Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Eneste måten jeg kommer på å hedre Per Berg er å lage en knall bra sang. Som trøkker bra. Slik får han vite at fansen setter pris det han gjør.
Å synge for Per Berg syntes jeg ville vært veldig merkelig. Javisst setter jeg pris på at han har hjertet i Sportsklubben, men vi synger da ikke for Per Mathisen heller.
En tifo kan være kul dersom man finner opp en artig vri på det som ikke bare hedrer Per Berg. F.eks bilde av Per Berg som løfter Nordlie opp mot et trofé. Ikke verdens beste forslag, men det er en stund til seriestart.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
Å synge for Per Berg syntes jeg ville vært veldig merkelig. Javisst setter jeg pris på at han har hjertet i Sportsklubben, men vi synger da ikke for Per Mathisen heller.
En tifo kan være kul dersom man finner opp en artig vri på det som ikke bare hedrer Per Berg. F.eks bilde av Per Berg som løfter Nordlie opp mot et trofé. Ikke verdens beste forslag, men det er en stund til seriestart.
Dette var ikke noe dumt forslag til seriestart Tifo.
Tifo-folket kommer sikkert på noen gode ideer utifra dette.
Dersom dette blir tifo'en og Per Berg skal stå modell for dette bør han vel informeres ganske så kjapt så han kan ligge i hardtrening fram til han skal holde Nordlie på strake armer
Jeg kommer ALDRI til å synge for Per Berg eller noen annen investor!
Jeg for min del synes ikke vi skal bruke tid eller ressurser på å hedre Per Berg,
han får nok av klapper på skuldra fra andre hold.
Vi bør heller konsentrere oss om de som yter noe sportslig for klubben.
Dersom dette blir tifo'en og Per Berg skal stå modell for dette bør han vel informeres ganske så kjapt så han kan ligge i hardtrening fram til han skal holde Nordlie på strake armer
kan man ikke bare tegne inn noen ekstra muskler? og slenge inn noen mynter og seddler der?
Jeg er på nippet til å mene at både Per Berg og Jan Åge Fjørtoft kunne fått sanger jeg, men... Er helt utrolig hva disse to får til!
Vi synger allerede for Fjøra da..
Fikk jo Fjøra til å danse som ei reke mot FCK. Han ville vel egentlig ikke, men etter hardt og godt sang arbeid fra KFL så måtte han vrikke litt på rompa si gitt...hehe...
Morsomme greier detta RL...taper aldri jo (bortsett fra finaler da)
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Han er vel den spilleren med flest kamper for klubben om jeg ikke husker helt feil.
Det er isåfall nytt for meg! Var helt sikker på at Bjarmann hadde den rekorden, men er ikke helt sikker. Berg spilte jo mange sesonger i lavere divisjoner, så veit ikke helt om det finnes 100% korreks statestikk på antall kamper. Bjarmann har hvertfall flest toppseriekamper for klubben, med i overkant av 300 kamper...
Det er isåfall nytt for meg! Var helt sikker på at Bjarmann hadde den rekorden, men er ikke helt sikker. Berg spilte jo mange sesonger i lavere divisjoner, så veit ikke helt om det finnes 100% korreks statestikk på antall kamper. Bjarmann har hvertfall flest toppseriekamper for klubben, med i overkant av 300 kamper...
Kommentar