ارحب الطيور كريم يسيديري
Essediri klar for LSK!
Collapse
X
-
Og hvorfor har han ikke spilt ellers i sesongen? Litt skader, og ikke god nok. En dårlig kombinasjon for laget.
Og når jeg mener at han var ok+ i Tromsø, så basserer jeg dette på ord fra de to som har trent Tromsø før, og de sa at han ikke hadde verdens beste treningsmoral blant annet, og at han kunne være vanskelig å ha med å gjøre.
Dessuten så var han veldig varrierende...Erickano
\"I år fårru faen meg tru oss\"Kommentar
-
Jeg har bare sett en RBK-kamp i Royal League, Helsingborg-RBK. I den kampen syntes jeg Karim Essediri var RBKs beste spiller. Imponerte meg der, men han hadde en veldig svak vårsesong. Tror uansett det ikke er noe i veien med potensialet. Får Nordlie ut det beste i Karim tror jeg dette har vært et veldig smart kjøp.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Foretrekker Riise på vingen 10 av 10 ganger.. Men dobbel dekning er gull. Og kanskje Karim kan omskoleres til backPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Må ikke glemme bjarki, kan sikkert bytte ut husar med han på indreløper plassen. Biffen kan fort bli aktuell ogsåKommentar
-
Er Karim non-EU spiller?Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
-
skeptisk..skeptisk.. Lenge siden han har vist noe som helst.. Var periodevis god i TIl.."Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
FjøraKommentar
-
Merkelig?
Synes det er litt merkelig at RBK-supporterne jubler over salget av Karim Essediri til LSK (www.rbkweb.no) ? Essediri og Solli står øverst på "bli kvitt" lista oppe i Trondheim. LSK og Fjørtoft er offensive om dagen og det er bare fint for Norsk fotball men det er tross alt bare et år siden de bladde opp 8 millioner for Occean og snakket om seriegull? Sesongen 2006 endte uten medalje og Occean måtte i perioder også sitte på tribunen. Er det noen som har hørt om nøktern optimisme?Kommentar
-
Synes det er litt merkelig at RBK-supporterne jubler over salget av Karim Essediri til LSK (www.rbkweb.no) ?
I motsetning til Sportslig utvalg i LSK har han sikkert husket å laste ned den siste patchen til spillet. Dette er en skandale.
Fjørtoft må gå.Kommentar
-
Kommentar
-
Ingen grunn til å tvile på det. Han er vel født og oppvokst i paris og har dobblet pass. Fransk og tunisisk. Han har ikke spilt tre år for lillestrøm og vile derfor gått på kvota om han ikke hadde hatt fransk pass, noe han har.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar