Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Nå er det ikke sikkert at de 900k kommer kun fra tabellplassering. Pengene er satt sammen av grunnbeløpet, inntekter fra hvor mye vi har vært på TV samt tabellplassering...
sykt irriterende at 3dje plassen røyk. Hvor mange mål var vi fra den igjen? 3? 4?
900K/3 = 300k per scoring....
300 per scoring er nada, med tanke på at vi kanskje ikke får spille europacup.
Hvis vi ikke får blir med i UEFAn så kan de 300k pr scoring ganges med 10.
Men hva som har skjedd har skjedd, neste år blir det jackpot!
Nå er det ikke sikkert at de 900k kommer kun fra tabellplassering. Pengene er satt sammen av grunnbeløpet, inntekter fra hvor mye vi har vært på TV samt tabellplassering...
Jeg har sett papirutgaven av Dagbladet. Og det var visstnok 1 hel million i forskjell på 3. og 4.plass.
3.plass ga 3,1 millioner helt uavhengig av TV-seere etc., mens 4.plass ga 2,1 millioner som var samme sum som 5.,6., og 7.plass
Simen er, såvidt jeg har fått med meg, finansiert at Per Berg.
Men det er det avisa som har sagt......Sånn som det derre på marikollen skole...jg går der og det ække så ille som avisen skal ha det til......det er bare en gruppe som er et helvete.........og de er medlemer i unge enga
Kommentar