Skjønner ikke at moderatorene våre aksepterer en "LSK-supporter" som omtaler LSK som dere, som syntes Brenne er dårligere enn Bernier, syntes Viking er en større klubb enn LSK og som går på RBK2 kamper. Samtidig påstår han at han er fast inventar på Åråsen og at han hadde pratet litt med Uwe. Tidligere har Romerike skrevet at Essediri er strålende og langt bedre enn Mouelhi, nå har han plutselig blitt elendig. Det er så utrolig åpenbart at dette er en 14-åring fra Oslo øst, Stavanger, Trondheim eller liknende.
Essediri klar for LSK!
Collapse
X
-
-
"Romerike" sitt syn på Essediri
Før han var klar for LSK:
- Sitat fra Åge Hareide; "Skulle ønske Karim Essediri hadde Norsk pass da han har alle de egenskapene vi mangler på høyrekant i landslaget".
- ...og høyrefoten til Essediri kan fort bli en gullfot hvis han havner på Åråsen.
- Eneste minuset for Essediri er at han kan svinge litt i prestasjonene, fra MEGET god til litt under middels.
- Tror Essediri passer veldig bra inn i LSK og Tom Nordlies filosofi.
- Essediri var meget god i Tromsø før han kom til RBK.
Etter at han var klar for LSK:
- Hvis spillere som store deler av sesongen har spilt for 2. laget til RBK får plass i julekalenderen på Åråsen stiller jeg meg spørsmålstegn ved de sportslige ambisjonene til "Fjøra" & co?
- Det jeg kan si med egne ord er at jeg så Skeid-RBK2 på Voldsløkka i August og da spilte Karim Essediri høyreving. I den kampen var han elendig og ble byttet ut etter 78 minutter.
- Vet at de som har sett Essediri spille mye ler av Fjørtofts uttalserLast edited by Raskolnikov; 16.12.2006, 21:36.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
-
Kjøpet av Essediri minner meg om en morsom historie fra da han spilte i Tromsø.
(At jeg synes den er morsom, sier nok mest om min sans for humor.)
Jeg satt og hørte på bilradioen hvor NRK satte over til Brann - Tromsø.
Reporteren kunne fortelle at Karim Essediri satt på benken på grunn av jet-lag siden han kom rett til Bergen fra landskamp i Tunisia.
Jet-lag er døgnvillhet man får av å fly øst- eller vestover.
Da jeg kom hjem sjekket jeg globusen. (I dag ville jeg brukt Google Earth.)
Bergen ligger på ca. 5 grader øst, Tunis på ca. 10 grader øst (omtrent som Larvik), mens Tromsø ligger på rundt 19 grader øst.
Det var alle de andre Tromsø-spillerne som burde være plaget av jet-lag. Nesten tre ganger så mye som Essediri.
Artig.Kommentar
-
Jeg har pratet med en RBK-supporter her på Romerike som har sett mange av kampene til RBK2 når de har spilt på Østlandet. RBK2 har spilt mange av sine kamper på Mandager og derfor har han hatt anledning til å se disse kampene. Det han kunne fortelle meg er at Karim Essediri har vært fast inventar på RBK2 og når han har spilt for RBK2 i 2. divisjon har han ikke overbevist i det hele tatt men vært en stor skuffelse. Selv mot motstand som Skeid, Kjelsås, Groruddalen, Follo, Drøbak/Frogn m.fl. har ikke Essediri greid å dominere. Det han har fått høre ifra Trondheim er at RBK først og fremst er veldig skuffet over Essediris innsatsvilje og treningsmoral. Royal League var Essediris siste sjanse for å overbevise trenerteamet til RBK og etter den siste kampen skal Essediri ha fått beskjed om å finne seg en ny arbeidsgiver. Da LSK kom på banen var valget veldig enkelt for RBK. Vet at de som har sett Essediri spille mye ler av Fjørtofts uttalser om julenisse og pakker i julekalenderen på Åråsen. Hvis spillere som store deler av sesongen har spilt for 2. laget til RBK får plass i julekalenderen på Åråsen stiller jeg meg spørsmålstegn ved de sportslige ambisjonene til "Fjøra" & co?
Som vi så i Royal League sist der de blamerte seg og norsk fotball totalt (snakk om å dumme seg ut), og i store deler av årets rævafotball-sesong.
Hadde det ikke vært for Iversen og krisekjøpet Sapara hadde de aspirert til en ny 8de plass, der RBK tradisjonelt hørte hjemme før de ble lotto-millionærer i CL.
Essediri er sulten nå og kommer til å gjøre det bra i en bra klubb som satser på han - fremfor å være i en lorteklubb som fortelle vissvass historier om hvorfor han ikke satses på, hvorfor han benkes komplett etter VM-deltakelse og for dårlig personlig spilleroppfølging fra klubben sin.
Tipper han får en ny vår i en skikkelig klubb der et satses for fullt på fremtiden med en bred, ung stall istedenfor en gjeng gamle gubber og etpar junioralibier.
RBK vil stinke lort i mange mange år fremover, vi har bare sett starten på fallet (600 tilskuere mot Odense...medgangspublikummet i nedre Nord-Norge er i ferd med å gå lei)Last edited by Hamburg & Kanari; 17.12.2006, 02:17.LSK Norges beste lagKommentar
-
Og det bekrefter bare noe som har fått pågå alt for lenge i norsk fotball, nemlig at RBK støvsuger de andre klubbene for talent, betaler null og niks i beste fall underpris og lar de råtne i sin egen klubb fremfor å brilliere hos konkurrentene. Men nå er de slutt på de tider da søppelklubben fikk ha 35-40 mann i stallen, ettersom CL-pengene ikke lenger strømmer inn så må trøndersøppelet finne seg til rette med en langt svakere stall, dårligere spill og generelt dårligere resultater.
Som vi så i Royal League sist der de blamerte seg og norsk fotball totalt (snakk om å dumme seg ut), og i store deler av årets rævafotball-sesong.
Hadde det ikke vært for Iversen og krisekjøpet Sapara hadde de aspirert til en ny 8de plass, der RBK tradisjonelt hørte hjemme før de ble lotto-millionærer i CL.
Essediri er sulten nå og kommer til å gjøre det bra i en bra klubb som satser på han - fremfor å være i en lorteklubb som fortelle vissvass historier om hvorfor han ikke satses på, hvorfor han benkes komplett etter VM-deltakelse og for dårlig personlig spilleroppfølging fra klubben sin.
Tipper han får en ny vår i en skikkelig klubb der et satses for fullt på fremtiden med en bred, ung stall istedenfor en gjeng gamle gubber og etpar junioralibier.
RBK vil stinke lort i mange mange år fremover, vi har bare sett starten på fallet (600 tilskuere mot Odense...medgangspublikummet i nedre Nord-Norge er i ferd med å gå lei)
Last edited by Romerike; 17.12.2006, 06:53.Kommentar
-
"Romerike" sitt syn på Essediri
Før han var klar for LSK:
- Sitat fra Åge Hareide; "Skulle ønske Karim Essediri hadde Norsk pass da han har alle de egenskapene vi mangler på høyrekant i landslaget".
- ...og høyrefoten til Essediri kan fort bli en gullfot hvis han havner på Åråsen.
- Eneste minuset for Essediri er at han kan svinge litt i prestasjonene, fra MEGET god til litt under middels.
- Tror Essediri passer veldig bra inn i LSK og Tom Nordlies filosofi.
- Essediri var meget god i Tromsø før han kom til RBK.
Etter at han var klar for LSK:
- Hvis spillere som store deler av sesongen har spilt for 2. laget til RBK får plass i julekalenderen på Åråsen stiller jeg meg spørsmålstegn ved de sportslige ambisjonene til "Fjøra" & co?
- Det jeg kan si med egne ord er at jeg så Skeid-RBK2 på Voldsløkka i August og da spilte Karim Essediri høyreving. I den kampen var han elendig og ble byttet ut etter 78 minutter.
- Vet at de som har sett Essediri spille mye ler av Fjørtofts uttalserLast edited by Romerike; 17.12.2006, 08:04.Kommentar
-
Kommentar
-
Hareide skulle ønske at Essediri var Norsk?
Legger ved linken hvor Hareide skryter av Essediri og ønsker hans tjenester på det Norske Landslaget. En annen herremann Hareide skryter av er Patrice Bernier. Det er en dårlig skjult hemmelighet at Hareide m.fl. synes Bernier kanskje er tippeligaens beste midtbaneanker. Vet at Høgmo utropte Bernier som tippeligaens beste midtbanespiller. Les linken selv;
Kommentar
-
Bernier er tippeligaens beste midtbanespiller?
Legger ved linken hvor Høgmo mener Bernier er tippeligaens beste midtbanespiller. Det jeg har sett av Bernier mener jeg er minst en divisjon over Brenne og at det kun er Sapara og Koren som holder samme klasse. Jeg mener at Marek Sapara er Norges beste midtbanespiller og like bak ligger Bernier og Koren. Sapara/Koren/Bernier i en midtbaneduo ville ha vært "dynamitt" i tippeligaen. Les link;
Kommentar
-
Jobber Romerike i Oslo sporveier, siden han er så flink til å spore av fra tema?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
Kommentar