Tunisia er tidligere fransk koloni og det er vel sånn at alle(de fleste ) fra tidligere franske kolonier har rett til til fransk pass også.
Essediri klar for LSK!
Collapse
X
-
------Sørum kanaris------
100% StøtteKommentar
-
Nei, Kasey har ikke fått norsk pass og norge tillater fortsatt ikke dobbelt statsborgerskap.
Tror du blander litt her. Kasey regnes som "norsk" i fotball sammenheng nå siden han har vært i norge over 5 år og i lillestrøm i 3 år sammenhengende.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
jeg skjønner fortsatt ikke helt hensikten med dette kjøpet, en midtbanespiller var vel ikke det vi trengte mest...? essediri har vel ikke imponert meg så sinnsykt det siste året heller. vi får håpe han hever seg kraftig neste år. er litt skeptisk til dette kjøpet, men velkommen til fugla karimI år så tar vi altKommentar
-
Og da er den 10 ende midtbanespilleren klar for LSK.
Det MÅ jo bety salg.
Hvem går ut?
Kasey? Kiko?
men ifølge noen kilder så kan han spille høyrebekk også.
betyr det exit Danton? (lets hope so)
Dessuten er jo JPW en potet.(eller treningsstallfyll om du vil)
Da er altså tallet 6. Med tre plasser på midten er det ikke mer enn rett og rimelig med seks midtbanespillere. Så er det jo usikkert også med BHR.
Viktigere enn å se på antallet er å se på ferdighetene. Ingen av våre midtbanespillere er veldig like i måten å spille på. Kiko er eksempelvis en mye bedre indreløper enn Kasey selv om begge kanksje er best helt sentralt. Søgård er løpsmaskin. Brenne er best offensivt, men også bra løpskapasitet. Kasey er pasningsfot med muskler. Arnarson er kombi. Årets spiler på Island!De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!Kommentar
-
hvis vi ikke selger rambekk så kan han jo evt også spille indreløper. var han ikke det i odd når han spilte der?
Men uansett, konge at vi har fått essediri, men lurer på hvor mye han kosta.Kommentar
-
Tja.. Skeptisk skeptisk. Heller Riise som kant/ving. Der blomstret han jo fra sommer til sesongslutt. Skulle heller sett at vi fikk oss en ny keeper
Men uansett, velkommen skal du være!Super KanarisKommentar
-
Tipper det fortsatt stiller betydelige krav til familiær tilknytning eller oppvekst/opphold i landet.RoyVaadal.Kommentar
Kommentar