Brenne klar for Lillestrøm!!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13278

Opprinnelig skrevet av Øyvind
    Er ikke Romerike en siddis i forkledning, som sitter i Stavanger og morer seg med å sette ut rykter på forumet.

Han var jo også veldig aktiv i Nordlie/Rösler tumultene.
    Han bruker forskjellige pronomen i hvert innlegg - I det ene øyeblikket er det "vi" og "oss", i det neste er det "dere" og "LSK". Ryktene er ihvertfall helt blottet for kredibilitet. Det jeg virkelig lurer på er hva som er morsomt med å holde på sånn, da innleggene mangler kreativitet, injurierende kraft, vidd og troverdighet? Han er tydeligvis en engstelig tenåring eller lignende siden han ikke tør å provosere skikkelig.

Kommentar

• Romerike
      ikke LSK-supporter
      Hoffnarr
      • Nov 2006
      • 40

Høy pris?

Jeg har sett Simen Brenne spille mange ganger og synes han er en helt ok tippeligaspiller. Ankerpunktet mot Brenne er at han er treg, virker tung i steget, pasningene kan gå i hytt og pine og han varierer i prestasjonene. Prisen LSK skal ha betalt for Brenne på et sted mellom 7-8 millioner (det samme som Occean) synes jeg er altfor mye da han ikke er etablert på Landslaget i en alder av 26 år og er pr. dags dato heller ikke aktuell for opptredner med flagget på brystet. Hans prestasjoner på fotballbanen har heller ikke vekket interesse fra det store utland. Han er ikke i nærheten av å holde Koren-nivå.

Kommentar

• Drillo
        Medlem
        Hoffnarr
        • Sep 2006
        • 54

Heller ikke Koren har vel vekket interesse fra det store utland. Var det ikke du som sa han skulle til Viking?

Kommentar

• Ghostwriter
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 254

Er det ingen som kan fikse et intervju med Brenne? Ta en telefon da vel, rønnern!

Kommentar

• 10.09.50
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2005
            • 1410

Opprinnelig skrevet av Romerike
            Ankerpunktet mot Brenne er at han er treg
            Det skyldes nok i så fall at han har et ankerpunkt. Da blir man gjerne treg. Jeg tror egentlig det er poenget med et anker.

Ankepunktet mot deg er at du gnåler om mye som du ikke har greie på.

Kommentar

• Marianne
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Sep 2005
              • 179

Jøss, hvordan har jeg unngått å få med meg dette? Spennende! Strålende!

Kommentar

• P0P_Corn
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Apr 2004
                • 181

Simen Brenne

Simen Brenne passer utmerket i TOm Nordlis 4-3-3. Han er en løpssterk inderløper med komplementære ferdigheter, jamført med de vi allerede har. Han lager mye mål, noe ingen andre av våre midtbane spillere har for vane å gjøre. Som type synes jeg han passer bedre inn i LAGET enn Koren. Det er sant at i årets sesong har har enkelt manns-prestasjoner av Koren og Mifsud sikret oss poeng. Dersom vi blir et enda mer spillende og offensivt LAG, vil vi være mindre avhengige av enkelt spillere. Se på rbk sine glans periode på 90-tallet. De hadde et høyt nivå på laget, men skjelden suverene enkelt spillere. De suverene ala Carew forsvant raskt. I Norge klarer man seg lenge med et godt spillende lag som maler motstanderen i senk. Skal man lykkes i europa er man avhengig av noen øyeblikks magi. Det er gjerne det som avgjør de tetteste kampene mellom stor lagene. (jamfør Henry for frankrike og ronaldinho for braca/brasil).

Litt off topic her, men, bottom line;
                Brenne er en bra lagspiller som passer godt i den type fotball man får se i årene framover på åråsen. Da kan veien til landslaget fort bli kort....

Kommentar

Working...