Jeg er sååå lei...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MagnetMagne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 446

    Jeg er sååå lei...

    av å sitte på halvfulle (halvtomme for pessimister) tribuner i stooor dunjakke hver eneste høst å bare glede meg til neste sesong. For så å få dem samme følelsen på det samme tidspunktet året etter.. (2001 sesongen er selvfølgelig et unntak).
    Men når jeg nå skal sitte på min faste plass på Åråsen de 2 siste kampene i år, og de samme tankene som før farer igjennom hodet, så har jeg en følelse av at det endelig skal kunne gå veien neste år.
    Vi krysser fingrene for en fotballhøst i 2005 med spenning og varme..
    Snart neste hælj.....

    Always Hardcore
    TS05
  • Guling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 484

    #2
    Ditto.

    Skjønt, allerede i serieavslutningen kan du få en smakebit, med en muligens direkte Royal League-kvalik-kamp mot Brann hjemme...

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      #3
      Re: Jeg er sååå lei...

      Opprinnelig skrevet av MagnetMagne
      av å sitte på halvfulle (halvtomme for pessimister) tribuner i stooor dunjakke hver eneste høst å bare glede meg til neste sesong. For så å få dem samme følelsen på det samme tidspunktet året etter.. (2001 sesongen er selvfølgelig et unntak).
      Men når jeg nå skal sitte på min faste plass på Åråsen de 2 siste kampene i år, og de samme tankene som før farer igjennom hodet, så har jeg en følelse av at det endelig skal kunne gå veien neste år.
      Vi krysser fingrene for en fotballhøst i 2005 med spenning og varme..
      Jeg vil være første mann som gjetter på 7 plass neste sesong
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      Working...