gang på gang setter Søgård på benken ved nye kjøp, mens alle trenerne har han nærmest som fast i elleveren (han må vel også ha veldig mange kamper for fugla etter hvert?).
Jeg tror spesielt med Nordlie bak roret, og med et eventuelt 4-3-3 system, så er Søgård mer bankers enn vanlig. Løpskraft, spesielt defensivt, er limet i et suksefullt 4-3-3 system, og vi så hva Hæstad/Strømstad betydde for Start under Nordlie. Jeg tror vi absolutt ser Søgård i elleveren neste år også.En kjeeempescoring av tommy!!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hentet fra ffksupporter.net:
Simen Brennes styrker og svakheter:
Svakheter:
- Ikke verdens beste pasningslegger, liker bedre å drible
- Har hatt en tendens til å miste ballen i farlige soner
- Om man er pirkete så kunne han vært en tiendel kjappere
- (Onde tunger hvisker om at han er glad i junk-food)
Styrker:
+ Særdeles pluss i teknikk, ballføring og dribling
+ Bra avslutninger og skudd
+ Gode og smarte dybdeløp som ofte resulterer i mål
+ Arbeidsjern når høstkulda setter inn
+ Er en spiller som ofte er med å avgjøre viktige kamper (score 2 mål etc)
Han er en bidragsyter når det gjelder å snu kamper. Hans beste kamper i FFK i 2006 gjorde han i de kampene vi vant 2-1 hvor vi forholdsvis tidlig lå under med 1-0.
---------------------------Kommentar
-
Stilller meg kanskje lagelig til for hugg..Men jeg syntes Winsnes er sterkt undervurdert av mange.. Espen Søgård feks kan jeg ikke helt se er god nok for en 3er på midtbanen i LSK anno 2007."Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
FjøraKommentar
-
Denna tråden handla vel om hvor glad vi er for å få Brenne på laget. Ikke en hetse tråd.
Hold JPW unna dette. Skal innrømme at jeg har hatt liten tillitt til Winsnes før, men han har prestert bra i de siste kampene han har fått prøvd seg. Dette er ikke noe enten eller med Brenne/ Winsnes.
Bra er det ihvertfall at vi har fått oss nok en spiller som drar opp snittet. Gleder meg til å se han på Åråsen i gul drakt.Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
Helt overlegent ! En av norges klart beste indreløpere, og han er på vei inn i det som normalt er en fotballspillers beste år. Tror vi får mye glede av å ha denna karen på laget.
Flott jobba LSK, Fjøra, Berg, Tom osv
Og God Jul FolkensKommentar
Kommentar