Essediri klar for LSK!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Raskolnikov
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1452

    #81
    Opprinnelig skrevet av Romerike
    Blablabla
    Skjønner ikke at moderatorene våre aksepterer en "LSK-supporter" som omtaler LSK som dere, som syntes Brenne er dårligere enn Bernier, syntes Viking er en større klubb enn LSK og som går på RBK2 kamper. Samtidig påstår han at han er fast inventar på Åråsen og at han hadde pratet litt med Uwe. Tidligere har Romerike skrevet at Essediri er strålende og langt bedre enn Mouelhi, nå har han plutselig blitt elendig. Det er så utrolig åpenbart at dette er en 14-åring fra Oslo øst, Stavanger, Trondheim eller liknende.
    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4377

      #82
      Enig. Få ut søppelet!
      ..................

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #83
        Jeg leter bare etter noe konkret å ta ham på. Han oppfører seg tross alt relativt pent, selv om alle på forumet skjønner at han seiler under falskt flagg og forsøker å spre usannheter.

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          #84
          Og det burde være nok til å bli pælma ut?

          Kommentar

          • Raskolnikov
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 1452

            #85
            "Romerike" sitt syn på Essediri

            Før han var klar for LSK:
            - Sitat fra Åge Hareide; "Skulle ønske Karim Essediri hadde Norsk pass da han har alle de egenskapene vi mangler på høyrekant i landslaget".
            - ...og høyrefoten til Essediri kan fort bli en gullfot hvis han havner på Åråsen.
            - Eneste minuset for Essediri er at han kan svinge litt i prestasjonene, fra MEGET god til litt under middels.
            - Tror Essediri passer veldig bra inn i LSK og Tom Nordlies filosofi.
            - Essediri var meget god i Tromsø før han kom til RBK.

            Etter at han var klar for LSK:
            - Hvis spillere som store deler av sesongen har spilt for 2. laget til RBK får plass i julekalenderen på Åråsen stiller jeg meg spørsmålstegn ved de sportslige ambisjonene til "Fjøra" & co?
            - Det jeg kan si med egne ord er at jeg så Skeid-RBK2 på Voldsløkka i August og da spilte Karim Essediri høyreving. I den kampen var han elendig og ble byttet ut etter 78 minutter.
            - Vet at de som har sett Essediri spille mye ler av Fjørtofts uttalser
            Last edited by Raskolnikov; 16.12.2006, 21:36.
            Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5096

              #86
              Ordet "forklaringsproblem" får en ny mening..

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #87
                Håper vi slipper denne gutten, kast ham ut!!

                Kommentar

                • ulfpulf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2506

                  #88
                  Kjøpet av Essediri minner meg om en morsom historie fra da han spilte i Tromsø.
                  (At jeg synes den er morsom, sier nok mest om min sans for humor.)

                  Jeg satt og hørte på bilradioen hvor NRK satte over til Brann - Tromsø.
                  Reporteren kunne fortelle at Karim Essediri satt på benken på grunn av jet-lag siden han kom rett til Bergen fra landskamp i Tunisia.

                  Jet-lag er døgnvillhet man får av å fly øst- eller vestover.
                  Da jeg kom hjem sjekket jeg globusen. (I dag ville jeg brukt Google Earth.)
                  Bergen ligger på ca. 5 grader øst, Tunis på ca. 10 grader øst (omtrent som Larvik), mens Tromsø ligger på rundt 19 grader øst.

                  Det var alle de andre Tromsø-spillerne som burde være plaget av jet-lag. Nesten tre ganger så mye som Essediri.

                  Artig.

                  Kommentar

                  • ulfpulf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 2506

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av Paddis
                    Håper vi slipper denne gutten, kast ham ut!!
                    Det er Romerike du snakker om, ikke Essediri?

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Romerike
                      Jeg har pratet med en RBK-supporter her på Romerike som har sett mange av kampene til RBK2 når de har spilt på Østlandet. RBK2 har spilt mange av sine kamper på Mandager og derfor har han hatt anledning til å se disse kampene. Det han kunne fortelle meg er at Karim Essediri har vært fast inventar på RBK2 og når han har spilt for RBK2 i 2. divisjon har han ikke overbevist i det hele tatt men vært en stor skuffelse. Selv mot motstand som Skeid, Kjelsås, Groruddalen, Follo, Drøbak/Frogn m.fl. har ikke Essediri greid å dominere. Det han har fått høre ifra Trondheim er at RBK først og fremst er veldig skuffet over Essediris innsatsvilje og treningsmoral. Royal League var Essediris siste sjanse for å overbevise trenerteamet til RBK og etter den siste kampen skal Essediri ha fått beskjed om å finne seg en ny arbeidsgiver. Da LSK kom på banen var valget veldig enkelt for RBK. Vet at de som har sett Essediri spille mye ler av Fjørtofts uttalser om julenisse og pakker i julekalenderen på Åråsen. Hvis spillere som store deler av sesongen har spilt for 2. laget til RBK får plass i julekalenderen på Åråsen stiller jeg meg spørsmålstegn ved de sportslige ambisjonene til "Fjøra" & co?
                      Og det bekrefter bare noe som har fått pågå alt for lenge i norsk fotball, nemlig at RBK støvsuger de andre klubbene for talent, betaler null og niks i beste fall underpris og lar de råtne i sin egen klubb fremfor å brilliere hos konkurrentene. Men nå er de slutt på de tider da søppelklubben fikk ha 35-40 mann i stallen, ettersom CL-pengene ikke lenger strømmer inn så må trøndersøppelet finne seg til rette med en langt svakere stall, dårligere spill og generelt dårligere resultater.

                      Som vi så i Royal League sist der de blamerte seg og norsk fotball totalt (snakk om å dumme seg ut), og i store deler av årets rævafotball-sesong.

                      Hadde det ikke vært for Iversen og krisekjøpet Sapara hadde de aspirert til en ny 8de plass, der RBK tradisjonelt hørte hjemme før de ble lotto-millionærer i CL.

                      Essediri er sulten nå og kommer til å gjøre det bra i en bra klubb som satser på han - fremfor å være i en lorteklubb som fortelle vissvass historier om hvorfor han ikke satses på, hvorfor han benkes komplett etter VM-deltakelse og for dårlig personlig spilleroppfølging fra klubben sin.

                      Tipper han får en ny vår i en skikkelig klubb der et satses for fullt på fremtiden med en bred, ung stall istedenfor en gjeng gamle gubber og etpar junioralibier.

                      RBK vil stinke lort i mange mange år fremover, vi har bare sett starten på fallet (600 tilskuere mot Odense...medgangspublikummet i nedre Nord-Norge er i ferd med å gå lei)
                      Last edited by Hamburg & Kanari; 17.12.2006, 02:17.
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • ken
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • May 2006
                        • 61

                        #91
                        ...jeg klarer ikke å være mere enig! Bra sagt
                        Klubben består!

                        Kommentar

                        • Romerike
                          ikke LSK-supporter
                          Hoffnarr
                          • Nov 2006
                          • 40

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                          Og det bekrefter bare noe som har fått pågå alt for lenge i norsk fotball, nemlig at RBK støvsuger de andre klubbene for talent, betaler null og niks i beste fall underpris og lar de råtne i sin egen klubb fremfor å brilliere hos konkurrentene. Men nå er de slutt på de tider da søppelklubben fikk ha 35-40 mann i stallen, ettersom CL-pengene ikke lenger strømmer inn så må trøndersøppelet finne seg til rette med en langt svakere stall, dårligere spill og generelt dårligere resultater.

                          Som vi så i Royal League sist der de blamerte seg og norsk fotball totalt (snakk om å dumme seg ut), og i store deler av årets rævafotball-sesong.

                          Hadde det ikke vært for Iversen og krisekjøpet Sapara hadde de aspirert til en ny 8de plass, der RBK tradisjonelt hørte hjemme før de ble lotto-millionærer i CL.

                          Essediri er sulten nå og kommer til å gjøre det bra i en bra klubb som satser på han - fremfor å være i en lorteklubb som fortelle vissvass historier om hvorfor han ikke satses på, hvorfor han benkes komplett etter VM-deltakelse og for dårlig personlig spilleroppfølging fra klubben sin.

                          Tipper han får en ny vår i en skikkelig klubb der et satses for fullt på fremtiden med en bred, ung stall istedenfor en gjeng gamle gubber og etpar junioralibier.

                          RBK vil stinke lort i mange mange år fremover, vi har bare sett starten på fallet (600 tilskuere mot Odense...medgangspublikummet i nedre Nord-Norge er i ferd med å gå lei)
                          At Trondheimspublikummet er lei av Royal League er ikke noen hemmelighet men når det gjelder Tippeligaen har interessen i Trondheim aldri vært større. Etterspørselen etter sesongkort er nå så stort i RBK at klubben har opprettet ventelister. 4 måneder før seriestart er det solgt 14 000 sesongkort og RBK ønsker ikke å selge mer da de ønsker å ha en 1/3 av satdionkapasiteten (21 166 sitteplasser) tilgjengelig for billettkunder. Til sammenligning kan jeg si at LSK sliter med å selge 3000 sesongkort. Sesongen 2006 satte RBK ny norsk publikumsrekord med et tilskuergjennomsnitt på 19 500 og til neste år er det ventet at RBK kommer til å passere det magiske tallet 20 000 i tilskuergjennomsnitt. Vet at oppe i Trondheim nå er det seriøse planer med å utvide tilskuerkapasitet til 25 000 for å kunne dekke etterspørselen etter å se RBK. I år var Lerkendal fullsatt på over halvparten av hjemmekampene. Det er greit nok at folk her inne ikke liker RBK og slenger dritt men å undergrave RBK sine prestasjoner og publikumstekke det er å bomme totalt på mål. Jeg ser meg ihvertfall for god til slikt. Det er en grunn til at Robert Koren nettopp ønsker å spille for RBK. Legger ved link som beviser den enorme publikumsinteressen oppe i Trondheim:


                          Last edited by Romerike; 17.12.2006, 06:53.

                          Kommentar

                          • Romerike
                            ikke LSK-supporter
                            Hoffnarr
                            • Nov 2006
                            • 40

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                            "Romerike" sitt syn på Essediri

                            Før han var klar for LSK:
                            - Sitat fra Åge Hareide; "Skulle ønske Karim Essediri hadde Norsk pass da han har alle de egenskapene vi mangler på høyrekant i landslaget".
                            - ...og høyrefoten til Essediri kan fort bli en gullfot hvis han havner på Åråsen.
                            - Eneste minuset for Essediri er at han kan svinge litt i prestasjonene, fra MEGET god til litt under middels.
                            - Tror Essediri passer veldig bra inn i LSK og Tom Nordlies filosofi.
                            - Essediri var meget god i Tromsø før han kom til RBK.

                            Etter at han var klar for LSK:
                            - Hvis spillere som store deler av sesongen har spilt for 2. laget til RBK får plass i julekalenderen på Åråsen stiller jeg meg spørsmålstegn ved de sportslige ambisjonene til "Fjøra" & co?
                            - Det jeg kan si med egne ord er at jeg så Skeid-RBK2 på Voldsløkka i August og da spilte Karim Essediri høyreving. I den kampen var han elendig og ble byttet ut etter 78 minutter.
                            - Vet at de som har sett Essediri spille mye ler av Fjørtofts uttalser
                            Som Fjørtoft sa det; vi i LSK ønsker å kjøpe prospekter. Da tenkte han først og fremst på Bjørn Helge Riise som før han kom til LSK ikke hadde et etablert navn. Etter 2 sesonger i LSK har Riise debutert på A-Landslaget og kan komme til å følge sin mere kjente storebrors fotspor. Da tenker jeg selvfølgelig på et proffeventyr. Det er slik Fjørtoft også tenker rundt Karim Essediri. Alibiet for Essediri er at han har vært inne i Landslagsvarmen for Tunisia og tidvis levert gode prestasjoner for Tromsø. Potensialet ligger der latent. Det skal også sies at Essediri har hatt en meget vanskelig jobb med å utkonkurrere Daniel Braaten om den høyre vingposisjonen i RBK. Daniel Braaten i form og skadefri er Norges suverent beste høyrekant. Så Essediri har ikke hatt de enkleste arbeidsforhold i Trondheim. I LSK vil det sådan bli enklere for Essediri. Hvis Essediri viser en slapp holdning i LSK tipper jeg at det er en herremann ved navn Tom Nordlie som kommer til å holde ham i ørene. Så til neste år er det nok en skarpere utgave av Essediri som kommer til å springe ut på gressmattene i Tippeligaen.
                            Last edited by Romerike; 17.12.2006, 08:04.

                            Kommentar

                            • iL
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 10771

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av krisruds
                              For meg er det bare en ting å si
                              Det viser denne videon



                              ps: hvordan legger jeg den slik at det vises på forumet. har lest FAQ, men finner ikke noe.

                              Kode:
                              [ youtube] link til youtube [/youtube]
                              Kanarifugla flyr høyt i år!

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                Det er Romerike du snakker om, ikke Essediri?
                                Ja det var Romerike Tipper Karim vokser og etablerer seg fort som en av de beste på høyrekanten. Hvem hadde trua på ALex Valencia når han ble hentet av Nordli i Start??

                                Kommentar

                                • Matti
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2005
                                  • 895

                                  #96
                                  Jeg, håpet lenge på at Lillestrøm skulle snappe opp Valencia. Sågar Olifiinjana, (finsk spiss som har slått til i England, som jeg ikke husker navnet på), Shaaban osv.

                                  Kommentar

                                  • Romerike
                                    ikke LSK-supporter
                                    Hoffnarr
                                    • Nov 2006
                                    • 40

                                    #97
                                    Hareide skulle ønske at Essediri var Norsk?

                                    Legger ved linken hvor Hareide skryter av Essediri og ønsker hans tjenester på det Norske Landslaget. En annen herremann Hareide skryter av er Patrice Bernier. Det er en dårlig skjult hemmelighet at Hareide m.fl. synes Bernier kanskje er tippeligaens beste midtbaneanker. Vet at Høgmo utropte Bernier som tippeligaens beste midtbanespiller. Les linken selv;

                                    Kommentar

                                    • Romerike
                                      ikke LSK-supporter
                                      Hoffnarr
                                      • Nov 2006
                                      • 40

                                      #98
                                      Bernier er tippeligaens beste midtbanespiller?

                                      Legger ved linken hvor Høgmo mener Bernier er tippeligaens beste midtbanespiller. Det jeg har sett av Bernier mener jeg er minst en divisjon over Brenne og at det kun er Sapara og Koren som holder samme klasse. Jeg mener at Marek Sapara er Norges beste midtbanespiller og like bak ligger Bernier og Koren. Sapara/Koren/Bernier i en midtbaneduo ville ha vært "dynamitt" i tippeligaen. Les link;

                                      Kommentar

                                      • mr.Jordbakke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3845

                                        #99
                                        Jobber Romerike i Oslo sporveier, siden han er så flink til å spore av fra tema?
                                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                        Mvh
                                        Mr.Jordbakke

                                        Kommentar

                                        • Ketil Cantona
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6813

                                          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                          Jobber Romerike i Oslo sporveier, siden han er så flink til å spore av fra tema?
                                          I såfall er man vant til å være på etterskudd

                                          Kommentar

                                          Working...