Bør Per Berg hedres?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gj
    Seniormedlem
    • Nov 2003
    • 3360

    #21
    Opprinnelig skrevet av petter
    Per Berg eier Åråsen?
    Det er jo selvsagt to forutsetninger.
    1. at kilden er riktig (altså ligger inne med riktig info)
    2. at det er riktig selskap som eier den fysiske Åråsen stadion, les: at selskapene som nevnes under faktisk eier fysiske Åråsen stadion.


    Så beviset:
    Åråsen stadion AS eies 100% av LSK AS som eies 100% av ØIE.

    Og ut fra balansetallene å skjønne, er det Åråsen Eiendom AS (som eies 100% av Åråsen stadion AS) som eier den fysiske Åråsen stadion.


    Jeg hadde en diskusjon om dette med okb for et par uker siden, og det vi kom fram til er at det må ligge en gjenkjøpsavtale i grunn for dette eierskapet...

    Ingenting ville glede meg mer enn om noen kan overbevise meg om at det er LSK klubb som eier stadion. Men empirien forteller meg noe helt annet, og jeg stoler på Brønnøysund...


    En gang til: Dersom det er et annet selskap enn de nevnt i dette innlegget, som eier den fysiske stadion, kan man selvsagt se bort fra mitt innlegg

    Kommentar

    • AndersL
      Medlem
      Bøffel
      • Nov 2006
      • 30

      #22
      Opprinnelig skrevet av Bolsen3
      Det er isåfall nytt for meg! Var helt sikker på at Bjarmann hadde den rekorden, men er ikke helt sikker. Berg spilte jo mange sesonger i lavere divisjoner, så veit ikke helt om det finnes 100% korreks statestikk på antall kamper. Bjarmann har hvertfall flest toppseriekamper for klubben, med i overkant av 300 kamper...
      Bjarmann spilte totalt 306 toppseriekamper, fra 88 til 2003.

      Kommentar

      • Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

        #23
        Per Berg har 478 LSK-kamper fra 1964 til 1979. Men tror Bjarmann har over 500.

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #24
          Opprinnelig skrevet av Glenn
          Jeg hadde en diskusjon om dette med okb for et par uker siden, og det vi kom fram til er at det må ligge en gjenkjøpsavtale i grunn for dette eierskapet...
          Åråsen Stadion AS og Åråsen Eiendom AS er 100% eiet av Lillestrøm Sportsklubb.

          Senest bekreftet av klubbens formann, Per Mathisen, på det ekstraordinære årsmøtet i oktober.

          Eventuelle endringer i eierstrukturen ville måtte vært forelagt årsmøtet i klubben og så har ikke skjedd. Ikke rot deg bort i dette og spre desinformasjon. Ønsker du mer informasjon om dette, kan du forespørre årsregnskapene til de nevnte selskaper. Eventuelt sjekk: http://www.lsk.no/?aid=9064092
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

            #25
            Enig med Ronnie her, det har ikke på noe tidspunkt blitt fremmet et forslag på at LSK AS skal ta over LSKs eierskap av Åråsen Stadion AS og Åråsen Eiendom AS.
            Dette må det et årsmøtevedtak til på. Det er ikke gjort.

            Petter

            Kommentar

            • RoyVaadal
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 4055

              #26
              Uttalelsene til Fjøra nylig om at LSK er landets nest rikeste klubb baserer seg nettopp på dette at det er LSK som klubb som eier Åråsen. Forumet har en lang tråd om dette som enkelt kan søkes fram.
              RoyVaadal.

              Kommentar

              • egil
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2005
                • 1119

                #27
                Opprinnelig skrevet av petter
                Per Berg eier Åråsen?

                Nei, jeg eier Åråsen sammen med alle andre LSK-medlemmene.

                Per Berg eier Åråsen ja, men da som i gateslang, som at jeg eier gata:twisted:

                Petter

                Nei, det er jeg som eier gata :evil:
                KFL - medlem nr 23

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #28
                  Hylle en investor med tifo/sang, ehhm, nei takk...
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • Henrik
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2006
                    • 2110

                    #29
                    Etter signeringen av Essediri retter jeg nok en takk til de ansvarlige. Fjøra ,en strålende manager som trekker opp spillere av hatten som en vaskekte trollmann! Nordlie, som var deler av begrunnelsen til både Brenne og Essediri for å komme til Åråsen. Til Per Berg, for at han hadde baller til å gi Røsler fyken for å få inn Nordlie, samt hans kjærlighet til klubben som han viser med å bruke flere titalls millioner på å forsterke våres alle kjære Lillestrøm!

                    Kommentar

                    • Bolsen3
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 1061

                      #30
                      Per Berg fortjener en takk, ingen tvil, men tifo og sang?? Nei takk! Må ikke bli molde/røkke tilstander her!

                      Kommentar

                      Working...