I følge lsk.no
Essediri klar for LSK!
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Begynner å lukte fugl av dette. Gleder meg til neste sesong!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg. -
Hele saken, fra lsk.no:
Karim Essediri klar for LSK
LSK og Karim Essidiri har blitt enig om en tre – årskontrakt.
- Dette er en spiller som passer inn i det systemet Tom ønsker å spille. En spiller som etter flere år i Norge nesten er å betrakte som norsk, sier LSK – manager Jan Åge Fjørtoft.
- Vi har åpnet flere luker i julekalenderen denne uken, vi kan ikke love at vi åpner noen flere. Men i januar er jo det salg………., legger Fjørtoft til.Kommentar
-
-
Fint om lsk.no bytter ut akkurat det bildet av Karim ganske snart.
Karim er ganske høy, er han ikke? 1.85, eller deromkring. Det kan bli bra med litt høyde på bakre stolpe når Påsan slår innlegga sine igjen til neste år.
Jeg gjetter at kjøpet av Essediri betyr at vi har fått ny høyreback i samme slengen: Bjørn-Helge Riise. Jeg tror han blir en bra back.Kommentar
-
Kanarifugl i Bergen By. Jaja Det skal vel være sånn!Kommentar
-
Veldig spennende spillerkjøp dette her. På sitt beste er Karim en av tippeligaens beste vinger, men nå har vi jo en av de mest lovende vingene fra før, så det blir spennende å se hva som skjer med BHR.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Og da er den 10 ende midtbanespilleren klar for LSK.
Det MÅ jo bety salg.
Hvem går ut?
Kasey? Kiko?
men ifølge noen kilder så kan han spille høyrebekk også.
betyr det exit Danton? (lets hope so)
La oss være glad over at vi har fått Essediri, og ikke slenge dritt om spillerne våre.
Synes danton har tatt seg opp betraktelig og er ikke så håpløs noen vil ha det til.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kan også hende at Fjøra regner med å selge Helgi til utlandet for en pen slump penger i løpet av sesongen, og trenger back-up.
Vis det er tilfellet bør det være en PEN slump penger.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ikke så god
Jeg er ikke så glad jeg.
Hva henter vi egentlig?
En spiller som var ok+ i Tromsø, mens elendig i RBK. Har sett han live i tre RL kamper, og det jeg har sett har ikke imponert meg.
Har også pratet med to tidligere tromsø-trenere, og de synes heller ikke at han var noe spes god når de trente tromsø.
Jeg mener dette er b-vare, og ikke bra nok for LSK.
Dog, jeg håper Essediri viser at jeg tar feil og spiller knall.
Noen som veit hva vi har betalt?Erickano
\"I år fårru faen meg tru oss\"Kommentar
-
Jeg er ikke så glad jeg.
Hva henter vi egentlig?
En spiller som var ok+ i Tromsø, mens elendig i RBK. Har sett han live i tre RL kamper, og det jeg har sett har ikke imponert meg.
Har også pratet med to tidligere tromsø-trenere, og de synes heller ikke at han var noe spes god når de trente tromsø.
Jeg mener dette er b-vare, og ikke bra nok for LSK.
Dog, jeg håper Essediri viser at jeg tar feil og spiller knall.
Noen som veit hva vi har betalt?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Og da er den 10 ende midtbanespilleren klar for LSK.
Det MÅ jo bety salg.
Hvem går ut?
Kasey? Kiko?
men ifølge noen kilder så kan han spille høyrebekk også.
betyr det exit Danton? (lets hope so)
Nå har vi jo dobbel dekning på alle plasser, som vi hele tiden har ønsket.
Anker: Kasey, Kiko
Indreløpere: Riise, Brenne og Søgård
Kanter: Påsan, Husar, Essediri, JPW (Riise)
Riise er vel muligens også tiltenkt en back rolle nå og Arild er vel utgangspunktet spiss, hvis vi ikke vil spille med en offensiv diamant i enkelte matcher.
Deilig å se at vi har mange muligheter, og håper ikke vi selger unna noe som helst.
Nok en gang Fjøra, FANTASTISK!! Måtte du bli i Sportsklubben for alltid.. Putter man Fjørtoft og Berg sine penger i en blender, så blir det en forbanna god SmoothieSnart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Heinz
BHR/Anton/Rambukk - PSA/Rambukk - Kippe - Shane/Husàr
BHR/Søgård/Sundgot- Moelhi/Kasey - Brenne/Husàr
Myklebust/Essediri - Occean/Sundgot - Strand/Husàr
Jeg må virkelig si, dette begynner å se lovende ut. Eneste spørsmålstegn er eventuell ny keeper, og hvem som blir høyre indreløper dersom BHR havner på backen. Personlig vil jeg helst se ham i en indreløperrolle.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar